Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Interview s nejlepšími trialisty Moravy

Zdravím všechny účastníky a příznivce již tradičního moravského trialového poháru RC OFFROAD TRIAL MORAVA. Máme za sebou čtvrtou velice povedenou sezónu, která byla opět pokrokem v mnoha směrech, a po celý rok byly k vidění výborné jezdecké výkony. Mezi špičku se zařadilo hned několik nových závodníků, kteří byli dříve spíše průměrnými jezdci, takže jezdecká úroveň určitě roste. Vzal jsem si pětku nejlepších moravských trialistů na ředitelský kobereček a vyloudil z nich několik dojmů bezprostředně po ukončení sezony 2015. Zde máte pocity z letošní sezony od pěti nejlepších jezdců, přeji příjemné počtení a příští rok zase na viděnou mezi trialovými brankami.

Zdraví Vás ŘEDITEL  
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

1. místo : Ruzabmx - Jirka Růžička, 25 let, Brodek u Přerova


Obrázek

Obrázek


Čau Juro, gratulace k prvnímu titulu, jaké jsou první dojmy bezprostředně po ukončení sezony?

Ahoj , díky díky . Tak dojmy...prostě super, podařilo se mi něco, na co bych ani nepomyslel. Takže jsem hodně spokojenej a nadšenej že se mi podařilo vyhrát tenhle pohár na to jak je vysoká konkurence.


Jak bys zhodnotil svoje výkony a výkony svých největších rivalů?

Svoje výkony bych hodnotil celkem špatně hehe. Popravdě nebyl sem pořadně spokojenej se svým výkonem, i když jsem třeba závod i vyhrál. Vždy to jde zajet líp a bez zbytečných chyb. Ostatní předváděli dost kvalitní výkony, řidičský um i jak s rozmyslem projet zapeklité branky.


Koho jsi bral jako největší konkurenci?

Na začátku sezony byl konkurence úplně každý, což se i ukázalo i během celé sezony. Kluci se vyjezdili a jezdí už s rozvahou a hlavně jejich auta už jsou úplně někde jinde oproti loňsku. Jinak určitě jako největšího konkurenta Marka Stáňu, ten přece jen není trojnásobný mistr pro nic za nic. Dále Tebe, přece jen patříš mezi špičku a máš už nějakej ten závod za sebou. Třeba i Matěj Březina , Petr Vavřík a ostatní... Těžko teď z fleku říct, jak jsem říkal - kluci se vyjezdili a teď už rozhoduje i jediný zaváhání.


Jak šlapala technika celý rok a kde vidíš ještě nějaké nedostatky na autě?

Auto má svoje mouchy ale hlavní problém jsou moje ruce a hlava. Jinak jsem s autem spokojenej, nevím jak, ale podařilo se mi prostě postavit výherní stroj heh. Musím lehce doladit elektroniku a teď při posledním závodě už nějak haprovalo servo.. Ale doufám, že mělo jen nějakej svůj slabší den.


Jak hodnotíš tratě v poháru?

Tratě se mi oproti loňsku líbily mnohem víc. Třeba taková srdcovka jako je Krnov nebo teď už předělaná DMR aréna. Postřelmov má zase své kouzlo pohody hned u trati, kdež to Ludgeřovice jsou vážně o každém milimetru.. což se mi i potvrdilo když sem tam jednou zaváhal.


Je něco, co by se mělo v poháru zlepšit?

Zlepšit...? Těžko říct. Podle mě se letos zapojili třeba do komisařovani skoro všichni, i stavění tratí a podobně. Myslím že to vše klape jak má, hlavně když je pohoda a sranda, která k tomu prostě patří.


Co bylo důvodem tvého tak rapidního zlepšení proti předešlé sezoně?

To popravdě ani nevím , asi hlavně že jsem už věděl, do čeho jdu a že to není jen tak halabala jako třeba expedice . Nějaké tratě jsem už viděl vloni , i když se za ten rok dost změnily... Každopádně jsem se asi zamyslel a řekl si že mam navíc než jen to flákat se škopkem v ruce hehe....


Jaké máš cíle na příští sezonu a s čím nastoupíš na start?

Cíl na příští rok mám hodně a tak doufám že nebudu zanedbávat trial . Každopádně dat do kupy auto, jen servisní záležitosti... Nějaké extremní zásahy nemám v plánu, takže z toho i vyplývá, že nastoupím se svým letošním super strojem Mitsubishi Punkjero II.
ZDAREC - DIKTÁTOR Z KLANU PERVERSE BROTHERS !!!


Díky za rozhovor, ať se daří, ahoj!
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

2. místo: sWiNe - Ondra Košťál, 25 let, Krnov


Obrázek

Obrázek


Čau swiňáku, gratulace k druhému místu již potřetí v řadě, jaké jsou první dojmy bezprostředně po ukončení sezony?

Zdarec, není trapný, že dělám rozhovor sám se sebou?


Jo je, ale všichni fanoušci netrpělivě čekají na tvoje dojmy, tak nepindej a mluv k věci.

Okej, bylo jasný, že titul už nebude, tak jsem se maximálně soustředil na poslední závod, abych za sebou udržel namlsaného Máru a povedlo se, takže jsem si oddechl a byl rád. Ale byly to nervy do poslední branky, Mára jel excelentně a v závodě jsem mu nestíhal. Bez kořalky bych se sesypal.


Jak bys zhodnotil svoje výkony a výkony svých největších rivalů?

No za sebe bych řekl, že jsem předvedl letos nejhorší výkon v historii, což dokazují i dílčí výsledky v závodech v porovnání s předchozími sezonámi. Málo se soustředím, zbytečně riskuju a zaberu až když je pozdě. Takže na sobě bych měl ještě zapracovat. Na druhou stranu je třeba si přiznat, že když jsem čtyři roky v absolutní špičce, tak je to supr. Rivalové jeli parádně, především Růža, ten předvedl letos velkolepou show. Samozřejmě i Balu a mnoho dalších, kteří se velice zlepšují a zajíždí skvělé sekce. Konkurence je hodně vysoká.


Koho jsi bral jako největší konkurenci?

Od prvního závodu samozřejmě Balua, my jsme taková dvojka od začátku našich závodů, takže to je můj odvěký rival v dobrém slova smyslu. Během sezony se vystříbřil Růža a došlo mi, že největší soupeř bude on, ale jeli jsme společně v týmu a prožívali jsme všecko spolu, nebral jsem ho jako přímého soupeře. Radili jsme si a fandil jsem mu celý rok a v týmové soutěži jsme to zabuřili parádně. Ale velice se zlepšili i ostatní kluci, kteří nám ještě v budoucnu ukážou. Určitě se musí počítat s Matesem, Žirafou, Hráškem a ostatními z první desítky, ale překvapit může každý, viz Milan v Postřelmově.


Jak šlapala technika celý rok a kde vidíš ještě nějaké nedostatky na autě?

Auto jsem vyladil výborně, už na něm nemám prakticky co zlepšovat. Jednou jsem utrhl po těžkém saltu link, ale sekci jsem ještě dojel jako třetí. Na dvou posledních závodech jsem opravoval prasklé piny v poloosách, tak přemýšlím, jestli se nemám pustit do kardanových poloos. Víc toho už asi nevymyslím, pokud někdo nerozjede velkovýrobu uzávěrek, já na to nějak nemám vercajk ani know how.


Jak hodnotíš tratě v poháru?

Mám rád tratě přírodní nebo aspoň umělé tratě přírodního charakteru. Nebaví mě jezdit mezi zábradlíčkama po jasně vytyčené pěšince. Velice kladně hodnotím novou trať v Postřelmově, ta mě fakt baví a hlavně to skvělé zázemí, jak je slunko a pivson na trati, tak mi nic nechybí. Stále ale vzpomínám na Novou Pláň, ta trať mě oslovila nejvíc z celé naší historie. Tajně bych si ještě přál nějaký podobný závod. Samozřejmě je třeba smeknout před Davidem za to, jakým způsobem posunul DMR Arénu do nynější podoby.


Je něco, co by se mělo v poháru zlepšit?

No osobně bych byl rád, kdyby lidi víc bavilo trávit společný čas pospolu. Jsme dobrá banda, ale občas mě zamrzí, že dvě minuty po vyhlášení závodu je prázdnej plac a všichni peláší domů. Já si po závodu vždycky dám rád kafe a jdu si teprve pořádně v klidečku zajezdit, ale většinou už není s kým. Na druhou stranu všici jezdí, když já počítám výsledky, to je úděl ředitele :D Taky bych byl rád, kdyby někteří trochu zapracovali na kastlích, některé auta jsou fakt škaredé a jsou to hybridy, co už maj s reálnou předlohou pramálo společného. Začíná se to u některých modelů fakt vymykat nějakému rozumnému vzhledu terénního auta.


Jaké máš cíle na příští sezonu a s čím nastoupíš na start?

No, už mě znáte a je všem jasné, že toužím po příčce nejvyšší. Chci se fakt snažit a zabojovat, ale to si říkám vždy a pak to dojebu. Ale teď už to myslím fakt vážně :D Největší odměna pro mě ale je, že všechno šlape a jezdí se pěkné závody v přátelské atmosféře. Když odjíždím s pocitem dobře připraveného a odjetého závodu a jsou kluci spokojení, tak jsem spokojený taky. Jak jsem řekl, na autě už není téměř co zlepšovat. Žádnou převratnou stavbu nechystám, takže nahodím nějaký nový debilní design a vyjedu zase s Vitarou na stejném podvozku.


Díky za rozhovor, ať se daří, ahoj!

Taky díky za pokec, ale myslím, že se za nedlouho zase potkáme .... haha vtipe vyskoč
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

3. místo: Balů - Marek Stáňa, 48 let, Přerov

Obrázek

Obrázek

Čau Máro, gratulace k bronzové medaili i přesto, že jsi byl zvyklý na zlato. Jaké jsou první dojmy bezprostředně po ukončení sezony?

Díky Ondro,dojmy jsou takové,že po prvním závodě v DMR a třetím místě s úplně novým strojem na listech s ABSkou jsem si myslel,že by to jít mohlo,po pár závodech jsem se smířil se stříbrem a poslední závod jsem se snažil uhájit bronz před čtyřma vlčákama za mnou.Jsem rád za dvě vítězství v sezoně,obvzláště to poslední jsem fakt chtěl,kvůli tchánovi,kterej mi fandil,hodně se zajímal a i proto jsem po něm pojmenoval modrý Bronco (Dědek).
Zlato z posledního závodu,stříbro v týmech a bronz celkově,takže se sezonou v zásadě spokojenost. 8-)



Jak bys zhodnotil svoje výkony a výkony svých největších rivalů?

Po prvních dvou závodech to vypadalo,že ta špička bude letos početnější a to i byla ,pět vítězů v sezoně to i dokládá.Růža byl letos bezkonkurenční ,já si jeho kvalit všímal už loni kdy jezdil se starým Pajerem a před sezonou při společném testování u Lukáše jak si vedl s širokým starým Pajerem ,tak s CCčkem.No a ty jsi podával vyrovnané výsledky celý rok.A je toho dokladem,že i když jsi letos ani jednou nevyhrál tak ani mé dvě výhry na stříbro nestačily.Jinak se na stupních vítězů letos vystřídalo jedenáct borců což v naší historii myslím nemá konkurenci.


Zajímavá informace, to jsem ani nepočítal, tož ta bedna letos byla fakt pestrá…co bylo důvodem, že jsi neobhájil prvenství?

Letošní sezonu jsem pojal volněji ,chtěl jsem auto s ABSkou,s řidičem a interierm v duchu snažení Mraka v Mrakolendu,aby se model co nejvíce přiblížil skutečnému autu.Tím nechci říct,že jsem se nesnažil,ale nepodřizoval jsem výsledku všechno.S tím souvisí i nesoustředěnost ze zdravotních důvodů(pozdní příjezd a odjetí sekcí bez dostatečného nastudování tratí)Nebo natěšení na shorty se stejným důsledkem.Také neproběhl každoroční vývoj auta,až na poslední závod kde jsem jel s novými disky,které se osvědčily.


Koho jsi bral jako největší konkurenci?

Po třech závodech to vypadalo,jako každý rok na silnou trojku,ale bylo to spíš tak,že Jura si jel svoje blues a my dva se perem o stříbro.Jenže do posledního závodu nás šlo s teoretickou šancí na bronz pět borců.I to dokazuje jak se pole vyrovnalo.A když se k tomu Milan zdravě naštve tak doma přes noc poskládá auto, se kterým se motá kolem bedny a musí se s ním počítat 8)


Jak šlapala technika celý rok a kde vidíš ještě nějaké nedostatky na autě?

Musím to zaklepat, ale technika šlape celý čtyři roky. Vzpomínám si na povolenou matku kola v prvním ročníku a letos po posledním závodě v DMR jsem objevil prasklej list pérování na zadní nápravě. Nedostatek vyplývající z mé filozofie konstrukce auta je, že nemůžu dát servo na nápravu a panhardku už tam nikde nenacpu, takže problém se zvedáním auta servem v rejdu a proto někdy nestabilita v náklonu.


Jak hodnotíš tratě v poháru?

Je škoda některých tratí, které nenávratně z poháru vypadly, ale je super, že náš oblíbený Krnov stále žije a přidal se Postřelmov se skvělým letním zázemím, David dobudoval nádhernou arénu s celoročním zázemím a alternativní trialovou dráhou pod střechou což je možná i evropský unikát a snad se podaří v Lýskách Lukimu zrealizovat trial dráhu, která doplní už vybudovanou trať pro Shorty.


Je něco, co by se mělo v poháru zlepšit?

Na tuhle otázku mě nic nenapadá, máme skvělého ředitele, který pořád něčím překvapuje a 76 jezdců co si letos přijelo změřit síly v trialu mluví za všechno.


Jaké máš cíle na příští sezonu a s čím nastoupíš na start?

Můj největší cíl je se dobře pobavit, odreagovat se od problémů, setkat se s podobně postiženými pacienty a všechny vás samozřejmě porazit :-D Nějaký nový díly doma mám a po delší době mě svrbí ruce, jediný co vím, že to zase bude ABSka, kterou měl loni jako jediný pravidelný jezdec jen Růža a tím mě inspiroval.

Díky za rozhovor, ať se daří, ahoj!
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

4. místo: matbre - Matěj Březina, 19 let, Ostrava

Obrázek

Obrázek

Čau Matěji, gratulace k bramboře, i když je to trochu nevděčná pozice. Jaké jsou první dojmy bezprostředně po ukončení sezony?

Kdyby mi někdo na začátku sezóny řekl, že budu na konci čtvrtý, vysmál bych se mu. Opravdu jsem to nečekal, a jsem se svým výsledkem spokojen a překvapen. Je pravda, že kdybych se dostal na bednu, bylo by to ještě lepší ale to už bych chtěl najednou moc, a aspoň mám důvod bojovat dál v příští sezóně.


Jak bys zhodnotil svoje výkony a výkony svých největších rivalů?

Mé výkony byly myslím dobré a jsem s nimi spokojen, ale jak se říká vždy je co zlepšovat a tak doufám, že příští rok to bude ještě lepší. Taktéž výkony kolegů byly skvělé, a je vidět zlepšení oproti předešlým sezónám. Co mě ale překvapilo nejvíce byl Jirka Růžička, který tento rok ovládl a všem ukázal, jak se to má dělat.


Co bylo důvodem tvého tak rapidního zlepšení proti předešlým sezonám?

To je velmi těžká otázka a špatně se hledá odpověď protože ani já sám nevím, kde nastal ten zlom a zlepšení. Ale 50% úspěchu je dobře postavené auto s dobrými jízdními vlastnostmi a ta druhá důležitější půlka je uměl ho ovládat a vědět co od něho čekat v určitých situacích, a podle mě, mé zlepšení se odehrávalo v té druhé půlce a za mé lepší výsledky mohl nejspíše lepší odhad v chování auta na trati.


Koho jsi bral jako největší konkurenci?

Moc nerozlišuji jestli je konkurence větší nebo menší, dá se říct, že v závodě jsme každý na stejné pozici a všichni jsme si konkurenty stejnými. Ale samozřejmě mě více těšilo porazit nebo dosáhnou stejných výsledku jako mistři z předešlých sezon nebo závodu.


Jak šlapala technika celý rok a kde vidíš ještě nějaké nedostatky na autě?

Technika fungovala skvěle, až mě trochu překvapilo, že jsem za celou sezónu vždy dojel do cíle a nikdy nemusel nic spravovat. Až na dva poslední závody kdy se vyskytly problémy s poloosami, což byl ale problém vznikly chybou při zužovaní, ale i tak auto vždy dojelo do cíle což je myslím dobrý výsledek.


Jak hodnotíš tratě v poháru?

Tratě se stejně jako celý pohár vyvíjí ku předu a někdy bývají dost záludné, ale s vývojem techniky a dovednosti jezdců se často stává že jsou záludné jen na pohled a ve skutečnosti se dají projet naprosto snadně. Ale určitě nechci říct, že jsou nudné, vždycky se nějaký chyták najde, a celkově jsou tratě vždy zajímavé a hlavně pokaždé jinak postavené a neopakuji se, což je skvělé. Jako mou největší překážku vidím trať v Postřelmově, která mi vůbec nesedla a oba závody které se zde jely byli pro mě propadák. Takže na zvládnutí této tratě budu muset ještě zapracovat.


Je něco, co by se mělo v poháru zlepšit?

Myslím, že není třeba nic měnit, nešvary co byly, jsou za námi, a teď to funguje dobře, takže podle mě by to tak mohlo i pokračovat.


Jaké máš cíle na příští sezonu a s čím nastoupíš na start?

Na příští sezonu nechystám nic převratného, spíše se jen vyladí drobnosti a jinak auto zůstává stejné. A cíle jsou myslím jasné, a to dostat se na „bednu“.

Díky za rozhovor, ať se daří, ahoj!
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

5. místo: Žirafa (670210) = Petr Vavřík, 48 let, Ostrava

Obrázek

Obrázek


Čau Petře, gratulace k pátému místu, i když brambora utekla o prsa asijské sprinterky. Jaké jsou první dojmy bezprostředně po ukončení sezony?

Dík za gratulaci. I prsa asijské sprinterky dobré a tak jak v Trialu, co je male, to je milé!!! Myslím si, že kdyby mi někdo na začátku sezóny řekl, že budu na 5.místě, tak bych stejně jako dnes byl spokojen. Chtěl jsem být do desítky, snil jsem o top sex :-D Se svou druhou sezónou jsem spokojen.


Jak bys zhodnotil svoje výkony a výkony svých největších rivalů?

Sezóna vůbec nezačala špatně ale po prvních čtyřech závodech jsem se ujistil, že bez užovky to bude hodně těžké. Tak jsem o prázdninách začal tvořit a vylezl z toho docela dobrý lunochod, se který už toho s původním dingem nemá moc společného. Zapomněl jsem bohužel upgradovat ruce a v předposledních dvou závodech jsem měl na 2.-3.místo ale jedinou chybičkou se to nepodařilo. Povedlo se až v posledním závodě. Takové výkyvy (kromě Růži - poslední 2 závody) mělo více jezdců.


Koho jsi bral jako největší konkurenci?

Konkurence je takový tvrdý až nepřátelský výraz. Každý kdo je přede mnou v závodě mne posouvá dopředu, snažím se odkoukat co se dá. Legendy jako Balů, sWińák a další dobří jezdci se letos dali porazit a Růža toho využil na jedničku. V letošní sezóně se na bedně v závodě umístilo 11 závodníků, i to svědčí o vyrovnanosti špičky.


S bráchou jste představili velice sofistikované závodničky, co jste si od nového podvozku slibovali? Před Vašimi výtvory smekám klobouk, tenhle vývoj velice oceňuji.

Asi každý dělá úpravy na svém vozítku za účelem lepších jízdních vlastností, lepší zatáčení, příčný náklon, světlá výška, nízké těžiště. Tak tomu je i u Dinga II, je to trochu netradiční až Cimrmannovská konstrukce, kterou jsem měl delší dobu v hlavě. Chyba byla, že k realizaci mne musel nakopnout až Postřelmov uprostřed sezóny. Tam jsem pochopil, že užší a kratší auto bude mít lepší šanci na umístění. V principu jde o to, že co funguje s tlumiči, musí fungovat v trialu i bez nich :-) Ruku na srdce, komu ty tlumiče fungují jako tlumiče? Většina je tam má, aby jim neupadly nápravy :-D. Je to konstrukce, kdy nepruží jednotlivá kola ale kříží se nápravy, to stačí. No a co jsem si od toho sliboval? No přece TOP SEX!!! A to se povedlo :OK: První konstruktérskou výzvou pro mne byla nová kategorie 6x6, Ural se myslím dost povedl a zajel hned 1. a 2. místo v Ludgeř Cupu.


Jak šlapala technika celý rok a kde vidíš ještě nějaké nedostatky na autě?

Musím zaklepat, u Dinga ani u Dinga II ani u Uralu 6x6 jsem naštěstí neměl závadu, pro kterou bych nedokončil sekci nebo musel vzít auto do ruky. Maximálně se jednalo o šprajclé servo a s tím horší nájezd do brány nebo couvnutí. U Dinga mne ale trápí elektrika, auto nedrží z kopce což není vždy nevýhoda. I se stříďákem je rozjezd, regulace a výkon takový kostrbatý. Musím na tom zapracovat ale elektrika není můj kamarád.


Tak to máte s tím elektrem asi v rodině, měli byste jít na nějaké školení :-D Jak hodnotíš tratě v poháru?

Pokud se týče podmínek, tak mám raději přírodní tratě. Náročnost umělých překážek v kombinaci se záludností stavitele trati jsou někdy na zabití. Zase se ale několikrát ukázalo, že zdánlivě nejetelné překážky se dají zdolat i elegantním pádem nebo saltem. To už je ale vyšší level. Každopádně dík všem co se podílejí na stavbě, tvorbě a údržbě tratí, zejména DMR Aréna, Ludgeřovice a Postřelmov.


Do modelařiny a závodů jsi úspěšně zapojil děti i partnerku, jak celé závodění všichni prožíváte a máš z dětí radost? Tina válí v každém závodě!

Děti jsou soutěživé samy o sobě, zvlášť mladší Tinka. S autíčky to začalo jako společník na procházkách po horách. Občas se dají přemluvit k nějakému tréninku, ale je to pro ně jen zábava. Partnerka se smířila s tímto koníčkem a zatím jezdí jen jako doprovod, i když jednou kdo ví?


Je něco, co by se mělo v poháru zlepšit?

Myslím, že by se hodilo pár polonahých hostesek, alespoň u každé sekce jedna s číslem sekce. Kluci by mohli chodit lépe oblíkaní na závody, ne sešmajdané tenisky a čouhající prdel z trenclí z kalhot, holky naopak. Ne tak vážně, jelikož bylo závodů 7 a ne všem to vždy vyjde s umístěním nebo se zúčastnit, tak si myslím, že by se mohl nejhorší závod škrtat.


Zkusím Denči domluvit, jestli Ti vyhoví. Dle mého názoru částečný debakl kryje škrtaná nejhorší sekce. Základ úspěchu je podávat vyrovnané výkony celý rok. Ale jdeme dál, jaké máš cíle na příští sezonu a s čím nastoupíš na start?
No s čím nastoupím na start dalšího ročníku ještě nevím, možná mne něco netradičního a funkčního napadne. Pokud se mi povede zajet alespoň jako letos budu spokojen. :OK:

Díky za rozhovor, ať se daří, ahoj!
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


DĚKUJI VŠEM ZÚČASTNĚNÝM ZA KRÁSNOU SEZONU, NA JAŘE OPĚT NA TRATI, ZDAR!
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
670210
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 09.11.2013 21:26

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

:OK:
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

:tleskam: Krásné počteníčko :OK:
bflmpsvz
Uživatelský avatar
mesany
Častý přispěvatel
Příspěvky: 654
Registrován: 19.04.2010 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Interview s nejlepšími trialisty Moravy

.. už ať je jaro, kdo to má bez vás vydržet... :CIAO:

super reportáže Ondro!
LR Defender 110 USW - CC01
LR Defender 110 HCPU - CC01
LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery
Wrangfender na Axialu- ten je syna
užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým
v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!

Zpět na „RC Offroad Trial Morava“