Stránka 3 z 5

Re: BB Technický koutek

Napsal: 12.01.2017 15:19
od gweck
Ahoj, jenom bych se chtěl zeptat, jak je to se čtyřpolovými bezsenzorovými motory? Papírově uvádí výrobci, že mají stejnou plynulost v nízkých otáčkách jako dvoupolové senzory, dokonce je prodávají v combech prezentovaných jako crawler, ale on toho papír snese...... ;-)
Proto by mě zajímalo co si o tom myslí zkušenější, nebo jestli s nimi někdo nemá nějakou zkušenost. Díky Z

Re: BB Technický koutek

Napsal: 12.01.2017 16:09
od Josefh
gweck píše:Ahoj, jenom bych se chtěl zeptat, jak je to se čtyřpolovými bezsenzorovými motory? Papírově uvádí výrobci, že mají stejnou plynulost v nízkých otáčkách jako dvoupolové senzory, dokonce je prodávají v combech prezentovaných jako crawler, ale on toho papír snese...... ;-)
Proto by mě zajímalo co si o tom myslí zkušenější, nebo jestli s nimi někdo nemá nějakou zkušenost. Díky Z


Zdendo

stačí myslím, když budeš plynule mačkat prstem. Necukat !!!
;-)

Re: BB Technický koutek

Napsal: 12.01.2017 16:14
od BigMisan
No Zdendo, určitě záleží asi jaký výrobce, já jsem koupil turnigy 4pole motor sensorless a kope to jako koza. Dokonce jsem ho na dal 1. redukční stupeň a stejně to nejelo pomalu plynule.. :-( teď je v bugyně, ale klidně to zkus... ja si myslím, že to nemůže dosáhnou takových otáček jako sensorové motory. :-)

Ještě je varianta použít motor s nízkým kv, ale to si jaksi nepomůžeš, wraith bude jezdit pomalu, ale my se snažíme o co největší "rozsah otáček", je tak?

gweck píše:Ahoj, jenom bych se chtěl zeptat, jak je to se čtyřpolovými bezsenzorovými motory? Papírově uvádí výrobci, že mají stejnou plynulost v nízkých otáčkách jako dvoupolové senzory, dokonce je prodávají v combech prezentovaných jako crawler, ale on toho papír snese...... ;-)
Proto by mě zajímalo co si o tom myslí zkušenější, nebo jestli s nimi někdo nemá nějakou zkušenost. Díky Z

Re: BB Technický koutek

Napsal: 12.01.2017 20:51
od gweck
Já jsem to myslel do Vaterrky :-p a nepotřebuje to moc, prakticky by mi stačilo aby to jelo s 2S jako na tříčlánek. Našel jsem jich pár, jenom pro zajívavost třeba tohle se mi líbí:
http://www.mz-racing.net/bmc4p-564-stri ... v-reg-60a/
Jinak děkuji za rady, hlavně Josefovi :-D :-D :-D

Re: BB Technický koutek

Napsal: 13.01.2017 9:29
od BigMisan
Dle mého si tam některé věci odporují... popisek je pravděpodoně stejný pro celou řadu těchto motorů, protože 2900kv není určen primárně pro crawlery. Na crawlery se dávají 2400kv a nižší. Ale neviděl jsem žádného crawlera bez sensoru, což je druhá podivnost.. :-)
Já bych toto nedoporučil, ale klidně zkus - možná si to nechat poslat, opatrně rozbalit, vyzkoušet jen doma a poslat nepoškozené/čisté zpátky.. :-)

Re: BB Technický koutek

Napsal: 15.01.2017 0:07
od Honzajz
Já použil na ochranu regulátoru proti vodě ochrany lak na osazené DPS od http://www.elchemco.cz

Re: BB Technický koutek

Napsal: 16.01.2017 21:13
od gweck
Ahoj díky za rady, já jsem několik večerů seděl u monitoru a porozhlížel jsem se, no bude to chtít senzor, přesně sem:

Obrázek

Jenom jsem se v neděli rozhodl, že z bezpečnostních důvodů s tím počkám, až sleze sníh :-p

Re: BB Technický koutek

Napsal: 17.01.2017 8:17
od BigMisan
Právě na sněhu to pořádně prověříš... :-D

Re: BB Technický koutek

Napsal: 18.01.2017 20:14
od gweck
Ahoj Showdowny versus Gmejdy 1,9

Obrázek

Obrázek

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.04.2017 16:29
od Josefh
Hola kucí

pokud najdete čas napište mi prosím jakou baterku byste doporučili.

Hledám 2S LiPo, 4200-7000mah.
Otázka je jestli hard nebo soft. Je Hard case lepší (proč)?
Velikost baterie standardní, jako jezdíme většina z nás.
Jezdím Gens hard case, ale poslední dobou nemám štěstí. Nevydrží dlouho a už jsem jich pár vracel.

Sypte to sem, ať mám co strčit do auta o víkendu.

Dík
Pepa

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.04.2017 16:51
od virtual
Jedinou výhodou hard case je větší odolnost proti mechanickému poškození. Důležité je, aby baterka (raději s rezervou) zvládala odběr, který potřebuješ (motor, serva, světla, navijáky atd.). Kapacita pak ovlivňuje váhu a jízdní vlastnosti modelu. Ve Wraithu mám např. lacinou a kompaktní 3S baterku 2200mAh 45C, chráněnou v kastlíku pod přední kapotou. Baterku netopím ve vodě a obě fungují už několik let.
Obecně se dá říct čím víc C, tím líp a pokud mají stejnou velikost a C rating, tak čím větší kapacita, tím budeš déle jezdit. Čím víc budeš lipolku topit pod vodou, tím roste riziko, že se rozhodí články, nafouknou se a baterka je v ...

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.04.2017 17:21
od haiso
Hele Josef jezdim jak Gensky tak LRP co se týká značky (problém s nima aktuálně nemám ).. jezdím hard case páč je baterka více odolná a jelikož je měním a používám jak na Wraitha (tam je bat.krytá) tak na SCX10ku kde ji mám za nápravou a opravdu hrozí že jak jezdím v lese tak ji napíchnu na klacek .. tak proste preferuju zakrytí hard case :mrgreen:
ale Tom třeba používá Big Hobby a prej oukej :arrow: https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 3S-35C-70C

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.04.2017 17:34
od tomyprodejcz
Ahoj Pepo připojím taky svojí zkušenost, jak píše Rosta jedu už dá se říct od začátku (cca 2 roky ) na baterky od Bighobby https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 2-BH-Power soft case a za celou dobu se mi nepovedlo jí nějak poškodit a taky jsem si nevšiml, že by ztratily nějak extrémně kapacitu . Baterky při nabíjení vždy balancuju, topím je a moc neřeším skladování zda jí uložím nabitou, nebo vybitou na skladovací napětí. Mám tu i pár hard case od Gens co jsem koupil s Wraithem a ty taky šlapou k mé spokojenosti dodnes, ale více opravdu jezdím na ty od Bighobby 30C a více, ale je to 100 lidí 100 chutí, ale já si nestěžuji za ty peníze ;-).

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.04.2017 18:44
od gweck
Josef, čím víc céček tím víc adidas, 30 bych viděl taky jako minimum. Jinak už se mi nafoukly 90C za 1600,- i 30C za 600kč, nějak v tom nemůžu najít logiku, jeden známý kdysi po deseti letech manželství řekl: K čemu byly ty roky hledání? Když jsou nakonec všechny stejný........, teda některý jsou dražší než ty druhý...... :-D
Z odstupem let musím uznat, že v tom bylo dost filozofie a myslím, že se to dá s úspěchem aplikovat i na baterky.

Re: BB Technický koutek

Napsal: 11.04.2017 19:04
od Josefh
Hola přátelé

děkuji za info, dám autu špagátek a budu to tahat za sebou. Tím odpadne problém s hledáním bakterie.
Teď jsem mluvil s p Davidem stran DSys reglu který mám a nastavení z 2S na 3S. Mám i 3S bakterie a toto by byla ideální varianta. Ovšem pro mne, člověka, který marně hledá na baterce + a - je toto nastavení pomocí počítání blikání totální masakr. Já se ztrácím v návodu už po druhém bliknutí a tak pokud se do toho pustím, tak už to auto nerozpohybuju nikdy. To ten regl raději sežeru, znám se.
Zlatý auto na placatou baterku a s hadičkou...