Stránka 3 z 4

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 20.07.2015 10:49
od modrejpupek
Dal jsem tam podložky jako Ty. Ve předu mi ke kolizy dochází a to potom, co jsem si pohrál s nastavením řízení tak, aby to šlo do maximálního rejdu. Původní nastavení ze stavebnice nezatáčelo na max.

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 20.07.2015 12:58
od Milan3528
modrejpupek píše:Dal jsem tam podložky jako Ty. Ve předu mi ke kolizy dochází a to potom, co jsem si pohrál s nastavením řízení tak, aby to šlo do maximálního rejdu. Původní nastavení ze stavebnice nezatáčelo na max.


Tak to potom ano.Já mám řízení bez úprav a kolize tedy nemám.Zdá se mi,že to zatáčí dost dobře,tak to asi řešit nebudu.A tak se ti ti značně zlepšilo to naklánění...Já jsem nadmíru spokojen.

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 21.07.2015 11:45
od Taurus84
Budem to musieť už poriešiť aj ja. Z čoho máte tie trubičky?

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 21.07.2015 12:09
od modrejpupek
já použil ty prodlužovací kusy co byli na linky. Jak jsem dělal jiné na přední nápravu, tak mi zůstali. A na vymezení u linku, jsem uřízl kousek trubičky

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 30.07.2015 20:30
od flateric
Dnes som do svojho maraudera zabudoval tuto vecicku co posunie zadne linky o 10mm nahor
http://www.jcautodesign.com/upper-link- ... rulr1.html

A torque twist tym zmizol! Definitivne.. Ani naznak po kruteni..

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 30.07.2015 20:44
od modrejpupek
Zajímavý. Já zkusil něco podobného Homemade, ale změna uchycení linků mi vůbec nepomohla :-(

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 30.07.2015 21:09
od Mira
OT

..me dycky strasne bavi, kdyz oteviram tady tuto vlakno a nez se to vodevre tak mi roztahne hubu od ucha k uchu ten nadpis - pomlcka vyreseno :-D :-D ale nechte to tam, ja se dycky rad pousmeju :hura:

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 30.07.2015 21:24
od Milan3528
Mira píše:OT

..me dycky strasne bavi, kdyz oteviram tady tuto vlakno a nez se to vodevre tak mi roztahne hubu od ucha k uchu ten nadpis - pomlcka vyreseno :-D :-D ale nechte to tam, ja se dycky rad pousmeju :hura:


A jak jsi to vyřešil ty ??? 8o

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 31.07.2015 7:51
od Mira
Koupil jsem axiala.






Boooze, humor, ne?

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 31.07.2015 8:17
od Milan3528
Mira píše:Koupil jsem axiala.






Boooze, humor, ne?


Já su šťastné jak Venclovský po překonání kanálu že už se mě to nekříží a ty si z toho děláš prču !!! :-D

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 28.08.2015 7:15
od Plexix
flateric píše:Dnes som do svojho maraudera zabudoval tuto vecicku co posunie zadne linky o 10mm nahor
http://www.jcautodesign.com/upper-link- ... rulr1.html

A torque twist tym zmizol! Definitivne.. Ani naznak po kruteni..


Tak jsem tuhle věcičku na změnu uchycení zadních linků taky namontoval a co se torque twistu týče žádná změna. Možná o malinko se to zlepšilo, ale fakt téměř neznatelně. Mám standartní tlumíče uchycené vzadu do A a vepředu do V. Co se týče jízdních vlastností tam taky žádnou změnu nepozoruju aspoň tedy na běžným povrchu. Na hladký strmý plochy jsem s tím zatim jezdit nezkoušel :-)
Navíc uvidím co to vydrží protože pod uchycením linku kde je materiál zeslabený v místě přechodu přes horní hranu rámu se to ohýbá. Takže oba ty držáky se zavírají směrem dovnitř :-(

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 03.09.2015 18:46
od Plexix
Hoši mam trochu dilema s tlumičema. Určitě Gmade, ale teď jaký :-) :-) XD Piggyback , asi super, ale přijdou mi zbytečný na expe auto. Rychlost vcelku žádná takže nějaký všemožný seřizování..... no nevim :-( ale vyloženě se jim nebránim. Koukal sem ještě na Gmade Team Zero jsou delší, sice jen o 1mm a mají o 4mm delší chod než všechny ostatní. Pak samo ještě XD Diaphragm a XD Aeration. Tak co myslíte :HOPS: :HOPS:

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 02.01.2016 1:13
od modrejpupek
stejně jako Plexix přemýšlím o GMADE. Pořád pokukuji po Piggyback, ale nevím zda to pro Expedičně/trialové auto není zbytečné

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 19.02.2016 0:25
od paja128
Pánové... řešíte tu neřešitelné. převodový poměr v rozvodovce (pro někoho dif) je 1:2. Což je opravdu málo a proto se auto bude vždy naklánět. Např axial ma cca 1:3, což je o polovinu víc.
Uchycení tlumičů dále od středu náprav je jediná a správná cesta, ale je to opět kompromis - zhorší se křížení (síly i velikost)...

Re: Torque twist - vyřešeno

Napsal: 24.02.2016 11:58
od Lukas
modrejpupek píše:stejně jako Plexix přemýšlím o GMADE. Pořád pokukuji po Piggyback, ale nevím zda to pro Expedičně/trialové auto není zbytečné


Můj názor je, že záleží na hmotnosti. Pokud bude auto těžší, Piggyback se vyplatí, protože si můžeš relativně lehce nastavit jak se to hodí.
U lehkýho modelu jsou asi i zbytečný...