To je klasika. Prostřední ozubené kolo v převodovce ;-)
Zjišťuju, že dělám hrozně rád Axialy. To jde vše tak pěkně rozebrat :-D
A hlavně rád porovnávám, jaké má co výhody a nevýhody :-p Tato převodovka jezdí od září 2014 a nikdy nebyla rozebrána a namazána a to byl nejspíš kámen úrazu. Jak je to namazané z výroby fakt nestačí. Oni tam dávají drobet maziva a všude na stěnách bloků převodovky byla jen slabá vrstvička černého šmíru, ale nebylo to jako abrazivum. To jsem byl až překvapen, neboť jsem to čekal horší. Jenže to drobátko maziva se krásně lepí mezi zuby, ty je tam časem napěchují a pak to způsobí to stržení. Já mazal Tacomu odjakživa a tohle kolečko odešlo až za 2,5 roku. Takže pro všechny- dejte si občas tu práci a promažte to. To na fotce není jen stržený plast z druhého kola, ale upěchovaný šmír :!: Jinak ložiska jsou všechny jak nová a to je pozitivní :lol: Kryt na spur a pastorek byl jen na kousku stěny pokryt lehce bordelem, ale ozubení nebylo nijak znečištěno.
Ale nedostal jsi zpět plastové, nýbrž kovové. Sice bylo v Tacomě, ale věř že to bude téměř nesmrtelné :YOP:
Můžeš mi ale vysvětlit co je tohle 8o
Já vím, že vám stále říkám ať mažete, ale je dobré to taky utírat. Vždyť stačí zezadu provléct papírový kapesník prostříknout WD40, přitlačit kapesník a protočit koly :idea: Mám pocit, že jsi říkal, že to mažeš tím Wurthem? Já se přikláním k tomu wédéčku. Je to řidčí, pěkně to propláchne a po setření to udělá pěkný film a tolik to nelepí, ale to je můj názor. U tohoto kloubku to při protáčení úplně dřelo a byli cítit ty částečky bordelu.
Nedalo mi to a pěkně jsem ti to vše vyčistil a promazal ;-) Jen bude chtít v brzké době do slabší části zadního kardanu nalepit trubička. Ten se začíná lehce kroutit. Všechny kardanové kříže běhají krásně lehce a uznávám kvalitu Axial, že nemají zatím žádné vůle. Ten lehce zkroucený je vpravo na fotce.
Všechny fotky
ZDE. Aby jste rozuměli, tohle není žádná kritika na Desťáka. U těch kardanů tedy drobet jo :wink: I když není na model tolik času, tak určitá péče by měla být větší. Ale celý tento článek jsem napsal takto, protože i pro mě to je příklad, zda se je mazání převodovky dobré či ne a za mě jo. Proto i rád dělám klukům auta, že se dají na stejných podvozcích porovnávat různé věci. Jak byli odpojené nápravy, tak jsem je zkoušel protáčet a jdou úplně krásně a je tam cítit stále odpor vazelíny. Takže podvozek je po 3/4 roce v opravdu pěkném stavu a po dnešku komplet osprchovaný,vyčištěný, promazaný a připraven na další freestyle a celá tato péče trvala 1:15 hod. Jsem fakt borec :-D