Trochu sem pokrocil a tak muzeme i tady popojet.
Puvodni tlumice maji vhodnou delku a tak sem jen protivnou kulicku v kulaku vymenil za ocelovy soudek z axiala, alespon pri uchyceni nemusim pouzivat ty titerny plastovy krouzky, ktery uz z poloviny stejne nemam.
Jako linky idealne padly 55mm distance z axiala. Akorat to mnozstvi. Musel sem rozebrat vsechno co bylo po ruce, abych to dal dohromady.
Takhle pak vypada cely podvozek po smontovani. Teto definitivni verzi predchazelo nekolikanasobne slozeni a rozlozeni, nez se vse vychytalo.
No a taky trochu krizeni, i kdyz toto neni zdaleka maximum.
Jeste si dovolim par poznamek k uchyceni tlumicu. Diry jsou v bocnicich vyvrtany do kruhu, to zajistuje stale stejnou vysku podvozku, ale cim vice jsou nakloneny do stredu, tim vice ziskavam krizeni, cely podvozek je mekci a delka chodu tlumicu zustava stejna. Vlastne je to ladeni mezi 2 extremy. Kolme ulozeni jako scale a lezate jako crawler. Pouhym prendanim muzu upravit jednoduse chovani. Je to zajimavy studovat, jak to funguje. :wink:
Pri stavbe sem se snazil take optimalizovat natoceni os kolem sve osy, protoze nejsou nataceci "C". Volil sem polohu daleko rovnejsi nez ma cliff v zakladu. To znamena nizsi teziste diky motorum blize zemi, vetsi zataceci uhel diky zataceni kolmo na podlozku a bohuzel take vetsi moznost zachyceni motoru o zem.