Kdyt to tam píšou že je to pro lepší manévrovatelnost v terénu akorát nevim kam se to dává místo jakýho převodu a jestli je to teda k ničemu dobrý :mrgreen:
___TATRA POWER____ Tatra T815-7 8x8(plány od Hanyse) ........T813 8x8-kolos FPV Freestyle / Martian II ---- "létající GoPro" Split Pearl Tamiya Buggy Champ 1979 - FOTO: http://stenlyjirec.rajce.idnes.cz/
No to jsem přečetl taky ,když píšu tak i čtu :mrgreen: ale na jakém principu to funguje? no to taky (možná) vím. asi když máme uzavřené diferáky tak to pozbívá významu.
Je to jednoduché, přední osa opisuje větší poloměr než zadní, tudíž má jiné otáčky. Ve standardním provedení CC01 to vyřeší prokluz kol a zhoršená účinnost trakce včetně poloměru zatáčení. Po instalaci se zlepší zatáčení, ale bude brzdit jen zadní osa. A na zpátečku taky, jak píše FLP.
Naposledy upravil(a) gorila dne 29.09.2010 16:52, celkem upraveno 2 x.
Když máš volnoběžku na přední nápravě, tak ti při brždění nebo zpátečce zabírá jenom zadní náprava a přední se točí volně bez záběru, ale při přidáním plynu dopředu normálně zabírá.