milan.m
Nově příchozí
Příspěvky: 3
Registrován: 18.10.2016 13:11

Axial Wraith - odemčený diferenciál

Vážení. Mám v plánu si postavit robotické vozítko a jeho základ by měl tvořit podvozek Wraithu. Styl jízdy by se blížil trialu, takže žádné přeskakování překážek v plné rychlosti. Potřebuji ale odemčené diferenciály, aby mi dobře fungoval řídicí systém. Podle manuálů by mělo být možné použít díly z SCX10:

http://www.mz-racing.net/ax30390-diferential-gear-set/
http://www.mz-racing.net/ax30170-shaft-3x22-2ks/
http://www.mz-racing.net/axa1162-o-ring-5x1mm-10ks/

Má někdo zkušenosti s odolností těchto dílů? Wraith jim bude dávat asi víc zabrat než SCX10...

Druhou možností je použít klasické SCX10 + odemknout diferenciály (pravděpodobnost, že diferenciály vydrží, bude asi o dost větší...)

Třetí možností je Tamiya CR-01, u které mají jít odemykat a zamykat diferenciály bez rozebrání náprav.

A ve volných chvílích a po odstranění robo-elektroniky by podvozek posloužil i k troše té zábavy venku v terénu.
Uživatelský avatar
plutoone84
Píšu hodně
Příspěvky: 1281
Registrován: 18.01.2014 12:06
Bydliště: Potštejn

Re: Axial Wraith - odemčený diferenciál

Možná bych jednu sadu na odemčení diferáku SCx10 někde vyhrabal. Odolné to je, jen kulový vyjedeš.
milan.m
Nově příchozí
Příspěvky: 3
Registrován: 18.10.2016 13:11

Re: Axial Wraith - odemčený diferenciál

S odemčenými diferenciály by to jezdilo prakticky jen v "laboratorních podmínkách". Překážky z materiálu, který by moc neklouzal a podobně. Pro blbnutí venku bych diferenciály zase zamknul. Z tohoto pohledu mi nejlíp vychází to CR-01, odemknutí/zamknutí diferenciálu bez rozebírání náprav. Jen mám obavy z životnosti tohoto podvozku. U CC-01 jsem narazil na stížnosti s odolností a u CR-01 to vypadá na stejné díly diferenciálu. Proto zatím vítězí Axial...
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Re: Axial Wraith - odemčený diferenciál

CR rozhodně nemá stejný vnitřek diferáku jako cc-01 i když na první pohled to může vypadat podobně. V každém případě je fakt, že u axialu (a bavíme se o základu, wraith nebo scx, mělo by to být stejné) jsou rozhodně větší zuby než u cr-01. Taky jsem neviděl nikde železný tuning diferáku pro cr-01, i když to třeba někdo dělá.
Obrázek
milan.m
Nově příchozí
Příspěvky: 3
Registrován: 18.10.2016 13:11

Re: Axial Wraith - odemčený diferenciál

Děkuji za odpověď. Ještě bych měl otázku k odemykání/uzamykání diferenciálů u CR-01. Podle popisu v některých e-shopech by tu ta možnost měla být, ale když jsem si prošel manuál k podvozku, tak tam žádný systém pro odemykání/uzamykání nevidím.

Zpět na „Axial“