Seriové auta + junior: - šířka náprav 22 cm a výše - rozvor náprav 28 cm a výše - servo, motor, regulátor dle volby jezdce - na řízení povolené CVD poloosy a jiné úpravy - kola do výšky 120 mm - tlumiče dle volby jezdce, zakázáno přepákování - závaží v kolech povoleno - přídavná převodovka povolena
Special: - šířka náprav 19 cm a více - rozvor náprav 23 cm a více - řízení bez omezení - kola do výšky 120 mm - elektronika libovolná - úpravy podvozku neomezeny - přídavná převodovka povolena
Pro obě kategorie platí zákaz odpojování náprav pomocí elektroniky, zákaz vícerychlostních převodovek, motory nesmí být v nápravách, podvozek se musí podobat podvozku reálného vozidla (v případě crawleru musí být vhodně doplněn přídavným rámem, v případě CC vana), pneumatiky offroad (žádné pádla apod). Zkrátka v podstatě pravidla RC trial Morava, abychom nemuseli (v případě zájmu) na každé ježdění přestavovat auta stále dookola. Karoserie offroad, offroad pick up, SUV. Další karoserie dle domluvy. (Samo, že ne Felda, Ferrari nebo Ochcávka Scout apod) Stejné zůstane i bodování v sekcích. Taktéž body za místo zůstanou stejné. Už jsme si na to zvykli, ne? Ale aby mohly být udělené plné body, musí jet v kategorii alespoň 3 jezdci. V případě menšího počtu jezdců v kategorii budou uděleny body poloviční. Po vzájemné dohodě jsme se domluvili, že auta na podvozku Tamiya CC (v jakékoliv úpravě) pojedou v kategorii seriových aut. Kategorie junior je omezená věkem 15 let, kdy budou bodování ještě zvlášť do svého poháru.
Mr-Monty píše:bude možné s instruktorem vyzkoušet jsem úplný nýmand teprve stavím auto
Návod: Otočíš volantem doprava - auto zatočí doprava -"- doleva - auto zatočí doleva Zmáčkneš-li páčku na volantovce k sobě - auto pojede dopředu odsebe - auto couvá pustíš - auto stojí
Ještě máš dojem, že potřebuješ instruktora??? :-D :-D , zrovna Ty, který v RC nejsi nováček??? :-D
zrovna tohle jsem nemyslel :-( ale projet trat v optimální stabilizované rychlosti a trefit se na branku tak aby to nebylo -25 bodů ukázat potřebuji tady jde o závod ne se šplhat někam a když to nejede tak se nic neděje .