Uživatelský avatar
cendab
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2075
Registrován: 28.12.2010 0:00
Bydliště: HSK

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

No minimálně k němu musim dokoupit novej motor a napájet nejaký další kokotinky....a když se náhodou zčoudne tak to neni reglem ale tim že ten motor byl jetej a nebo tim že sem s tim motorem jel jinak než si výrobce představuje....
Základní rozdíl asi bude v tom že u jiných regulátorů, i těch čínských se tohle prostě neděje...když umře tak hned vim proč....u dsys je to prostě na rozhodnutí toho kterého regulátoru kdy si to zabalí....
Boriku a jakej ty jezdíš regl ve svém autě?... 8)
AxSCX-REX60......scale LC HJ47
WraitChéro..........special trial
TwinHammers......TůKladífka
CCčkObyCENDA....PajeroPickupTrial PPT
HolídaJbyCENDA....HolídajCup

HAJZLTEAM.COM
Uživatelský avatar
mrak03
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2034
Registrován: 07.02.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Borik píše:
A ještě jedna poznámka: " ... k němu dokoupit spoustu dalších kokotin (neumím popsat ty všechny součástky co požadujete pro provoz) za nemalý peníz, ... " Toto ti opravdu nevysvětlím, protože lžeš jak když tiskne a k tomu opravdu není co dodat.


tak milej Boriku, teď se my omluv, veřejně jsi mě urazil a nazval lhářem

nehodlám nějak poškozovat jméno DSYSu ale musíš uznat že ty regly jsou mnohem poruchovější než starší řada

z toho co tu píšeš musím mít teda novej motor, protože ten jetej by my mohl poškodit regl
nějaký ty trans......, nevím co to je, kondenzátory na kabely jestli to dobře píšu
a nesmím s reglem jezdit na plnej, brzdit taky radši ne aby se náhodou nesčoudnul

opravdu mě mrzí že si DSYS takhle po.ral jméno, vždycky jsem radši utrácel peníze za český výrobky a snažím se podporovat nás čechy, ale tady fakt už ne
MRAKOLEND-rc park
Hitec-2,4GHz
OT64-SKOT
LIAZ-plachta
MITSUBISHI PAJERO-CC01 trial
Holídajka by MRAK
MITSUBISHI PAJERO WAGON-CC-01
HAJZLTEAM -patřím k nim
http://rc-listany.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DOLUBOBO
Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1629
Registrován: 22.01.2012 0:00
Bydliště: Přerov

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

No podle mě je to regl kvalitní,protože i přes 73 stránek řešení problémů má stále své kupce 8) Já ho teda nikdy neměl a po nakouknutí do tohohle vlákna ani nikdy mít nebudu.Podle mě je hlavní problém v tom,že není primárně určen jen pro auta(jestli kecám tak se omlouvám,ale tak jsem to pochopil)pak stačí asi něco špatně nastavit a je problém.Jezdím regl za 380 korun,krásně citlivej s brzdou v neutrálu a lipostopem k plné spokojenosti.
P.S.S tím lhářem si to přehnal,u jinýho reglu jsem nikdy nic dokupovat nemusel a i když mi jeden motor odešel tak ,že se roztavil plastovej štít ,kterej držel ložiska tak se reglu nic nestalo (bylo to v TT-čku na rallye cross)
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Ming
Uživatel
Příspěvky: 484
Registrován: 02.08.2012 0:00
Bydliště: Brno-Blekfíld

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

mrak03 píše:- i tady mě sralo to tragický nastavování
- přesto my nejde do hlavy jak může číňan vyrobit régl s vypínatelnou brzdou za 400kč
- k němu dokoupit spoustu dalších kokotin

Ahoj
Dovolím si (ve vší slušnosti a respektu) reagovat
ad1 Vzhledem k tomu jak je regulátor univerzální (Auto/Loď/Letadlo/BUS) to asi jinak nejde. V základu stačí nastavit min/max výchylky a jede se. Pokud se v tom chce člověk povrtat, (nastavit průběh brzdy, plynu, výkon, ...) uznávám že se v min/max přehazování (a počítání) může ztratit (taky se mi stalo).
ad2 číňan nafláká regly max s nějakými jumpery jednosměr/obousměr, NiXX/LiXX a moc se s tím nes... a má několik typů "podobných" reglů, DSYS vyrábí jeden univerzální (proto ty možnosti konfigurace a nastavení) rozdělený pouze podle proudové zátěže
ad3 odrušovací sada (transil a kondenzátory) jsou již nyní součástí balení k reglu (a když je zvládlo připájet kopyto jako já). Pokud ale někdo "střídá" motory, nezbude mu než jít do GME či kam. Ale zas to není kdovíjaká pálka.
Balu píše:není primárně určen jen pro auta

Přesně tak. Asi by se nevyplatilo (v Česku) navrhovat a vyrábět regulátory pro úzkou skupinu lidí (ať už je to expedice, rychlá auta off/on road, lodičkáři pomalí/rychlí, letadýlkáři) a konkurovat (cenou) dětské práci v Číně. Tak má jeden univerzální, konfigurovatelnej regulátor a komu není líto utratit 600 peněz navíc za USB programátor, ten si veškeré nastavení pohodlně nakliká na PC.
Drive smoothly
SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě)
SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

mrak03 píše:
Borik píše:
A ještě jedna poznámka: " ... k němu dokoupit spoustu dalších kokotin (neumím popsat ty všechny součástky co požadujete pro provoz) za nemalý peníz, ... " Toto ti opravdu nevysvětlím, protože lžeš jak když tiskne a k tomu opravdu není co dodat.


tak milej Boriku, teď se my omluv, veřejně jsi mě urazil a nazval lhářem

nehodlám nějak poškozovat jméno DSYSu ale musíš uznat že ty regly jsou mnohem poruchovější než starší řada



Nemám problém se ti omluvit, ale nevím za co. Tvá věta, že musíš k reglu něco dokupovat a to za nemalý peníz je lež a na tom trvám.

K té poruchovosti: máš pravdu v tom, že nová řada je poruchovější, než ta starší. Je ale otázkou kde a proč: Nová řada má modernější a výkonnější spíncí FETy, které mají o dost menší vnitřní odpor a tedy při provozu se méně zahřívají a tím pádem dokážou z baterek přenést víc energie k pohonu, než do tepla. S tím ovšem souvisí také ta negativní stránka věci: Když má reglec menší vnitřní odpor, tak jím bohužel také projde mnohem větší proud a to je ten kámen úrazu - pokud se auto samo rozjede z prudšího kopce a z motoru se stane generátor, tak ty proudové špičky, co motor vygeneruje, jsou o dost vyšší, než u té starší řady ( kde prostě ten větší vnitřní odpor těm špičkám nedovolil projít a reglec zničit ). Proto je do každého balení přidán ten transil ( nikoli za nemalý peníz, ale naprosto zdarma ), který je opravdu důležitý ( bohužel právě jen u aut, protože ani u lodí, ani u letedel ten motor neslouží jako generátor a tam je ten menší vnitřní odpor jednoznačným přínosem ).
Pokud někdo potřebuje další odrušovací sadu s transilem, stačí výrobci poslat obyčejnou obálku se známkou a on ty součástky obratem pošle ( je to mnohem jednodušší a levnější - jak pro výrobce, tak i pro zákazníka, jak pozdější vyřizování ohledně spáleného regulátoru. I zde je poznámka o nemalém penízu irelevantní - jednak proto, že levněji to poslat nejde a ta cena je oproti jakékoli jiné dobírce podstatně příznivější ).
Uživatelský avatar
sten25
Uživatel
Příspěvky: 211
Registrován: 18.12.2009 0:00
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Takže nová řada má plus v tom že je účinější? (To jsem pochopil z tvého posledního postu Boriku) A je to opravdu tak velký rozdíl? Nerejpu, jen mě zajímá jestli to má takový význam proti staré řadě. (mám starý DSYS možná 4 roky)
Uživatelský avatar
mrak03
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2034
Registrován: 07.02.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Borik píše:
mrak03 píše:
Borik píše:
A ještě jedna poznámka: " ... k němu dokoupit spoustu dalších kokotin (neumím popsat ty všechny součástky co požadujete pro provoz) za nemalý peníz, ... " Toto ti opravdu nevysvětlím, protože lžeš jak když tiskne a k tomu opravdu není co dodat.


tak milej Boriku, teď se my omluv, veřejně jsi mě urazil a nazval lhářem

nehodlám nějak poškozovat jméno DSYSu ale musíš uznat že ty regly jsou mnohem poruchovější než starší řada



Nemám problém se ti omluvit, ale nevím za co. Tvá věta, že musíš k reglu něco dokupovat a to za nemalý peníz je lež a na tom trvám.


ok, dobře že výrobce dodá ty drobnosti, ale jak jsem pochopil z toho cos psal na předchozí stránce tak vlastně pokud nedám novej motor k DSYSu je velká pravděpodobnost že se regl sčoudne protože vlastně není schopnej poradit si se starším motorem - a to jsou ty nemalé peníze navíc, takže já nejsem lhář!!!, jen ty neustále dokola mluvíš o nějakých proudech který poškozujou regl a že tam neustále dochází k nějakým špičkám a tím se poškodí regl

takže tak jak to chápu z toho co tu píšeš

regl DSYS je špičkový výrobek

pro použití je potřeba dopájet nějaké součástky které jsou součástí balení

je potřeba koupit nový motor, nejlépe s kompletní specifikací výrobku aby byla jistota že nespálí regl

s autem se může jezdit ale když se náhodou sčoudne regl je to vina už opotřebovanýho motoru protože ten motor tím jak fungoval poškodil nekteré součástky v reglu a regl se odporoučel do věčných lovišť

pokud se auto zastaví z ničeho nic , jen tak, někdy ještě třeba couvá, je na vině nevhodné zacházení, špatné naprogramování hodnot které vyhovují reglu, jetej motor, nedostatečná montáž doporučených elektronických součástek , ..............................

takže milej Boriku, rád bych ti odprodal mnou jeté funkční regly včetně programovací karty za 2/3 původní ceny a můžeš si je dle libosti namontovat a k tvojí plné spokojenosti používat

můj závěr vzhledem k tomu jak zde vysvětluješ důvody různého poškození reglů je
mám strach s DSYSem jet na expedici aby si náhodou nevspoměl že nemá dostatek nutných součástek k provozu, nebo že motor je už jetej, nebo nedejbože se prostě jen tak rozhodne že odejde do věčných lovišť

jo a kecal jsem, mám 3 tyhle regly, takže sem výrobce podpořil víc než dost

k ceně čínských reglů
nesrovnávám cenu s DSYSem, jen sem chtěl říct že takovej blbuvzdornej, levnej, obyčejnej čínskej šmejd je přesně to co potřebuju, nic neřeším, nemontuju žádný další součástky, nastavení jednoduchý, sežere skoro jakejkoliv starej motor, vzhledem k ceně i při úmrtnosti 3 kusů sem furt v plusu oproti DSYSu

takže mě hlavně sere že ten skurvenej číňan je spolehlivější a jednodužší oproti DSYSu a tím poskytuje pro vidláka jako sem já mnohem větší uživatelskej komfort

ze slušnosti bych rád přijal tvoji omluvu za urážku že sem lhář,

chápu že si nějak zaháčkovanej u DSYSu a že vždycky najdeš důvod proč ten regl chcípnul jen nikdy nepřiznáš že novej typ není nejlepší volba a že prostě umírá když chce

zlatej starej DSYS

edit: se to nějak roztáhlo přes celou obrazovku
MRAKOLEND-rc park
Hitec-2,4GHz
OT64-SKOT
LIAZ-plachta
MITSUBISHI PAJERO-CC01 trial
Holídajka by MRAK
MITSUBISHI PAJERO WAGON-CC-01
HAJZLTEAM -patřím k nim
http://rc-listany.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DOLUBOBO
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Nikde jsem nenapsal, že jsi lhář, jen že jsi lhal v jedné větě - a to neokecáš.
Stejně tak není pravda, že k reglu musíš koupit nový motor - můžeš použít jakýkoli, klidně i takový, co byl vyrobený za Hitlera, ale musí být čistý a v dobrém technickém stavu.
Nemá cenu dál psát moje reakce na tvoje polopravdy a výmysly - nemám tolik času tě o něčem přesvědčovat a ani nechci, protože je to zbytečné. Máš jistě svou pravdu a já se budu také držet svých argumentů.
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

sten25 píše:Takže nová řada má plus v tom že je účinější? (To jsem pochopil z tvého posledního postu Boriku) A je to opravdu tak velký rozdíl? Nerejpu, jen mě zajímá jestli to má takový význam proti staré řadě. (mám starý DSYS možná 4 roky)

Není to tak velký rozdíl - v reálu je to dokonce skoro nepoznatelné, protože reglec je jenom část pohonného řetězce a asi největší význam v tom má tvrdost baterek. U nových tvrdých Li-Polek to poznat je, ale u běžných levných Lipolek v podstatě nic nepoznáš - u NiCd a NiMH už vůbec ne. A to se bavíme o odběrech kolem 50A a výš, což se našich autíček skoro netýká, expedičáků už vůbec ne.
Také ten přechod na lepší FETy souvisí s technologií výroby, kde se výrobce snaží používat co nejmodernější součástkovou základnu.
Uživatelský avatar
cendab
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2075
Registrován: 28.12.2010 0:00
Bydliště: HSK

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Rád bych položil znovu otázku na kterou jsem nedostal odpověď a je pro mě dost zásadní vhledem k tomu abych aspoň částečně uvěřil tvým argumentům Boriku... Jaký používáš regulátor ve svém autě....?????

A ještě přemejšlim jak asi funguje moje auto jako generátor když mám jako většina tady nastavenou brzdu v neutrálu.....nemusí se generátor napřed točit aby něco vyprodukoval .....? 8)
AxSCX-REX60......scale LC HJ47
WraitChéro..........special trial
TwinHammers......TůKladífka
CCčkObyCENDA....PajeroPickupTrial PPT
HolídaJbyCENDA....HolídajCup

HAJZLTEAM.COM
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1328
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Tak ve svých modelech používám kupodivu regulátory DSYS. Během doby, kdy ještě firma DSYS neexistovala, jsem používal regulátory prakticky všech známějších výrobců ( Trinity, LRP, M-Troniks, GM-Racing, Graupner ... ). Co si pamatuju, tak jsem nikdy neměl Novaka a Robbe ( ne, že by byly špatný ) a jen na zkoušku první střídavé pokusy od Jeti. A taky jeden kus BEL ( ten tedy byl nejhorší, co jsem kdy měl ). Později jsem hlavně v lodích a letadlech přešel na MGM Compro ( hlavně střídavé, ale i stejnosměrné ) a nakonec jsem všechny starší regulátory ( nebyly vhodné pro Li-Polky ) vyměnil za DSYSy. Mám ho i v Rubikonu, ale to není až tak důležité, protože jsem s Rubikonem zatím ujel jen pár desítek metrů, protože ještě není hotovej ( musím ho nastříkat a natahat elektriku k LEDkám ). Takže zatím nic průkazného. Ale vzhledem k tomu, že se nevyžívám v rychlostech a prudkých akceleracích, tak tam asi problém nebude. Jsem spíš sváteční jezdec a než abych poslal autíčko do kaluže, tak to se tam spíš vymáchám sám. Nicméně jiný reglec tam nebude a když, tak ho vyměním za střídavý DSYS. Prototyp jsem už měl také v autě a už se nemůžu dočkat, až se bude vyrábět.
Co se týká toho motoru v generátorovém režimu, tak je to docela častý jev - kdo má auto zpřevodované hodně do rychla a je dost těžké, tak ho v prudším svahu brzda neudrží a i když je nastavena na 100%, tak se auto samo rozjede. Pokud někdo v neutrálu brzdu nemá ( taky je to k vidění ), tak to jede z kopce velice snadno.
Uživatelský avatar
mrak03
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2034
Registrován: 07.02.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Borik píše:
A ještě jedna poznámka: " ... k němu dokoupit spoustu dalších kokotin (neumím popsat ty všechny součástky co požadujete pro provoz) za nemalý peníz, ... " Toto ti opravdu nevysvětlím, protože lžeš jak když tiskne a k tomu opravdu není co dodat.


a to je co, tím jsi ze mě udělal lháře, tohle nevokecáš

nesnažím se něco vokecat, pro tebe asi ani stovka není žádnej peníz

mimo to, bych teda před použitím DSYSu měl každý motor jako rozebrat, vyčistit, a pak se můžu spolehnout že regl vydrží jo?
tohle sem nikdy nedělal a ani nebudu, dokud motor (plechovka nevykazuje nějaký poškození jako že se hřeje, píská a pod.) tak to neřeším, ovšem při kombinaci s DSYSem se my to stát nemůže protože dřív DSYS umře
MRAKOLEND-rc park
Hitec-2,4GHz
OT64-SKOT
LIAZ-plachta
MITSUBISHI PAJERO-CC01 trial
Holídajka by MRAK
MITSUBISHI PAJERO WAGON-CC-01
HAJZLTEAM -patřím k nim
http://rc-listany.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/DOLUBOBO
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

mrak03 píše: chápu že si nějak zaháčkovanej u DSYSu ....

Mraku hlavne doufam, ze nechces Borika odhackovat.... 8o :-D :CIAO:

Jinak me jako nezávislému pozorovateli trochu unika smysl této diskuse, na posledních 2 strankach. Kluci, to ste maly deti ???
Obrázek
Uživatelský avatar
stiifii
Píšu hodně
Příspěvky: 1591
Registrován: 14.09.2009 0:00

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Já teda fakt nejsem nějakej elektronik a nikdy sem neměřil v aute nic... ale uplne vazna otazka... realne ten motor pri malym prevodu a vypnuty brzde opravdu generuje proud v řádech desítky amper aby to dalo zabral reglu? kdyz to totalne prezenu sjizdi se kopec max 2metry dlouhej?
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "
Uživatelský avatar
cendab
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2075
Registrován: 28.12.2010 0:00
Bydliště: HSK

Re: Kdo máte zkušenosti s DSYS

Právě že nejsme...jde mi o to že nám tu borik vysvětluje co všechno děláme špatně ale nemá ani základní znalosti v tom jak naše auta fungujou....teda základní ano....koupil si Rubicona....Nejsem znalej elektroniky ale myslim že aby elektromotor vyrobil nějakej proud musí mít otáčky....u načich aut a to i u jeho Rubicona když auto neudrží brzda na reglu se auto lehce zpouští z kopce a při této rychlosti a ujetí cca 20ti cm až metru kdy si toho majitel všimne a zamezí dalšímu sjíždění motor vyrobí leda kulový na tož tak obrovskej proud kterej zčoudne regl. A v neposlední řadě Dsys má dobrou brzdu tak proč by se mělo auto rozjíždět z kopce.
Každopádně Boriku až budeš mít v praxi něco víc naježděno a opravdu budeš sám za sebe vědět jak se jezdí expe. nebo jakej je to pocit když ti uprostřed nebo i na začátku akce odejde bez varování regulátor a tobě nezbyde nic jiného než auto nést v ruce a tiše závidět ostatním ,pak si myslím že zkusíš s výrobcem pořešit nějakou nápravu a ne hledat chybu v blbostech který u jiných regulátorů neznáme....Taky jezdim čínu za 380 a kdo mě zná tak vý že auto nešetřím a na Reconu sem vyjezdil za den 4x 5000 bez jedinýho zaváhání regulátoru.

Kokam že synek byl rychlejší...máme stejný myšlenky
AxSCX-REX60......scale LC HJ47
WraitChéro..........special trial
TwinHammers......TůKladífka
CCčkObyCENDA....PajeroPickupTrial PPT
HolídaJbyCENDA....HolídajCup

HAJZLTEAM.COM

Zpět na „Pohony a regulátory“