Právě je ned zář 23, 2018 4:03 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 3:10 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř bře 22, 2017 6:22 pm
Příspěvky: 13
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy
Poradíte mně prosím někdo zda na cfxko jde bez problémů nějaká kastle? Nejraději bych jeepa nebo pajero ale v ABSku.....mám pocit, že ten motor nahoře tam bude vadit. Děkuji moc za případné zkušenosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 3:30 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř dub 19, 2017 10:21 am
Příspěvky: 19
Bydliště: Revúca
Aj ja sa pripajam a tiež na cfx w mohla by byť aj lexan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 4:21 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1906
Bydliště: Količín
Pokud se ptáte na 1/10, tzn cfx bez "W" tak Pajero i Wrangler od Tamiya pasuje parádně

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 4:33 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř dub 19, 2017 10:21 am
Příspěvky: 19
Bydliště: Revúca
A 1/8 s w?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 4:35 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř bře 22, 2017 6:22 pm
Příspěvky: 13
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy
gecko-x píše:
Pokud se ptáte na 1/10, tzn cfx bez "W" tak Pajero i Wrangler od Tamiya pasuje parádně

Tak to je super zpráva, díky moc za toto sdělení.....a fakt tam ten motor nevadí?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 4:36 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: sob úno 01, 2014 1:28 pm
Příspěvky: 80
Cfx-w má rozvor 300mm takže buď +13mm na JK od axialu apod nebo ubrat dle potřeby. Vše se dá. Šíře je taky více méně stejná takže by neměl být problém. Já na to dal deadbolta a skoro byla stejná i rozteč děr


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 4:49 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1906
Bydliště: Količín
Hofy sorry, ale zřejmě nevis o čem píšeš. Právě v šířce je ten zásadní rozdíl. "W" má šířku jak axial scx10 a bez"W" je jak cc01.
U wranglera s použitím původních malých kol sedí kastle přímo na motoru. Když pouzijes větší kola, budeš ju muset posadit výš, tudíž ještě lepší.
Tady máš fotku, jak mi sedí Wrangler na cfx
Obrázek

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 5:41 pm 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř bře 22, 2017 6:22 pm
Příspěvky: 13
Bydliště: Kostelec nad Černými Lesy
gecko-x píše:
Hofy sorry, ale zřejmě nevis o čem píšeš. Právě v šířce je ten zásadní rozdíl. "W" má šířku jak axial scx10 a bez"W" je jak cc01.
U wranglera s použitím původních malých kol sedí kastle přímo na motoru. Když pouzijes větší kola, budeš ju muset posadit výš, tudíž ještě lepší.
Tady máš fotku, jak mi sedí Wrangler na cfx
Obrázek

mluvil jsem stále o cfx bez w


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2017 6:23 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1906
Bydliště: Količín
Já taky :-)

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2017 5:06 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2685
Bydliště: Praha
Pripadne jde v sasku motor s prevodovkou umistit dozadu, kde nicemu nebude vadit, vetsina lidi stejne zatmavuje okna vzadu a interier tam nedela, pripadne rovna deska pod hranici oken to spravi. Otoceni v sasku neni problem, je symetricky, takze jde jen o presroubovani dilu.. :-) Baterka se pak umisti kolmo na ram za predni napravu a vyvazeni zustane prakticky stejny.. ;-)

_________________
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2017 5:49 pm 
Offline
Píšu hodně
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2013 6:55 pm
Příspěvky: 1906
Bydliště: Količín
Kubo, ale co když chce pick up? A s tím vyvážením si taky nejsem uplně jistej. Převodovka s motorem vzadu a vysoko, to není cesta zprávným směrem.

_________________
Tatra 815/7 8x8 alà Hanys
Škoda 130 RS
Jeep Wrangler Yj na MST CFX
Toyota HILUX na homemade podvozku
FS GT3C


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2017 11:01 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: stř dub 19, 2017 10:21 am
Příspěvky: 19
Bydliště: Revúca
Povedal by som to tak že ten podvozok aj 1/10 aj 1/8 CFX vyzera fakt dobre ale myslim že keď chce niekto niečo predavať tak by to mal byť dotiahnuť do konca teda aj s kasňou. Keď dá človek za to toľko peňazí chce aj funkčnú kasňu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: pát kvě 05, 2017 12:40 pm 
Offline
Uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 18, 2015 2:41 pm
Příspěvky: 354
Bydliště: Pardubice, 724 856 654
Ahoj, já jsem na "W" dal Toyotu LC 80, rozvor asi 313 mm. Motor teda sedí přímo pod kapotou, ale je to myslím akorát.

Obrázek

_________________
http://krpi69.rajce.idnes.cz/
Jeep Grand Cherokee Limited
Toyota Land Cruiser LC80 "Kačer"
Land Rover D 110 "Horská služba"
https://www.youtube.com/channel/UCIu0ZK3slOW_3We-Mp8OayQ/videos?shelf_id=0&sort=dd&view=0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: kastle a cfx
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2017 7:49 am 
Offline
Nově příchozí

Registrován: pát čer 02, 2017 5:07 pm
Příspěvky: 95
Bydliště: Mohelnice CZ/Pertuis FR
Kuba93 píše:
Pripadne jde v sasku motor s prevodovkou umistit dozadu, kde nicemu nebude vadit, vetsina lidi stejne zatmavuje okna vzadu a interier tam nedela, pripadne rovna deska pod hranici oken to spravi. Otoceni v sasku neni problem, je symetricky, takze jde jen o presroubovani dilu.. :-) Baterka se pak umisti kolmo na ram za predni napravu a vyvazeni zustane prakticky stejny.. ;-)


Kubo, ve vlakne ohledne Lencina LJ70 jsem si vsiml, ze tam primo pises, ze pod tuhle kastli se CFX nevleze, pokud chce clovek zachovat uchyceni od Tebe. Dokazes odhadnout, o kolik je potreba dat kastli vys, abys e to tam vlezlo? Predpokladam, ze BJ75 bude mit stejnou vysku a tudiz stejny problem. Jenze tam se motor dozadu urcite nevleze.

Edit: Prodiskutovano na FB, odpoved dam i sem, kdyby to nahodou zajimalo nekoho dalsiho. CFX se pri pouziti drzaku dodavanych pro CMX nevleze pod LC70 kastli o nejakych 5 - 8 mm.

_________________
Stříbrňák: Tamiya TT-01 Porsche 911
Buggyna: Tamiya Blitzer Beetle
Zrzka z Provence: MST C(M)FX LC40
Nechtěný Defík TRX-4


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.