Pružiny-zkoušel jsem přizvednout spodek kvůli přejezdům a už to tak zůstalo,váha určitě ne,ten rám je z tvrzené hliníkové trubky-je lehký.
Jinak 3č.LiPo 2800,mám i lehčí 3č.v kolech je 4*100g a ještě se tam 100 vejde, bude to zároven s rantlem disku(olověný plech 0,5)
nekroutí se ti teď to šasi víc, když přidáš plyn? když jsem já zkoušel vyndat tu vanu na baterii a předělat linky, tak se to tak kroutilo, že jsem to raději dal zpět...
Rubicon CREEPER
SAVAGE FLUX XL HP
SAKURA ZERO S
LRP S10TCR
Kroutí se jako každé auto s kardany. Nic tragického u crawlera. Kdybys to měl na expedici tak je to jasné ale tím ztvrzením se u cravlera připravíš o tu nádhernou práci podvozku. Ale každému co mu vyhovuje.
Kroucení sasí je úplně stejné jako původní.Záleží na uchycení tlumičů,horní linky na to nemají vliv, alespon podle mých zkoušek.Já je dal co nejníž a nejblíž převodovce(nová díra) aby zůstal úhel kardanu při propružení stejný(malí) aby se náprava podélně natáčela co nejmín,nevím jak jinak to napsat.
Takže nemám záklon rejdovejch čepů-(původní). Jsou kolmo k zemi a nepatrnej záklon je až při plným stlačení podvozku(tlumičů)
Zavěšením tlumičů se dá dosáhnout zkroucení náprav téměř 90stupnů ale pak vláčíš sasí pokaždé na jinou stranu to jsem taky zkoušel a není to vůbec hezké a vlastnostem to taky nepomohlo-je to můj názor.