Asi jsem hledal blbě, (nebo to tu fakt není) ale místní vyhledávač mě neuspokojil, tak se zeptám takto. Dá se koupit sada na otevření difu na scx10? Zdá se mi zbytečné namáhat přední cvd-čka, když jezdím jen expedice a tam si z otevřeným difem vpohodě vystačím. Poradíte mi někdo?
Teď mě tak napadlo, zda tam nejsou i jako takový samosvor, každopádně to můžeš už nahradit čímkoliv. já bych měl právě strach, že to vazelína zpuchří a dostane se to ozubení, ale hlavně si říkám, zda to není zbytečné. Tobě to nějak odchází? Já to beru, že už jsem jednou přelámal ty osičky v CVD, ale moje auto zrovna nešetřím, mám propilovaný rejd, tudíž je to víc namáhané, ale teď už dlouho nic. Každopádně ti to asi zvedne i rejd.
No pokud jsi ještě nic nezrušil, tak nevím proč ... leda abys snížil průjezdnost a měl tu expedici těžší a musel jet víc hlavou. Frenky to měl, odjel s tím Praděd a sundal to. Průjezdnost je opravdu mnohem menší, ale na lehčí expedice bych to možná tež sundal, občas je na těch štrekách s axíkama nuda ... ale to není můj případ :lol:
No já jsem už několikrát přeštípl tu osičku a taky to namáhání mi to už pěkně vyčvachtalo i ten váleček. Jezdím spíš lehčí terén, trial mě vůbec nebere. A na to, že si vyjedu 4x - 5x na expedici ala Hostýn, mi to určitě stačit bude. Myslím, že pokud to vyjely s cc01 a ax10 bez předního náhonu, tak to dám i s open difem :-)
Já mám právě ten samej názor jako Ondra. Zrovna jak jsem to přelámal, tak při jízdě koukám, že kola do kopce hrabali a přední zlomené se netočí a druhé ve vzduchu jo. Objevil jsem příčinu a jezdil dál a fakt to bylo hrozné. Co dokáže jedno nezamčené kolo :-p Taky si myslím, že je to škoda peněz, ale rozmlouvat nebudu.
Co jsem byl poprve na plachte tak jsem mel jeste oba diferaky. Motor mam 3f 17,5z 2000kv a auto tak patrilo k nejrychlejsim. Oproti uzamcenejm autum jsem mel trochu problem se splhanim ale na co nestacil grip na to stacil plnej plyn a hruba sila motoru. :)