Ahoj, je to už 3 měsíce co jsem pořídil tento podvozek a pořád není moc času takže mám v plánu se v tom hrabat po chvilkách asi pár měsíců . Potřeboval bych trochu rad do začátku a také se sem pokusím dávat postupně foto ze stavby. Moc se mi líbí trial ale koukal sem že se kvůli tomu musí auto dost zúžit takže sem se rozhodl že nejprve to postavím na expedici a časem až bude vše hotové koupím ještě jedny nápravy které zúžím a potom bych jen přehazoval napravy a nakonec samozřejmě i další podvozek abych nemusel pořád montovat ale na to se musí ušetřit. Zatím jsem předělal jen baterii a všechnu elektroniku na předek jinak mám vše originál. Moc se mi líbí úprava rejdu kterou nabízí na stránce MSTECHNOLOGY.CZ, je to celkem dráha sranda tak mně zajímá jestli tam ten mega pack na úpravu řízení použiji jak na klasické tak na zkrácené nápravě? Potom sem se taky dočetl že je lepší místo klasického Ylinku to předělat na 4link, nějaké držáky sem na zmiňované stránce viděl ale potřebuju se ujistit zda je to opravdu to co hledám. Potom další otázkou jsou kola. Jak velké na expe a jak velké na trial? Jaké gumy? Je to asi moc otázek najednou tak se omlouvám ale jsem si jist že ještě otázky přibudou. Díky moc.
Ahoj chlape, lepší by bylo ptát se na otázky v bodech. Než louskat vlastně v tom tvém slohu na co se ptáš.
1) Vítej na foru :OK: 2) Na trial se nemusí zužovat nápravy, s tím začli kluci v moravském poháru pro lepší výsledky ale stejně je to vše jen o hlavě a umění jezdit. Logicky čím víc místa v brance, tím lépe :OK: 3)Přehazovat nápravy mezi expe autem a trialem je dle mého názoru blbost. Spojuješ tím dvě úplně odlišná odvětví. Postavit si auto na trial a jezdit sním i na expe, tomu bych rozuměl a neboj se nikdo proti tomu nebude mít nic. Prostě si přijel na akci a jedeš jak sám uznáš za vhodné. 4)Pokud ti přijde MS... jako drahá sranda, mrkni se k dalším výrobcům. Je to ještě dražší pokud to chceš funkční. Každopádně rejd úplně nepotřebuješ pokud máš v hlavě kam jedeš a dokážeš si spočítat kam se s jiným rejdem dostaneš. 5)Ano, náprava se z úží v jiném místě. Tzn. můžeš přehazovat jak chceš, nic méně bych to nedělal.
6)Třílink více kříží, čtyřlink lépe drží nápravu v ose křížení ale osobně si myslím že to nemá až takový vliv na funkci. 7)Kola, přečti si pravidla toho co chceš jezdit a pak to řeš.
Ahoj, omlouvám se za pozdní odpověď. Tak trošku sem postoupil s axikem. TTakže nápravy zatím zužovat nebudu a už mám namontované řízení od Slicka a chybí mi už jen poloosy a páka řízení a doufám že to to moje 20kg servo utáhne. Vpředu už mám 4link a udělám ho i do zadu a budu zkoušet co bude pro mne lepší jestli 3 nebo 4link. Všechnu elektroniku a baterku sem narval na předek a teď čekám až přijde krabička od traxxasu na přijímač a takové věcičky . Pořídil sem i jiný regulátor Novak. Až budu mít čas tak sem hodím fotky.