Co jsem potreboval konecne mam na dokonceni podvozku. Panove je to jak s ditetem u porodu. Cekam cekam a oni to tri sestry. Snad do pristiho patku udela prvni kroky.
Ten zámek diferáku stále sháním. Jinak malej pokrok. Zase bylo řezání a vaření a já nevím co ještě. Jo už vím čumění do blba, pár novejch fotek na rajčeti.
Jak bude čas, začnu dělat na interiéru a to uchycení přední nápravy taky předělám. Je to nějaký divný a nehodí se ke zbytku. Chce to něco agresivnějšího a to samé na zadni nápravě. Štve mě jedna věc. Pneumatiky jsou hodně velký, prostě k tomu nesedí.
Hurá už to po těch letech konečně jelo samo. Sice jen po bytě, ale ta radost byla neskutečná. Tak že to trošku shrnu. Kompletně jsem předělal spodek a osadil jsem dvojrychlostní převodovku z Trx4, s nápravama Axial AR60 a stojí to na velkých kolech 2.2 Hyrax. Tlumiče jsou Gmade RSD 90 mm na předku a 100 mm vzadu. Na zkoušku bylo osazeno elektro regl AE5 s motorem 17T a pastorek 12 zubů. Jo a s baterkou to zatim váží 2,9 kg. Bohužel ten převod je až moc těžkej. S tímto motorem je to opravdu moc rychlý a na dvojku se to nemá šanci ani rozjet na plný kule, prostě takový vlažný jooooooooo, už budu. Tuhle variantu jsem jen zkoušel pro představu rychlosti a podle toho teprve budu vybírat combo. Spur zůstal původní a k němu určitě přijde pastorek 11 zubů. Mám ale obavy, že budu muset vyměnit i převod v nápravách za pomalejší a k tomu combo hezky na sílu. Koukal jsem na ty Xeruny FOC a už vím, že ta varianta 2300kv je moc rychlý.