no je to tvrdší ale zase to nemá žádný malí špunty tak se nedivím, ale řek bych že flat irony co se dávali k scx sou o fous měkčí a s těma co se prodávali zvlášt se to srovnávat nedá, nechám origo převod a motor sem tam dal to GT550 takže na tu svižnější jízdu mi to zas tak neva, a možná že je to i lepší že se to nebude tolik bortit.
Jinak zatím jedinej problém sem našel v tom že při max křížení dřou přední kola o blatníky a to sem tam tet dal dorazy co se dávali k scx a pořád to škrtá, a rozšiřovat disky nebo stříhat blatníky se mi nechce uvidím až to pořádně projedu v terénu, taky sou dost měkký pružiny tak je přitvrdím, je tu podle manuálu purpurová a má psanou tvrdost 1.43lbs a ta nejměkčí co se na to prodává má 2.07lbs/in a je červená, ale stejně asi budu dávat celí jiný tlumiče.
Pak mi přijde že začali dělat silnější stěnu na kardanu, dřív sem tam nacpal alu 6mm trubičku a tet ani náhodou tak sem tam dal 6mm závitovku.
Změna oproti prvnímu RTR Wraithu k lepšímu je že do řízení aspon teda ty šrouby co drží kameny sou už metrický a né vruty ty mě na prvním RTR vypadali při první jízdě.
Jinak motor HPI GT550 se tam dá nacpat i s origo převodem v pohodě ani se nemusí podkládat převodovka (jako u speed 600) jen se do toho jednoho držáku horního linku vybrousí drážka aby se motor neopíral, masa tam zůstane ještě dost tak bych neřek že by to pak mělo prasknout.
Zatim úpraveno-
Závaží v předních kolech, axial 114g na kolo.
Motor HPI GT550.
Vyztužený kardany zevnitř 6mm závitovka z venku kus těla z náhradního kardanu.
Vyměněný kluzný ložisko v servu za normální.
Alu páka serva.
Alu řízení Hot Racing.
Řidič Dutch z predátora.
Zahrádka proline.
Nárazník HPI.
Šekly RCoffroad ocel.
Přední a zadní světla z scx.
Tlumiče bez oleje.
Na předních tlumičích dorazy z scx.
Potapetovaná střecha.
Panely na korbě.
Nášlapy z scx.
+ náký ty cajky
nové foto -
http://smurf87.rajce.idnes.cz/JEEP_Wraith