Před pár dny jsem si pořídil Axiala a docela mě zarazilo jakej má auto malej rejd. Proto bych se chtěl zeptat zkušenějších, jestli s tím jde něco udělat, popřípadě zda je potřeba obědnat nějaký extra díly. Díky za info.
No zatím je to skoro celé v sérii. Takže zkoumám a bádám co vyměnit nebo upravit. Dneska sem udělal kovové spojovačky řízení a prodloužil páku na servu.
No na všech driftovacích autech mám rejd, že by se s tim dalo otočit na pětikoruně. Tak to bylo první co mě zarazilo, když sem přivezl Axiala. Jednak malej rejd, plastová spojovačka na předních kolech a šílená vůle v řízení.
Asi si budu muset zvyknout na trochu zemědělskej system 8)
to jo,axík neni na driftování a terénu se ty vůle ztratí :-)a ta umělá spojovačka je dobrá taky jí tam u auta na trial mám,když něco nabereš tak se ohne a klouby nedostávaj takový pecky :-)
Ještě bych Filipovo otázku doplnil,jestli někdo víte o poloosách s CVD kloubem,který přesně pasuje do ložisek.Myslím tím aby ten kloub byl v ložiskách poměrně "nafest".Mám nějaké CVD v autě(nevím od jakého výrobce,už jsem je s autem kopil) a kloub je v ložiskách dost volný a vzniká zde celkem veliká vůle na kole.
CVD dělá pokud vím jen Axial. Jsou klasické stříbrné, kloubek drží na ose kola díky pinu, který je zajištěn tmavě eloxovaným kroužkem, který sedí přesně do ložiska.
Pak se dělají ještě XVD, ty vyrání RC4WD. Jsou to vlastně poloosy spojené křížovým kloubem jako kardan a mají zlatě eloxovaný kroužek...
Tak který nakonec máš? Já mám CVD a bez vůlí ;-)
Legenda zvaná Plísňák cabrio HAJZLTEAM + ještě nějaký rychlý mrchy