Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Novinky v roce 2014

Novinky v roce 2014

1) Bodování jezdců - rozšířené bodování na patnáct míst v následující podobě:
30 – 25 – 20 – 15 – 12 – 10 – 9 – 8 – 7 – 6 – 5 – 4 – 3 – 2 – 1
- Nebodující jezdci budou seřazeni podle dalšího umístění pomocí vhodných koeficientů

2) Pohár konstruktérů – libovolné týmy s libovolným počtem účastníků, v závodě do týmu bodují vždy nejlepší dva, týmy nejsou nijak omezeny výběrem karosérií, jediná podmínka – první tři jezdci spolu nesmí tvořit tým – Balu, sWiňák a DMR

3) Sekce - povinnost vytyčit celou sekci mlíkem

4) Couvání do branek – libovolná branka v sekci, jezdec musí dopředu nahlásit, maximálně jedna branka za sekci za 0 trestných bodů! směr průjezdu branky je stále stejný (tzn. praporek bude v případě couvání brankou u pravých dveří). Za nulu bude pouze jedno couvání, všechny ostatní okolo už jsou za 3 trestné body standardně. Pokud ji jezdec nahlásí jako couvací, tak už to tak musí provést! Pokud se mu to nepovede, bude branka považována za neprojetou.

5) Jízda s dvěma modely – po poruše svého modelu můžu dojet závod s půjčeným, ale bez nároku na umístění

6) Dotek branky – pouze upřesnění již starého pravidla

- pokud se dotýká několikrát, ale nevyjede z brány – jeden dotek
- pokud se dotkne, vyjede z branky a znova do ní najede a dotkne – dva doteky

7) Startovné - 80 Kč!! Abychom mohli sesmolit i nějakou čokoládu za výhru pro týmy.

8) Atakování správné brány ze špatného směru - považováno jako atakování špatné brány, konec sekce a 50 trestných bodů za zbývající brány. Jezdec si musí sekci před startem důkladně projít!

9) Shoda bodů - při shodě bodů v sekcích rozhoduje celkové pořadí lepší výsledek sekce vyškrtnuté
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Novinky v roce 2014

Tak pánové a dámy po prvním testu lehce přepracujeme pravidla pro příjemnější chod závodu :-)

Pohár konstruktérů - týmy můžou mít libovolný počet účastníků, asi nějak není důvod to omezovat, ale stále bodují pouze dva nejlepší. Takže Hujerovci máte volnou ruku :lol:

Couvání do branky - jelikož to má být výhoda pro odvážlivce, bude bez bodového přídělu, tedy za nulu. Ale pouze v jedné brance za sekci a nula bude počítána pouze za jedno couvání, ostatní jsou již za 3 trestné body standardně. Pokud ji jezdec nahlásí jako couvací, tak ji již procouvat musí! Pokud se mu to nepovede, bude branka považována za neprojetou ... teda doufám, že takhle jsme se domluvili :lol:

Atakování správné brány ze špatného směru - považováno jako atakování špatné brány, konec sekce a 50 trestných bodů za zbývající brány. Jezdec si musí sekci před startem důkladně projít!

Karoserie nesmí být truck ani traktor - nejezdíme truck trial ani traktoriádu :-)

Shoda bodů - při shodě bodů v sekcích rozhoduje celkové pořadí lepší výsledek sekce vyškrtnuté


Novinky platné od příštího závodu!
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Novinky v roce 2014

Další novinky:

- pokud auto uvízne a není schopno se samo dostat ven nebo není žádným způsobem schopno překážku zdolat, řidič jej postaví BEZPROSTŘEDNĚ za překážku, nikoliv až před další bránu!!

Tohle píšu zejména na popud problému v první sekci, kdy nešel projet kamenný mostek - odteď se dá auto BEZPROSTŘEDNĚ za překážku, čili hned na začátek mostku, kde už je auto schopno pohybu. Auta se dávaly až nahoru na kmen, čímž se klidně dvě couvačky ušetřily. Kdosi jste tam říkali, že odjakživa se dávají auta až před další bránu, to jsem nějak nepochopil, nikdy jsem to tak nedělal a ani nepostřehl, že by se to tak dělalo. Když je další brána tři metry od té problémové, tak s autem přece v ruce nejdu přes půl sekce.

- pokud chce řidič vynechat bránu s problematickou překážkou a rukou postavit auto až za překážku a tedy i bránu, inkasuje 50 bodů za dotek rukou a 50 bodů za vynechání brány

Tento případ nadhodil Libor v té sekci, kterou jsme nakonec nejeli. Přeskočit bránu a rukou si dát auto za překážku - takže kilo ve výkazu.

- komisař má právo odjet sekci jako první

Alespoň nějaké zvýhodnění při té nevděčné práci ...


A hlavně, jestli jste pozorně poslouchali report TV Polar!

Umístění v závodu nepokládají závodníci za nejdůležitější. Prvořadá je pro ně možnost setkat se, pobavit a předat si navzájem zkušenosti!!!!!
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Novinky v roce 2014

Sumarizace výsledků - každý jezdec je povinen si před odevzdáním výkazu spočítat své celkové body při škrtnutí nejhoršího výsledku a zapsat jej čitelně do spodní části výkazu!! Kalkulu v mobilu mají všichni a pro každého jedince je to otázka minuty, zjednoduší to odhalení chyby při zapisování výsledků.

Každý komisař by mohl, měl, musel .. ? se podepsat na levou stranu výkazu vedle sebou bodované sekce. Toto už vlastně prakticky všichni dělají kromě mě, takže to pravidlo ukládám sám sobě :-D Opět to pomůže při řešení vzniklého problému.
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER

Zpět na „RC Offroad Trial Morava“