Kuba93 píše:Pripadne jde v sasku motor s prevodovkou umistit dozadu, kde nicemu nebude vadit, vetsina lidi stejne zatmavuje okna vzadu a interier tam nedela, pripadne rovna deska pod hranici oken to spravi. Otoceni v sasku neni problem, je symetricky, takze jde jen o presroubovani dilu.. :-) Baterka se pak umisti kolmo na ram za predni napravu a vyvazeni zustane prakticky stejny.. ;-)
Kubo, ve vlakne ohledne Lencina LJ70 jsem si vsiml, ze tam primo pises, ze pod tuhle kastli se CFX nevleze, pokud chce clovek zachovat uchyceni od Tebe. Dokazes odhadnout, o kolik je potreba dat kastli vys, abys e to tam vlezlo? Predpokladam, ze BJ75 bude mit stejnou vysku a tudiz stejny problem. Jenze tam se motor dozadu urcite nevleze.
Edit: Prodiskutovano na FB, odpoved dam i sem, kdyby to nahodou zajimalo nekoho dalsiho. CFX se pri pouziti drzaku dodavanych pro CMX nevleze pod LC70 kastli o nejakych 5 - 8 mm.