Napsal: 24.10.2010 18:09
To je v pohodě jen že sem o ní nevědel tak sem se divil :wink: už je to OK díky
Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
https://www.rc4x4.cz/
minotaur píše:O těch vysílačkách si můžeš počíst u mne:
1) http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=volantove-rc-soupravy-od-flysky&cisloclanku=2010100007
2) http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=trikanalova-volantova-rc-souprava-eurgle-24ghz&cisloclanku=2010100004
Než jsem si pořídil tu GT-3, tak jsem prolezl hromady hlavně venkovních fór a hledal zkušenosti - našel jsem veskrze pozitivní. Teď mám na cestě ještě tu GT-3B. Tu, co nabízej na Hobbykingu, mám v podstatě taky - Ansmann W5, je to to samý, jen jiný futrál. Funguje spolehlivě.
PetrBarty píše:Docela mě děsí tvoje představa dát do Pajera tříkvalt z High Liftu, ta převodovka je obrovská, navíc s převodem v autě by to i s rychlim motorem bylo strašně pomalý, nehledě na to že se strašně zvedne těžiště. Mám jak Pajero tak v šuplíku schovanou tu převodovku na nějakej projekt, opravdu si nedovedu představit dát jí do Pajera.
marekRS píše:...až když lehce přitáhnu plyn k sobě - povel vpřed, jako by se dostal teprve do neutrální polohy. Předpokládám, že budu muset asi rozdělat pistol a seřídit střed, aby seděl...
minotaur píše:marekRS píše:...až když lehce přitáhnu plyn k sobě - povel vpřed, jako by se dostal teprve do neutrální polohy. Předpokládám, že budu muset asi rozdělat pistol a seřídit střed, aby seděl...
Hele, neber to zle, ale když jsem tohle četl, málem jsem se sesypal pod stůl + následné vypodložení páčky plynu ... :mrgreen:
Vysílačku postav před sebe a kukej na volant. Kolem volantu máš čtyři tlačítka. To horní slouží k vytrimování (nastavení střední polohy) plynu, to vlevo k vytrimování řízení. Ta tlačítka fungují jako kolébky. Trimem plynu srovnáš regl s motorem tak, aby ti v klidové poloze páčky plynu motor stál, netočil se. Trimem řízení nastavuješ to, aby ti auto jelo s volantem v klidové poloze rovně. Jasné?
Hele, já vím, že číst návody, kór napsaný v čingličtině, je náročný, ale zvykni si na to a používej třeba translátor.
V tom mém odkazovaném článku najdeš i obrázek s popisem ovládacích prvků pro GT3.
marekRS píše:... že někdy auto zkrátka zamrzne - většinou při změně vpřed-vzad...