Stadium cokoliv je konstrukčně přeci jen taková lepší hračka a vím, že i nový má i díky dlouhým ramenům vůle ako prasca. Když jsem v něm zkoušel 19z motor, tak na asfaltu si coural jak chtěl a nešel pořádně srovnat.
Předpokládám, že na takovou zadokolku jako je Blitzer to bude tak akorát. Myslím, ze větší výkon by asi stejně nebyl zvladatelný jen zadními koly. Rád bych, aby se s tím dalo jezdit. Nechci ho honit do extrému, aby se hned nerozsypal. Zítra ho zkusím osadit a vyzkoušet. Tedy pokud nebude stejně krásně jako dnes.
Na blitzera by to mohlo být akorát, nevím jak je přesně velký ale asi né moc, do firestorma je i 8,5 pomalý a taky je to jen 2wd, však uvidíš časem co na rychlost a sílu bude říkat auto a taky ty možná že ti to bude stačit, možná že ne. Jinak vůle má i storm, blitz od novoty a po roce ježdění ramena na čepu chodí půl cm. Ale stejně se většinou dříve zlomí.
No je pravda, že ty to stejně nemáš primárně na fofr, ale na sílu v hrabání a v terénu lomcuješ volantem furt. Nějaký video by se mi líbilo, jak to bude žrát písek.
Pamatuji si, když jsem si před lety koupil do Mini Inferna tuším 6ti tisícovku Hyperion. Potom jsem z toho byl akorát smutný, protože to bylo neřiditelné a tudíž mě to nebavilo. Stále se převracelo na boudu. Blitzer je naštěstí pěkně široký tak ten samý problém doufám nenastane. Pravda MI bylo šestnáctka. Neboj Michale, jak to půjde, tak něco natočíme.
Takže kluci jsem malinko v rozpacích. Nevím zda jsem udělal někde chybu, ale přijde mi, že motor točí ještě méně než originální plechovka. Viděl jsem nespočet videí se stejným motorem, kde zadokolky upalují o stošest. Chápu, že mohou být jinak zpřevodované, ale tak markantně? Tak v čem by mohl být problém? V nějakém chybném nastavení motoru? Pravda je, že senzorový motor mám poprvé. Tak trochu mám pocit, že jsem si koupil výborné expediční combo :-D
No právě nevím, kde by mohla být chyba. Neoplývám kdoví jak dobrou angličtinou, ale z toho co jsem pochopil z manuálu bych to měl mít správně navolené. Navolil jsem si plyn, brzdu. Trimy jsem měl před nastavením na nule jak se psalo v manuálu. Je u toho ještě takový pinový konektor. Ten jsem tedy nepoužil, jelikož co jsem pochopil z manuálu, kabel by se měl použít pro spárování s motorem jiné firmy. Když je použit motor stejné firmy, stačí jen propojit konektory od A do C. To mám. Možná se budu muset poprosit Michala jestli bych se u něj mohl nějak zastavit pro radu.
Jo, jo. To bych přeci nemohl nejspíše ovládat plyn. No mrknu se na to znova až budu mít volno. Jsem přesvědčený, že by to mělo fungovat parádně, i když se samozřejmě mohu plést.
Hmm nevím. Myslel jsem, že když to špatně spáruju, tak to buď jde a nebo ne. Ale možná se opravdu pletu a pevně doufám, že jsem jen udělal někde chybu v nastavení. Za světla se na to znova podívám a snad budu chytřejší.