Někdo sem kdysi dával video, na kterém bylo prakticky znázorněno jakej má vliv na kardany to, když každej kloub je pod jinym úhlem. Nemůžu to nikde najít. Nevíte někdo co to bylo za video ?
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Jo na tomhle videu je to prostě názorně předvedeno. Já právě řešim tohle:
Nevim co bude dělat ten kardan s jednim kloubem. Tohle je vezte zadokolka. Ale budou dělat ještě verzi 4x4 a za má dopředu pohon řemínkem.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
8o Ty voe ten pokrok jde jaksi dopředu, to je vyloženě drift podvozek RWD s motorem vpředu jo? to jsou věci, ukaž víc fotek, info, videí jak se to chová ... no těžko říct co ten kardan, ale tak snad výrobce věděl co dělá ...
No ten zadní kloub jde blbě vidět, ale předek není normální kardan ale dogbone, což je zas něco jiného ... tam myslím ta podmínka platit nebude
EDIT: Jak tak přemýšlím, ty úhly musí platit pokud jsou dva klouby na obou koncích, pokud je jedna strana ukotvená a na druhé je kloub, tak v tom problém nebude, jinak by Jeep nemohl fungovat (poloosy Cherokee)
sWiNe píše:8o Ty voe ten pokrok jde jaksi dopředu, to je vyloženě drift podvozek RWD s motorem vpředu jo? to jsou věci, ukaž víc fotek, info, videí jak se to chová ... no těžko říct co ten kardan, ale tak snad výrobce věděl co dělá ...
No ale co je nejlepší, tak začínaj dělat verzi 4x4/RWD. Dozadu vede kardan a na předej dva řemínky. Na to se těšim.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D