Stránka 2 z 3

Napsal: 24.10.2010 18:09
od jobik
To je v pohodě jen že sem o ní nevědel tak sem se divil :wink: už je to OK díky

Napsal: 25.10.2010 13:53
od marekRS
minotaur píše:O těch vysílačkách si můžeš počíst u mne:
1) http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=volantove-rc-soupravy-od-flysky&cisloclanku=2010100007
2) http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=trikanalova-volantova-rc-souprava-eurgle-24ghz&cisloclanku=2010100004
Než jsem si pořídil tu GT-3, tak jsem prolezl hromady hlavně venkovních fór a hledal zkušenosti - našel jsem veskrze pozitivní. Teď mám na cestě ještě tu GT-3B. Tu, co nabízej na Hobbykingu, mám v podstatě taky - Ansmann W5, je to to samý, jen jiný futrál. Funguje spolehlivě.



Tak snad se mi povede pořídit ta Flysky GT3. Uvidím, jestli to příjde.

Napsal: 26.10.2010 14:09
od marekRS
tak zakoupena FlySky FS-GT3. Tak počkám, až donde.

Napsal: 16.11.2010 14:01
od marekRS
Tak, dneska jsem byl u Akroshopu........mám to "za rohem", tak jsem nakoupil pár věciček:

servo: BlueBird BMS-620MG, tahá při 6V 10,6kg.
http://www.akroshop.cz/cz-detail-225088 ... orque.html
jestli se vejde? Uvidím večer ;-)

Aku-pack - prozatím Ni-MH 4500 Ansmann
http://www.akroshop.cz/cz-detail-179380 ... -7-2v.html
Jestli se vejde? Uvidím večer. Stejně asi nezůstane do budoucna na místě pro něj určené. Pokud seženu převodovku z High-liftu, tak zkusím udělat zástavbu, což ale zas znamená pravděpodobně výměnu RC soupravy.

No a prozatím jsem nepořídil regulátor od DSYSu, ale zatím od Ansmannu crawler-a.
http://www.akroshop.cz/cz-detail-494587 ... awler.html

Uf, doufám, že se to povede večer nebo zítra nahrubo navrčet. Asi největší strach mám z párování RC soupravy a možná regulátoru.
Snad jsem nekoupil nějakou bejkárnu, která nebude dokupy fungovat.
Kdyžtak zkusím píchnout prozatím regl od Tamyie, co je k Pajeru dodán.

Jinak RC souprava Flysky 2.4Ghz FS-GT3
http://rc.305.cz/view.php?nazevclanku=t ... 2010100004

Doufám, že na prozatimní ježdění sem tam doma to bude stačit. Stejně pak rozeberu podvozek přes zimu a budu dělat úpravy podvozku. Vůbec se mi nelíbí kraťoulinkej chod tlumičů. Musím taky zapracovat na lepším chodu řízení. Inspiraci mám ze zdejšího fóra, za což díky.

Napsal: 16.11.2010 17:18
od PetrBarty
Docela mě děsí tvoje představa dát do Pajera tříkvalt z High Liftu, ta převodovka je obrovská, navíc s převodem v autě by to i s rychlim motorem bylo strašně pomalý, nehledě na to že se strašně zvedne těžiště. Mám jak Pajero tak v šuplíku schovanou tu převodovku na nějakej projekt, opravdu si nedovedu představit dát jí do Pajera.

Napsal: 16.11.2010 19:59
od marekRS
PetrBarty píše:Docela mě děsí tvoje představa dát do Pajera tříkvalt z High Liftu, ta převodovka je obrovská, navíc s převodem v autě by to i s rychlim motorem bylo strašně pomalý, nehledě na to že se strašně zvedne těžiště. Mám jak Pajero tak v šuplíku schovanou tu převodovku na nějakej projekt, opravdu si nedovedu představit dát jí do Pajera.


Tak uvidím, až ji budu mít v ruce. Naživo jsem ji neviděl. Ale nechávám to zatím koňovi. To bych tu převodovku musel koupit za pár šupů, abych nakonec do toho šel.

Napsal: 16.11.2010 20:22
od PetrBarty
Momentálně jí mám rozebranou, jinak bych jí klidně změřil, ale je fakt velká.

Napsal: 16.11.2010 21:15
od Pajik_CZ
Jeden obrázek pro ilustraci Obrázek

rozvor podvozku je myslim 257mm. Změřil bych ji, ale to bych musel vstát, vzít metr a vlízt pod stůl.... a to se mi fakt nechceeeeeeee :wink: Každopádně ji do CCčka nenarveš aniž by jsi nemusel vyřezat 80% podvozku.

Napsal: 17.11.2010 0:49
od marekRS
tak se mi to snad "podařilo" dát dokupy a spárovat. Ale mám následující problém. Když mám pistoli ve volné poloze a zapnu auto, tak mi točí motor vzad......až když lehce přitáhnu plyn k sobě - povel vpřed, jako by se dostal teprve do neutrální polohy. Předpokládám, že budu muset asi rozdělat pistol a seřídit střed, aby seděl........nebo byla chyba v párování? Abych pravdu řekl, ani nevím, jestli jsem to párování dělal dobře, ale návod na jak na RC, tak na regl je mi fakt krapet nesrozumitelnej, ale možná proto, že to dělám poprvé.

Napsal: 17.11.2010 1:45
od marekRS
tak snad vyřešeno. vypodložil jsem plynovou páčku na jedné straně do "nulté"polohy.

Objevil se další zádrhel - někdy, když se chci rozjet, jakoby auto "zamrzne" a rozjede se po chvíli vpřed.....dělá to nepravidelně.

Ještě upřesním, že jezdím teď na aku-pack 9,6V Ni-Cd, který jsem prozatím vzal z jiného auta do té doby, než mi dojde poštou nabíječka na Li-po a Ni-MH.

Napsal: 17.11.2010 6:14
od salvatore
Musíš plyn do nuly vytrimovat na rádiu...

Napsal: 18.11.2010 22:46
od minotaur
marekRS píše:...až když lehce přitáhnu plyn k sobě - povel vpřed, jako by se dostal teprve do neutrální polohy. Předpokládám, že budu muset asi rozdělat pistol a seřídit střed, aby seděl...

Hele, neber to zle, ale když jsem tohle četl, málem jsem se sesypal pod stůl + následné vypodložení páčky plynu ... :mrgreen:
Vysílačku postav před sebe a kukej na volant. Kolem volantu máš čtyři tlačítka. To horní slouží k vytrimování (nastavení střední polohy) plynu, to vlevo k vytrimování řízení. Ta tlačítka fungují jako kolébky. Trimem plynu srovnáš regl s motorem tak, aby ti v klidové poloze páčky plynu motor stál, netočil se. Trimem řízení nastavuješ to, aby ti auto jelo s volantem v klidové poloze rovně. Jasné?
Hele, já vím, že číst návody, kór napsaný v čingličtině, je náročný, ale zvykni si na to a používej třeba translátor.
V tom mém odkazovaném článku najdeš i obrázek s popisem ovládacích prvků pro GT3.

Napsal: 19.11.2010 7:52
od marekRS
minotaur píše:
marekRS píše:...až když lehce přitáhnu plyn k sobě - povel vpřed, jako by se dostal teprve do neutrální polohy. Předpokládám, že budu muset asi rozdělat pistol a seřídit střed, aby seděl...

Hele, neber to zle, ale když jsem tohle četl, málem jsem se sesypal pod stůl + následné vypodložení páčky plynu ... :mrgreen:
Vysílačku postav před sebe a kukej na volant. Kolem volantu máš čtyři tlačítka. To horní slouží k vytrimování (nastavení střední polohy) plynu, to vlevo k vytrimování řízení. Ta tlačítka fungují jako kolébky. Trimem plynu srovnáš regl s motorem tak, aby ti v klidové poloze páčky plynu motor stál, netočil se. Trimem řízení nastavuješ to, aby ti auto jelo s volantem v klidové poloze rovně. Jasné?
Hele, já vím, že číst návody, kór napsaný v čingličtině, je náročný, ale zvykni si na to a používej třeba translátor.
V tom mém odkazovaném článku najdeš i obrázek s popisem ovládacích prvků pro GT3.


Jj, ten článek jsem četl asi 4x už :-) Přečtu po páté. V ten večer jsem měl radost, že to vůbec reaguje. Jj. těch zábavných textů bude z mé strany asi více, než budu mít chvilku a víc o tom číst. Díky za trpělivost.
Jinak včera jsem namontoval na zadek špéru a jízda po dlažbě doma se změnila v docela pekelnou zábavu. Taky mi došla konečně nabíječka na Ni-MH, tak jsem včera o půlnoci ještě poprvé vyjel s novou baterkou.

Stále přetrvává problém, že někdy auto zkrátka zamrzne - většinou při změně vpřed-vzad. Snad bude dneska večer trochu čas a najdu nějakou radu na to.

Napsal: 19.11.2010 15:45
od minotaur
marekRS píše:... že někdy auto zkrátka zamrzne - většinou při změně vpřed-vzad...

Když z jízdy vpřed dáš páčku dopředu, zastaví ti auto vždy nebo opravdu náhodně? V prvém případě je to brzda a normální chování. Teprve když vrátíš páčku do neutrálu a znova dopředu začne couvat. Záleží na nastavení / typu regulátoru.

Napsal: 19.11.2010 17:08
od marekRS
nene, pokud to zamrzne, mohu páčku dát do neutrálu, můžu ji dát povel vpřed, či vzad, tak nic nepomáhá....trvá to někdy 3 někdy 5 sekund, než začne reagovat na povel vpřed, či vzad. Na povel zatočit reaguje pořád a bez problémů i při tom zamrznutí.

ještě projdu to menu ve vysílačce, jestli tam není něco v nepořádku.