Po sobotním Mrakolendu mě to donutilo opět říznout do CC. Je to ta starší varianta řízení od Mraka, na novější dojde později. Zatím jsem po pondělní téměř celodenní práci v této fázi http://pleskanec.rajce.idnes.cz/CC_-_rizeni_nove/ . Ještě osadit tlumiče, posunout naviják Katoni a zatím hotovo. Po Vidrholci dojde i na zadní linky, potažmo spodek auta.
ahoj, řízení jsem taktéž musel překopávat viz. Mrak varianta co máš ty. Teď řeším to HPIčko se spurem. Bohužel mi to přijde pomalé, tudíž motor 22 500tis. otáček/min půjde asi pryč, a zkusím nějakou 32 000 tis.... prostě chci i rychlost :CIAO:
No hlavně aby tu větší rychlost vydržela kolečka v té redukční převodovce. Mě ta rychlost s tím doporučeným motorem Saturn přijde dostačující, jdu za autem při max. rychlosti rychlejší chůzí.
Jo, vypadá to dobře. Hlavně to taky vyzkoušej při max. propružení, jestli to někde nedrhne. Mě při tom větším rejdu a propružení drhly gumy o podběhy, tak jsem je musel ořezat, myslím samozřejmě plast.
Pleskanec píše:Jo, vypadá to dobře. Hlavně to taky vyzkoušej při max. propružení, jestli to někde nedrhne. Mě při tom větším rejdu a propružení drhly gumy o podběhy, tak jsem je musel ořezat, myslím samozřejmě plast.
páky (linky) nedrhnou a lehce drhnou gumy v přední části podběhu (mám 99mm Mud Trashery), takže výhledově bude skalp :-)
U spojovací tyče se mění při zatáčení geometrie a je nutné nechat menší rozbíhavost kol. U mě to ještě točilo na jednu stranu méně, než na druhou. Ať jsem dělal, co jsem dělal, nešlo to vyladit. Teď to točí na obě strany stejně. Mrak to má prostě vychytané.
Poslední včerejší předělávka řízení u Pajera. Vyrobil jsem nový plech na páku serva a levou spojovačku. Servo je vyměněné za silnější, s tahem 21 kg. Takhle to konečně šlape, jak má. http://pleskanec.rajce.idnes.cz/Pajero_-_rizeni_final/. Ještě zkompletovat šusplech, držák karoserie a končím s úpravami.
Ještě jednou jsem si pohrál s řízením. Použity hexy 10mm na větší vysazení kol / tj. - ET /, upravené hliníkové nástavce na páky řízení v kolech, kde něco naráželo na sebe je ještě propilované na maximum a tohle je max. rejd, co teď z toho dostanu. Pak už narážejí gumy na tlumiče. http://pleskanec.rajce.idnes.cz/Pajero_up._rizeni_II/.
Vždycky po závodech v Mrakolandu mě to nějak donutí pohrát si s CC pro ještě lepší průjezdnost v terénu. Takže jsem trošku snížil a posunul těžiště posunutím držáku baterie dopředu a co nejníže dolů těsně nad převodovku. A ještě jsem trošku více propiloval C a náboje v řízení, jak je vidět na fotkách. Tak snad to bude u Mraka na dalším závodě lepší, než minule. http://pleskanec.rajce.idnes.cz/CC-01_Pajero/