Pořídil jsem v podstatě kvůli dětem modrého Wraitha, RTR.
Pokud jde o design, tak ten je asi už dostatečně známý, takže jen jednu fotku na ukázku :-)
Poslední (nebo vlastně spíš první) upgrade se týká osvětlení - prckové měli výhrady, že jim auto nesvítí, a mně jo ;-) Takže nastalo řešení co se světly, a Wraith dostal světýlka. Jak se to povedlo, je vidět na fotce níže, no a více přímo tady: http://myrcmodel.wordpress.com/2014/01/02/osvetlen/
Ještě pár komentářů k autu. Kastle je poměrně povedená, tedy vzhledově. Co mně osobně dost vadí je podivný způsob uchycení, nebo spíš neuchycení v zadní části, kastle má tendenci se různě posouvat, lexan se sesouvá z rámu, vypadá to divně. A vepředu zas na pravé straně kolo ve zdvihu v rejdu chytá o kastli, už ji bohužel i natrhlo. V tomhle bohužel design karoserie, kde maska je poměrně široká, asi aby se zachovaly proporce originálu, není úplně ideální.
Kladně hodnotím kola, hlavně na měkčí povrch (bláto, písek atp.) řekl bych celkem nadprůměrné, i když na kámen to úplný ideál není, ale to je dáno asi hlavně směsí. Jen to chce zatížit, jezdit s tím bez závaží v kolech je skoro za trest.
No a co mně chybí, je silnější brzda, v kopci auto prostě nezastaví, jen tak lehce přibrzdí, skoro mám pocit, že to nefunguje, ač jsem zkoušel nastavit brzdu v neutrálu na maximum.
Jinak je to Wraith, se svou odolností, hlavně dětem zatím odolává, všechny pokusy o likvidaci skončily nezdarem :hura: :-D
Já sem na předních tlumičích dal dorazy z scx a i tak to kříží až až, taky to mam širší díky jinejm diskům origo šli do světa tak to taky pomohlo. Z gum sem 2x nadšenej nebyl ale jezdit se s nima dá. Hlavní problém sem měl s diskama hází na poloosách jak blázen protože sou větší díry než má poloosa průměr, do jisté míry se problém odstranil když mi slick7 udělal alu trubičky na poloosy jenže oni ty doury v disku nejsou stejný a někde byla i trubička o kousek menší. Co se týká zadní části karoserie trochu mi jí držej světla co sem v zádu dělal a ještě ji přidržuje a chrání nárazník co sem tam taky přidával, jinak z boku mam na každej straně 4 šrouby a zatím v pohodě drží
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Hele a nad zadníma kolama to je přišroubovaný? Podle obrázků by tam možná šly přidat šroubky, ne? Jinak jsem viděl na rccrawler krásnou otevírací kapotu na tomhle Jeepu...
stavím Defender D90 pickup Jeep JK GCM Skeleton Axial Wraith Castle Mamba Max Pro, Tekin ROC412, 3S Tamiya Ford F-350 High-Lift Novak GoaT combo
díry na šouby tam ještě sou nad zadníma kolama a pak ze zádu ale nebude tam ta lexanka asi přilejhat teda alspon úplně v zádu tak by se tam museli dát náký podložky mezi rám a kastli, já přidával jen na dveře 4tej šroub jinak mi to drží, akorád sem vyházel ty mini vruty a dal metrickej M3
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Mám dotaz k tomu, co s brzdou? Ono to vážně v kopci moc nebrzdí, dá se to nějak jednoduše vyřešit, vyjma výměny regulátoru a motoru, nebo prostě ten regulátor je na to slabý? Mám zkušenost se střídavým regulátorem z jiného modelu, a motorem, který brzdí prostě silněj. Stačí třeba jiný pastorek?
Mě to taky nebrzdí uplně na 100% když z plnýho dam neutral tak to si zabrzdí perfektně ale v kopci to pomalu sjíždí mě to neva a beru to jako výhodu když potřebuju v kopci stat namáčknu plyn nebo brzdu. Ale jestli chceš aby to brzdilo dobře v kopci tak bud to motor s více závitama nebo změnit převod ale jestli tam máš tu standartní 20t tak ta to neudrží asi nikdy ani s pastorkem 14 a spurem 87 tet bys tam měl mít 20 a 80 spur
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Ja tam mam motor hpi gt 550 ten má víc síly a pastorek sem dal 18z a sjíždí to krásně pomalinku jak šnek. Jak říkam ten origo motor to nemůže ubrzdit zkus tam dát nakej menší pastorek a uvidíš jestli se to aspon o fous zlepší
AXIAL Wraith JEEP pison spider AXIAL SCX10 Jeep wrangler 2012 AXIAL SCX10 II Jeep wrangler 2017 Poličkovky Jeep YJ/Jeep TJ/Jeep JK offroad/Jeep JK street/Jeep JK unlimited offroad/Jeep JK unlimited street/LEXAN Jeep wrangler 2012-2017. RAJČE = smurf87
Mam prevod 20/80 s motorem od Axialu 27t a brzdu v neutralu nastavenou na 80% a sjizdi to z kopcu opravdu hooodne pomalinku. Presne jak si predstavuju.