Zdar pánové.
Tak jsem se nechal uchlácholit na úpravy podvozku dle rad mistra Mraka.
když porovnám původní podvozek bez úprav a s úpravami, je v tom obrovský rozdíl.
Co se týče vůlí v převodovce a v nápravě, je důležité to vymezit přesně jak Mrak píše, páč za pár chvil by byly kolečka v trapu.
Co se týče řízení, je to obrovskej rozdíl. Původní mělo strašné vůle po chvíli ježdění, všechny vůle se nasčítají a nedá se s tím pomalu jezdit. Upravil jsem si řízení dle staršího ale i tak funkčního návodu se spojenými koly tyčí. Je to naproto perfektní.
Co se týče prověšení ramen, taky bomba (já to osbně přehnal, takže jsem musel opravovat- na to je třeba si dáti pozor na poloosu aby se nekousla).
nakonec redukce- bez Mrakovo návou, bych asi ani nepřišel na nějaké vymezování vůlí a nechal bych to rachtat. Pořádně namazat a přesn jak píše MRAK.
Akorát, co jsem upravoval navíc, je kryt převodovky, je třeba probrousit plochu pro ozubené kolečko od redukce a hlavně zkrátit zhruba o 5mm kryt, co byl původně přez motor- vychází to zhruba řez v první dírce.
Vůbec nelituju nějakýro řezání, páč to zs to stojí a člověk se krásně vyblbne- daleko víc než s původním ccčkem... :-)