Všude se píše o wheely kingovi jako o crawleru ale co takhle upravit wheelyho na rychlou jízdu terénem? Můj wheely prošel pár úpravama a je celkem rychlej v terénu. Lupnul sem do něj 15ti závitovej motor, snížil tlumiče o 12mm a přidáním nožové pojistky (jako závazí) dopředu, uzávěrky diferenciálů a namontoval servo na přední nápravu, jen pořád nemůžu nějak vychytat težíště. V zatáčkách v plný rychlosti se překlápí. Máte někdo někdo podobné zkušenosti či rady a tipy? Díkes.
Nožovka je tam na vyvážení při skokách a jízdě do prudkýho kopce, pač sem nechtěl přesouvkat beterku dozadu, ale nápad s posunutím baterky níž není špatnej, popřemejšlim nad tím, jinak ty uzávěrky sou dobrý z důvodu rozjezdu na štěrku a měkčim povrchu, a na jízdu bokem. Je to auto neskutčně dravý, na silnici to sice neni nic moc ale hlína, škvára a atd je to bomba.
Pokud budeš příště chtít psát na víckrát, a nebude po tvém posledním příspěvku už žádná reakce, používej tl. EDIT. Je to přehlednější, než 3 příspěvky během 4 minut....
Kdo má zkušenosti poraďte s kolama a gumama jaký mám sehnat? Tyhle sou moc žvejkačky. Napadlo mě dát kola ze Savage, ale vubec nemám ponětí zda je tam nějak dostanu. A co se týče rozšíření, nemáte lepší nápad a vyrobení? Nechce se mi vyhazovat litr a sen setík o se prodává,rád si vše vyrobim sám a levnějc.