Stránka 4 z 8

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 18.06.2016 14:23
od MikeP
Největších změn kromě náprav doznala převodovka, která má v rámci větší scaleovosti integrovanou rozvodovku. Všechny díly viz níže.

Obrázek

Na dalším obrázku je vidět interní sestavení převodů. Za povšimnutí stojí, že všechna ozubená kola jsou v kovu. Obrázek
Obrázek

Porovnání hlavního bloku převodovky s původním scx10. Celej komplet je masivnější, i když uvnitř jsou jen 2 hřídele. Nicméně je to navržené tak, aby se převodovka dala upgradovat na 2-kvalt.
Obrázek

Nasazená rozvodovka...
Obrázek

... a boční pohled.
Obrázek

Porovnání celé sestavy nasazené na skidplate. Zajímavé je, že kit obsahuje i druhý skidplate pro původní převodovku, kdyby snad někdo chtěl jít touto cestou. Na první pohled je jasné, že nová převodovka navíc výrazně přesahuje mimo oblast skidplatu, takže již není uchycena jen tam, ale pomocí plastových pacek i přímo do rámu.
Obrázek

Obrázek

Držák motoru včetně krytu spurgearu je v plastu. Motor je přišroubován přímo k části nejvíce vpravo. Dle mého názoru to bude jeden z prvních dílů pro tuning. Ne že by se mi zdál příliš měkký, ba naopak, ale raději mám, když je motor na kovu i kvůli lepšímu chlazení. I když chápu, že v případě výrazného přehřívání je stejně lepší větrák a navíc expedice nemívají s přehřátím takový problém (jak u koho samozřejmě)
Obrázek

Sestava i s motorem - různé pohledy. SCX10-II už má dvojitou prokluzku a 32pitch spur. Tato sestava byla představená v rámci modelu SCX10 - Dodge Power Wagon tušim.
Obrázek

Obrázek

Následuje komplet sestavená převodovka včetně krytu a namontovaného motoru. Pod krytem spur gearu je rovněž patrná jedna z pacek sloužící k uchycení na rám.
Obrázek

Na závěr bych dodal, že sice Axial píše o jakési snaze vše umístit co nejníže. Což je sice pravda, výstupy z rozvodovky jsou o něco níž, celá sestava je taky nižší, ale kupodivu nejtěžší část - tedy motor - je o něco výš.

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 19.06.2016 21:11
od cores
Neska jsem viděl číro na vlastní bulvy,který jsem opravdu vyvalil.Je to neskutečně velký,fakt obr,osmina jak vyšitá.Pixla spreje zahučela jak nic.....

Nápravy se mi hodně líbí,ty se povedly,rejd parádní a vzhled :OK:

Celý je to na pohled pěkný a věřím,že v dostatečný kvalitě.

Pro představu jaká je velikost pneu:

Axial,RCWD 1,9 a RCWD 1,55:

Obrázek


Obrázek

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 19.06.2016 22:14
od Kuba93
To je dobrej macek.. :-D

Jinak kdyz koukam na ten kryt spuru, zda se mi to, nebo ma docela skviry? Tam asi bude celkem litat bordel neee?

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 19.06.2016 22:26
od MikeP
Číro už je skoro hotový, ale abych Vás neochudil o foto, tak jich pár přidám, i když dneska sem fotil pomálu a o to víc montoval. :mrgreen:

Když chassis, tak začneme u šavlí. Ty jsou úplně stejný jako u starého scx, akorát mají několik děr navíc, kvůli uchycení dlouhý převodovky. Pak taky ještě vzadu pro další možnost uchycení věží tlumičů pro případ, že potřebujete upravit rozvor.
Obrázek

Pokud jsou šavle totožné, tak to neplatí pro žádný další díl v rámu. Jiné uchycení serva, umístění baterie a dlouhá převodovka znamená, že původně jednoduchá konstrukce se změnila na jakýsi sešroubovanec značného množství dílů. Sezazování chvíli trvalo a výsledek vypadá cca takto:
Shora
Obrázek

Zespodu
Obrázek

Co se týká poznámek ke konstrukci, jak je vidět v kitu přibyly boční plošiny, z nichž jedna se použila pro přijímačový box a druhá pravděpodobně v budoucnu umožní umístění serva pro řazení dvoukvaltu. Samožřejmě zbylé místo lze využít pro umístění další elektroniky dle libosti. Navíc plošiny slouží i pro uchycení bočních sliderů, které se dají částečně posouvat a tím upravíte potřebnou šířku. Co naopak úplně nechápu, co axial zamýšlí s místem pro další servo hned za servem řízení. No uvidíme.
Docela zajímavý je i tunel pro kablík od serva, který je součástí levé plošiny. Prostě kablík kousek za servem zmizí v tunelu a vynoří se u vstupu do receiver boxu. Blbý je, že pokud tuto fíčuru využijete, musíte při výměně serva sundat celou plošinu - naštěstí jen 3 šrouby.
Z hlediska geometrie vypadá předek s panhardkou docela vychytaně, nezdá se mi, že by náprava nějak moc cestovala. Rejd vypadá taky dost dobře, uvidíme co dovolí v praxi klouby v poloosách (naschvál nepíšu CVD !!).
Uchycení nárazníků je o hodně pevnější než na starých kitech, pro mě se zdá naprosto dostatečné, ale sou lidi. co ulomí všechno.

Tolik zatím další postřehy, ještě si neodpustím první foto číra, nakonec vyhrála červená metla, ale už není světlo, aby to bylo dobře vidět. Nicméně si dovolím prohlásit, že ta barva je pecka. Navíc Cores to dobře nafrknul (tímto díky), tudíž maximální spokojenost.
Obrázek

Já vim snížit, ale takto je to v základu.

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 19.06.2016 22:29
od MikeP
Kuba93 píše:To je dobrej macek.. :-D

Jinak kdyz koukam na ten kryt spuru, zda se mi to, nebo ma docela skviry? Tam asi bude celkem litat bordel neee?


Celej kryt je jen na dva šrouby, škvíry tam fakt sou. Ale kryt nesedí na rovném plastu, je tam takové osazení, takže by to nemuselo vadit.

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 19.06.2016 22:34
od pera2008
chyba vystuha vezi na tlmice

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 19.06.2016 22:38
od MikeP
Na co, věže jsou tuhý dost, navíc jsou oproti původní verzi zpevněný.

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 20.06.2016 9:11
od virtual
MikeP píše:Co se týká tlumítek, tam nevidím žádnou podstatnou změnu. Jsou tam Icony, které už byly u Jeepu G6. Jak je vidět níže (na obr. dole), pružina není dělená a štelovací matice je v plastu. to je asi tak všechno, co se k tomu dá říct...
MikeP píše:Co naopak úplně nechápu, co axial zamýšlí s místem pro další servo hned za servem řízení. No uvidíme...

Dík za fotodokumentaci, nový SCX se mi fakt líbí a v červený mu to sluší! :hura:
BTW Tlumiče nemají nitridovaný osy a druhé místo se prý používá na silné navijáky ze serva, snad tam někde má být i průvlak na lanko dopředu?...

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 20.06.2016 9:19
od pera2008
diky za info o veziach. Vies sfotit detailne karoseriu, kvoli detailom a kvalite spracovania?

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 20.06.2016 12:24
od Leprasol
Hele Miku to místo na druhý servo je myšený na servonaviják. Někde vepředu by mělo bejt i vodítko na špagát.
A nemůžu si pomoct, podle všech fotek, co sem zatim viděl, mi připadá, že je prostě krátkej rozvor. A to možná bude trochu problém, protože předek se bude hodně blbě natahovat.
Nicméně se mi to pořád ukrutně líbí a nutně to potřebuju.

edit: kdybych víc čet, všimnu si, že mě virtual už předběh s moudrama :)

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 20.06.2016 19:50
od MikeP
To je tím, že šroubuju a fotím, tím pádem nemám čas pročítat rccrawler. Už jsem se to tam taky dočet, ale rád bych viděl, jak to tam někdo reálně usadí...

No v každém případku, tady jsou obrázky nových towerů pro tlumítka.
Je krásně vidět, jak jsou zpevněný. docela to pomohlo, ne že by se s tím už nedalo hnout, ale dle mého názoru dostačující
Obrázek

Obrázek

Tady je ten vstup pro naviják, ale stejně mi to přijde divný, ústí to někam za servo, kde je strašně málo místa. Navíc je tam zespodu jeden příčník, kterej by se asi dal vyříznout, ale ten link, kterej se hejbe dost nahoru asi neuříznete.
Obrázek

Obrázek

Tady obrázek punkvy pro servokabel.
Obrázek

Pro ilustraci, jak je tam všechno natěsno, tady parchantka, která se při stlačení dotýká vršku, teda spíš spodku (servo je vzhůru nohama) servopáky.
Obrázek

A zas na závěr další pohled i s budkou..
Obrázek

PS: další zjištění, převodovka chroustá, prej stačí otočit spur, mě se zdál souměrnej, tak uvidim.

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 20.06.2016 21:26
od maztekk
Mě se zdá že ti to stojí na křivo :-D Jinak ten podvozek taky nutně potřebuju ;-)

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 21.06.2016 12:00
od Lukas
Já tě nemám rád... :BYE: Už jsem byl rozhodnutej že udělám zelenou kastli do matna, jakože do lesa, žlutý pružiny, jakože Iron man a ty přijdeš s touhle krásně červenou kastlí co jsem chtěl původně a zase začínám váhat...
Jinak Ta barva je PS15 nebo PS F60 Ferrari ?

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 21.06.2016 18:48
od MikeP
Myslim, ze je to 15ka. No ale nakonec to mohlo bejt jinak. Cores vzal budku, utek s ni do sklepa a za chvili se vratil s nafrknutou. Fakt sem do poslední chvile nevedel, jaka to nakonec bude. Taky se moh vrátit se zlatou, ta by byla ovšem taky dobra. :-D

Re: Mikovo Cheero

Napsal: 21.06.2016 19:51
od wolff
Miku vejde se tam motor gt 550 od hpi? on je trochu delší dík :OK: