Stránka 2 z 4

Re: VTH Gweck

Napsal: 18.10.2017 19:09
od xbs
když si spomněl ty tlumiče, tak ti to tu trochu zaplevelim :mrgreen: vychcal mi jeden zadní, no prostě to neudrželo olej po pár propruženích, tak mě napadlo vzít si ten vnitřek z předního, neb sem si říkal že ten předek je moc tuhej, tak pokud tam nebude olej, bude to i trochu měkčí... takže sem se neska nato vrhnul a po přemontáži sem zjistil, že mi oba zadní tlumí o dost jinak... takže sem se jal prohodit vnitřek i u teho co byl vpořádku, načež sem zjistil, že u toho předešlýho sem prohodil tu přepouštěcí gumu (či jak to nazvat) za přední, gde je jen jedna dírka, kdežto u zadních sou tři... takže nakonec je to ve stavu, že vzadu sem nechal s tou jednou dírkou, čimž se to vrací pomalejš a na předku sou jen pružiny bez oleje... staticky se to jeví poměrně fpoho, předek se vrací ochotnějš než předtím, pač byl fakt tuhej, ale praxe ukáže víc... v kitu určo budeš mít na výběr tuhosti pružin, já tam mám ty tvrdší šedý, ale i přes tu tvrdost se to fakt vracelo nepoměrně línějc než zadní, mi příde že ten předek je předimenzovanej nebo holt prostě v tomhle způsobu uložení to nigdy nebude dobře fungovat...

Re: VTH Gweck

Napsal: 18.10.2017 19:46
od gweck
Tak tlumiče, to je u mě zatím hudba budoucnosti, ale každopádně dík za info. Co by mě ale zajímalo, jak jste na tom, kdo už TH máte, s motorem a převodama. Dost jsem vařil z vody, když jsem kupoval motor, lidi tam cpou od 15 do 35 závitu, koupil jsem tedy 17 s tím, že budu jezdit 2s i 3s, co by jste tam tedy dali cca za pastorek?
Dneska jsem se dal do převodovky, kolečka pěkně kovové, jak jsem zvyklý z ascendera, montáž v pohodě a protože, se toho nebojím, hned jsem skočil do dvoukvaltu :tleskam: Co je teda na pikaču, abych jen nechválil jsou šroubky, už jsem u jednoho strhnul šestihran a to si to dost hlídám....

Obrázek
Obrázek

Re: VTH Gweck

Napsal: 18.10.2017 20:47
od xbs
v základu je tam motor 15T a je to spíš rychlejší, se základníma kolama šlo krawlit i na rychlejší převod, s těma většíma už to krawlení v extrému na tenhle převod nezvládalo... přesto rozdíl mezi těma rychlostma není moc znatelnej, což lze vyvodit i z velikosti jejich ozubených kol, ale aspoň se to hodí právě k instalaci větších pneu... pastorek mám původní a ani nemám v plánu se v tom hrabat, takže neporadim, ale myslim si, že 17T k původnímu pastorku by mohl bejt rozumnej kompromis mezi rychlostí a sílou - kdyby mi odešel původní motor, určo bych tam už nedal 15T, ale vzhledem k zaměření auta spíš 17 - 19T...

Re: VTH Gweck

Napsal: 18.10.2017 22:01
od gweck
Hmm, tak to vypadá, že jsem se vydal s motorem dobrou cestou, no uvidím, pak je samozřejmě taky možnost bruslessáků........ :-p Každopádně tři tvrdosti stabilizátorů dopředu i dozadu :FINE: a dnešní finální tvar:

Obrázek
Obrázek

Re: VTH Gweck

Napsal: 19.10.2017 13:23
od xbs
nech se inspirovat dvěma videjkama, v popisu pod oběma borec píše, co tam udělal za změny... zmiňuje např. přidání zadního stabilizátoru ke snížení toktvistu - to potvrzuje mojí zkušenost s vyteklym zadnim tlumičem, čimž zadek celej změknul a kroutilo se to až tak, že se to při strmějších výjezdech velmi brzo převracelo, takže ten zadek to chce prostě víc přitvrdit tim stabíkem, i za cenu o něco málo menšího křížení... a to že nezmiňuje použití předního stabilizátoru mi taky dává smysl, pač jaxem psal, předek je hodně tvrdej a tudíž na torktvist mnohem míň náchylnej než zadek...
[youtube]Ktj4e5-sQS4[/youtube][youtube]0IW817VGxpo[/youtube]

Re: VTH Gweck

Napsal: 19.10.2017 18:32
od gweck
Hmmm.... vidím před sebou dlouhou a zábavnou cestu. Bude to jako vždycky, velké zklamání jak to jezdí v základu, pak spousta hledání na netu a přemýšlení, nějaká práce (velmi příjemná), pár slepých uliček a na konci, doufám :FINE: :FINE: :FINE:

Re: VTH Gweck

Napsal: 19.10.2017 19:24
od xbs
tak po dnešní prúbefár zřejmě musím potvrdit svou předchozí domněnku o přitvrzení zadku... předek bez oleje nejevil žádné potíže, zadek s tou přepouštěcí gumou s jednou dírkou vcelku dobře tlumil torktvist při krawlení... ty to spíš budeš mít na bešing předpokládám, ale i tak bych do předních tlumičů dal ty gumičky se třema dirkama, aby se to rychlejc vracelo, dozadu s jednou a zároveň posichroval stabíkem s nejtvrdšim pérem... přední stabík si myslim že moc účelu mít nebude, aspoň se tak předek líp přizpůsobuje terénu...

Re: VTH Gweck

Napsal: 19.10.2017 19:31
od gweck
Teď jsem dal dopředu ten nejměkčí stab. a je to jako když tam nic neni, možná dám dozadu ten střední, nebo nejtvrdší 8o

Re: VTH Gweck

Napsal: 19.10.2017 22:42
od gweck
Konečně jsem se vymotal z přední nápravy, ze všech těch táhýlek a šoupátek a směle jsem se vrhl na zadní:

Obrázek

Re: VTH Gweck

Napsal: 20.10.2017 0:02
od tomyprodejcz
Zdenda poctivě staví se sklenkou vína to je relax, moc pěkně se ti to rýsuje :OK: . Nedá mi to a musím se zeptat bude tento stroj na zapůjčení k poježdění po rovné lesní pěšince ;-)

Re: VTH Gweck

Napsal: 20.10.2017 8:10
od Mira
Kuciii, stejne sou to bomba hracky, co? Takovejch dilu, takovyho nastaveni, fyzika pri jizde... Dyt je to bomba

Vidim podle buketu :mrgreen: , a to vidim vocad, ze to mas naky doslazeny, to bude satone rose z kauflandu, jizni police vlevo dole treti krabice zkraje
Somelyjer hadr

Re: VTH Gweck

Napsal: 20.10.2017 14:29
od gweck
:-D :-D :-D Trefa do černýho, a když se chci rozšópnót, tak mi vedoucí ze známosti schovává Sklepmistra :YOP:
Tomáši klidně půjčím, ale pak si zase nestěžuj, že máš vyrážku z Vaterry........ :-D :-D :-D

Re: VTH Gweck

Napsal: 21.10.2017 12:46
od gweck
Tak auto je na kolech, tlumiče jsem dal jak mi radil Filip (xbs), ale ještě budu ladit olejem. Teď bude na pořadu dne elektrika, na tu se těším nejmíň, no ale udělat se to musí :-p Zatím to bude běhat ve složení: Uhlíkový čtyřpólový motor 19T, régl QickRum :FINE:, servo Savox 16-20kg. Hodně přemýšlím do budoucna o střídavce, no uvidím jak to bude s tou 19tkou pelášit :-p

Obrázek

Re: VTH Gweck

Napsal: 23.10.2017 20:43
od gweck
Tak teď jsem to byl projet zkušebně na ulici a musím říct, že jsem se dlouho tak nepobavil, furt to hrabe a lítá, už se nemůžu dočkat až to někde provětrám. Dráty jsou tam zatím natahané jenom tak, aby se neřeklo, to ještě předělám.
Chtěl bych se zeptat majitelů pojízdných strojů, nebo RTRek, Kde máte umístěný vypínač?, nějak mi vychází buď na málo přístupném místě, nebo moc na ráně. Dík Z

Obrázek

Re: VTH Gweck

Napsal: 24.10.2017 15:05
od xbs
tak já to mám vyřešený přilepením na bok šasí vteřiňákem, moc možností ani nebylo vzhledem ke krátkému drátu... stačí jen šáhnou trochu pod "sukni" a přitom to nejni na ráně aby to v terénu hned něco urvalo, za mě ideální místo s nejmenší námahou montáže...
z výroby byl přitom vypínač přilepenej oboustrankou na druhý straně šasí než teď a spínačem nahoru, což bylo opravdu velké umění zapnout, navíc oboustranka úplně nejlíp nedržela...
Obrázek