Stránka 2 z 15

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 24.12.2013 3:01
od Woyta
Matvey píše:
Max píše:Jestli se nepletu,není to Tatra ze stavebnice z Číny??

Je to cina, ale cekom solidne spracovana...

Pokud pominu ty bronzove prevody kterym moc dlouhou zivotnost nedavam.
Jinak luxus.
RCSpark na YT daval video ze stavby.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 24.12.2013 10:32
od tiesto8
parádní model:-) hlavně udělej hodně fotek:-) a k těm převodum co sehnat šikovnýho nástrojaře a nechat si je rovnou udělat nový?

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 24.12.2013 11:41
od Max
Jak jsem koukal na převody na netu tak bych doporučoval to samé jako kolegové.
Vyměnit převody za pořádná kvalitní ozubená kola.
Jinak kastle bude povrchově skvělá.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 24.12.2013 11:59
od flateric
Ja by som ich nevymienal, riesil by som to az ked sa opotrebuju

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 24.12.2013 19:35
od Matvey
Kolesa su mosadzne, aj ked google prekladac z cinskej stranky ich nazval bronzovymi. :NO:
Ked to dobre nastavim, malo by to nejaky cas slapat, ale mate pravdu v tom , ze ta
zivotnost tam bude nizsia v porovnani s ocelovymi kolami.
Cinania tvrdia, ze zvolili materialovy kompromis medzi inym ,
aj koli hlucnosti. Extrem s tym nemam v umysle jazdit,
takze originalne ozubene kolesa dostanu sancu ukazat, ci za nieco stoja.
Mozem ich ale zmerat a predbezne najst za ne vhodnu nahradu.
Co sa tyka mosadze ako materialu , mam dojem, ze som ozubenia s nej
videl v scaleart napravach. Viete to niekto potvrdit ?

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 25.12.2013 11:49
od Woyta
Podle RC sparks ten material zvolili kvuli obrobitelnosti. Ne kvuli hlucnosti.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 25.12.2013 16:20
od Matvey
Mas pravdu v tom ,ze je rozdiel obrabat ocel alebo mosadz...

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 25.12.2013 20:11
od Matvey
Uvadzam co pisu cinania, prekladal to google, ale co-to sa vyrozumiet da...
1: CD15821 je celokovová, že?
: Áno, celokovové telo, organ sa odstráni súbory nápravy, kryt proti prachu a pneumatiky. Takmer všetky kovové. 2: Prečo ste si vybral meď zub, Chatrný prácu, že? : Prechádzame radom testov. Dôvodom je použitie bronzu zariadenie vyššia, než je hustota ocele, tvrdé a pružné než hliník. Nízka kovové živé stupňov. Sila nie je priamo v bode vodivosť, nízky index oteru. Oveľa hladší než oceľových materiálov a riadenie hluku nízke prevodovky. Pochopte prosím, že neexistujú žiadne osekávanie len hovoria, medené materiály hodnotné než konvenčné univerzálny materiál, jo, jo.

Spominaju tam raz med, raz bronz ale ako som povedal, kolieska su z mosadze:
Obrázek

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 27.12.2013 21:09
od Matvey
Takze som sa pustil do rozoberania rury a nastavovania voli medzi pastorkami a tanierovymi kolesami.
Prva vec na ktoru som narazil bola absencia cervikov v pastorkoch zadnych dvoch "rozvodoviek"
Obrázek
Vela nahradnych skrutiek bolo pribalenych, takze stacilo vybrat a naskrutkovat.
Dalej sa mi nepacila vzdialenost tanieroveho kolesa od pastorku , medzi tanierove koleso a lozisko v rure polnapravy
som z mosadze vysustruzil podlozky hrube 0,5mm a v ramci moznosti tak zmensil vole v ozubeni...
Toto som urobil v dvoch zadnych napravach, potom prisla na rad prevodovka.
Vnutri bola sucha, ale prevody vyzeraju byt dobre dimenzovane.
Obrázek
Myslel som , ze bude stacit namazat a zlozit, ale zistil som, ze objimka "zubovej spojky" nezapada dobre do kolikov ozubeneho kolesa 1. rychlostneho stupna, resp. v niektorych polohach nejde vobec zaradit. Musel som jemne prefrezovat vybrania v objimke zubovej spojky Obrázek
Obrázek
, nasledovala spatna montaz a namazanie prevodovky. Radenie uz fungovalo bezproblemovo.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 27.12.2013 21:17
od skidy
Docela mě překvapuje, že za ty peníze je to stavebnice typu DODO (DOdělej DOma) :-(

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 27.12.2013 21:37
od mara126
vědi o tom prd, hoděj ženskou k pasu a ta dává věci dohromady a neřeší nic. Ještě že existuje lidská zvědavost.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 27.12.2013 21:47
od Woyta
Jak se neco dela v male serii tak se projevi nedostatky puvodniho navrhu. Tady to byla evidentne vule pro povrchvou ochranou vrstvu a mozne nepresnosti ulozeni cepu.
Na podobnou nepresnost jsem narazil i u meho klonu SCX10.

Problem je u montaze. Malo casu, malo penez a tak se moc soucastky vzajemne nespasovavaji coz je u maloserie nutnost.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 27.12.2013 22:24
od Hanys
Matvey:
někde se to řešilo, že z technického hlediska jsou dva červíky proti sobě nesmysl. Pro výrobu ozubeného kola je to jednodušší, vrtneš díru skrz, šup tam závit a dva červíky a nazdar.
Ale technicky správně je buďto pouze jeden červík a pokud dva, tak pod úhlem 90°.
Jde o to, že při použití dvou proti sobě, to ozubené kolo drží pouze na těch ploškách červíků, kdežto dva v 90° "natlačí" tu hřídel do těch zbývajících 270° a opravdu drží.

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 28.12.2013 20:15
od Matvey
Hanys píše:Matvey:
někde se to řešilo, že z technického hlediska jsou dva červíky proti sobě nesmysl. Pro výrobu ozubeného kola je to jednodušší, vrtneš díru skrz, šup tam závit a dva červíky a nazdar.
Ale technicky správně je buďto pouze jeden červík a pokud dva, tak pod úhlem 90°.
Jde o to, že při použití dvou proti sobě, to ozubené kolo drží pouze na těch ploškách červíků, kdežto dva v 90° "natlačí" tu hřídel do těch zbývajících 270° a opravdu drží.

Ano Hanys s tymto suhlasim, pokial je pastorok nasadeny na plny a hladky hriadel,
v tomto pripade islo o drazkovany duty hriadel, takze cerviky ho zaistovali hlavne v axialnom smere.
Ze je to DODO ma neprekvapuje predsa len, je to cina a nerobi mi problem drobne detaily doladit,
hodnotu auta to pre mna neznizuje, naopak bavi ma to, je to krasny stroj.
Samozrejme som si vedomy toho, ze nie je tak neznicitelne dimenzovany ako Tvoj stroj Majstre,
na druhej strane je podvozok maketovejsi, cim v ziadnom pripade nechcem zhadzovat Tvoju Tatru,
naopak je to pre mna vzor v mnozstve krasnych detailov, ktora Tvoja T815-7 ma.
Dalsia vec, cinania mi pisali, ze onedlho vyjde upgrade - capo cd 15822
Nech sa paci, tu je blizsie info:
Veselé Vianoce !

Ospravedlnenie , že Capo neodpovedal vás v čase.

Naša spoločnosť je nastavenie personálnu štruktúru teraz , a my sme nejaký nový dizajn , upgrade CD15821 k zlepšeniu nejaký výkon , to je dôvod , prečo sme sa odložiť na zahraničných trhoch predávať . Tak sme úprimne dúfam , že chápete .

 

Pre túto chvíľu , Capo pokrok je :

1. . Naše anglická verzia webovej stránky sa objaví v asi 2 týždne . Pre pohodlnejšie , bude webová stránka k dispozícii na oboch PC a prenosných zariadení . Potom URL : rc - capo.com sa zmení .

2. V asi 3 týždne , bude CD15822 byť dokončená v prvom kole výrobu , množstvo bude približne 100. CD15822 budú predávané na globálnom zákazníkom prostredníctvom DHL .

 

Zlepšenie CD15822 je :

1. . Realistické Ventilátor chladiča môže otáčať s motorom synchrónne .

2. Vylepšené vetranie výkon motora .

3. Zmenené prevodový pomer , a lepšie navrhnuté prevody . Vyšší výkon krútiaci moment .

4. Nový upgrade časť , nákladná súprava a markíza kit . Jednoduchšiu montáž a môžu byť zmenené s sklenené sady .

5. Nadštandardné živicových stúpadlo kabíny , zlepšiť svetlú výšku .

Je to preklad z googlu, tak prosim ospravedlnte nizsiu kvalitu prekladu :lol:

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Napsal: 28.12.2013 20:27
od PALI
to je pěkný že tě takhle informujou o upgradech to se mi líbí