Stránka 1 z 3

Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 21.10.2013 23:27
od Pickwick
Ahoj lidicky,
dovolím si založit svoje vlákno a sdílet zkušenosti s tímhle vozítkem..
Prozatím trochu rozpaky, protože ač se zdá docela kvalitní nepřežila bez úhony první den :cry: nevím zda šlo o výrobní vadu ale při prvním vjetí do terénu jsem zjistil že přestal fungovat náhon na předek..kardan se točí kola ne..evidentně umřelo něco v difu...vzhledem k tomu že šlo o prvních cca 10 min jízdy ani nebudu rozebírat a pošlu do servisu na reklamaci nerad bych poslouchal že šlo o neodborný zásah..a to jsem měl radost že řazení jde jak po másle..tak uvidíme co bude dál

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 22.10.2013 10:56
od cendab
Divný...diferák je celkem jednoduchej...ale asi si vybral nejlepší řešení...jasná reklamace... 8)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 22.10.2013 12:25
od Pickwick
Ehmm tak nevím jestli se k tomu vůbec přiznat :oops: problém vyřešen na počkání při reklamaci..povolil se červík na kardanu u předního difu a protáčel se..no ale kdo by to čekal no né? :wink: Tak naštěstí to prodavač řešil a ne jen poslal na reklamaci..cejtil jsem se jako houba ale na druhou stranu mi spadnul kámen ze srdce. Takže testování bude dnes pokračovat..

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 23.10.2013 19:49
od Pickwick
Takže po dvou dnech testování jsem opravdu nadšen, je to přesně to co jsem chtěl a splnilo moje očekávání! I když je pravda že při rychlé jízdě má tendenci se v zatáčkách převracet a člověk musí dávat pozor, ale do lesa a na lezení je super..Je pravda že nemám moc s čím srovnávat, ale zatím max spokojenost. Dneska na origo baterii 2000mAh 35min v lese a 4000 jsem po dalších 50 min ani nevyjezdil úplně. Zítra zkusím do předního difu olej 30 000 a uvidíme jak se to bude chovat. Pak hned přijdou úpravy vzhledu jako osvětlení atd..

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 24.10.2013 11:57
od Pickwick
Zkušení doufám prominou mé začátečnické radosti ale opět nadšení :HOPS: po přepnutí regulátoru do modu CRAWLER je to úplně o něčem jiném! Auto reaguje okamžitě a citlivě což v základu rozhodně nebylo..občas jsem musel 2x pustit plyn aby chytnul neutral a jelo to. Co se týká brzdy bohužel opět nemám srovnání ale předpokládám že je docela "soft" protože v prudším kopci auto stejně sjíždí. Obávám se že na tomhle reglu nastavit síla asi nepůjde..ale i tak je to super a auto v neutrálu přiměřeně brzdí. Jinak jsem zkoušel různé nastavení zadních tlumičů ale přijde mi že to základní bylo skoro nejlepší..možná koupím tvrdší pružiny a uvidí se..Teď zkusím aspoň lehké závaží do kol a olej do difu a uvidíme co dál :CIAO:

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 24.10.2013 13:10
od maztekk
Ještě nám skus hodit nějakou fotečku ať se taky můžem pokochat :BYE:

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 24.10.2013 18:37
od cendab
Mám dotaz...to si přepnul ten origál regulátor?....jesli jo tak sem asi za kafku protože mám pocit že sem ho hodil do koše právě pro to že se s ním nedalo jezdit....jak si ho přepnul...?... 8)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 24.10.2013 23:39
od Pickwick
no jasně že jo :wink: je to docela dobře popsané v návodu 8) Do programování se dostaneš tím že podržíš při zapnutí reglu plnej plyn dopředu...pak jen vybereš režim a hotovo . Dá se tam toho programovat víc třeba typ baterek a nějaké koncové body vysílače což jsem moc nepochopil..ten regl v tom CRAWLER modu je uplne jinej předtím občas nechtěl reagovat byl hrozně citlivej na neutrál z brzdy ted je to uplně v pohodě a auto hned zastaví. Prohrábni koš :lol:

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 24.10.2013 23:55
od Pickwick
Jo a dneska jsem začal zatěžovat kola, tak jsem zatím obul kola z monstra a docela hustý..větší stabilita a mám pocit že to s nima i líp lezlo..o jízdě v trávě ani nemluvím možná je tam nechám :-D Na fotkách zatím asi nic zajímavého je to v originále a navíc je tam moje maličkost tak pokud se přeci jen najde masochista tak dávám link na rajče ;-)
http://karema72.rajce.idnes.cz/RC_kary/

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 25.10.2013 7:07
od cendab
No s kolama se dá dělat hodně.....kluci z Mrakolendu by mohli vyprávět co všechno sem tam už nasadil.....dokonce i driftový sme na moravě testovali....No K tomu reglu to bude asi tim že já dostal návod jen anglickej protože českej ještě nebyl a anglicky neumim....každopádně jestli ho někde najdu tak bych se s tebou spojil na radu..... 8)

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 25.10.2013 7:25
od Pickwick
v pohodě,když tak návod naskenuju a pošlu :wink: Večer jsem nacpal diferáky u Himota olejem, dozadu 300k a dopředu 30k tak uvidím jak se to dnes bude chovat a pak to teprve dám do hammersky nevím jestli těch 30k není na předku moc na rychlejší auto. Taky budu zkoušet udělat novou vložku do gumy z mirelonu ta origo byla pěkně křivá a ještě skřípnutá tak kolo šmajdalo.

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 25.10.2013 17:20
od cendab
No jestli je to možný naskenovat tak by to bylo dobrá...prakticky by mi stačilo jen postup toho nastavení reglu...našel sem to anglicky ale sem z toho Lama....jinak regl sem našel.....nebo mi pošli do sz tvuj telefon a já bych zavolal

muj mejl: cendabergman@seznam.cz

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 25.10.2013 22:48
od maztekk
No vidíš pěkně ti to jezdí :OK: Akurát ty kola jsou trochu hardcore. Jak jsou velká? Mám tu jedny dvadvojky které by se ti mohli líbit.

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 26.10.2013 21:45
od Pickwick
Dík za nabídku jak jsou velké 2,2?a co jsou zač? tyhle mají 11,5cm, ale je to už dost občas škrtají vzadu o rám..vrátím tam originalní už mám hotové závaží..dám nakonec jen do předních zkusmo 60g do každého přeci jen to nechci přehnat..je škoda že nejsou o fous širší..
Jinak v předním difu mám trochu 300k silikonu a doplněné tím 30k a je to znát, sice to pořád není jako zamčenej předek ale hodně to pomáhá. Dnes jsem to testoval v Draháňské rokly :)
Bohužel mám taky drobné problémy a to že od včera je slyšet někde z auta jakoby vrčení, zvuk jak když něco někde drhne asi jako o zuby nebo kolo o plast ale dělá to jen když auto jede..když ho zvednu a dám plyn ten zvuk slyšet není... vůbec to nechápu..rozebral jsem to skoro komplet a nic nenašel.do převodovky se snad nic dostat nemohlo?! A co mě taky nepotěšilo že když jsem to rozebíral a sundal kryt převodů, tak jsem zjistil, že ta osička z převodovky na které je hlavní ozubené kolo normálně hází...chjo. řešit to asi nebudu uvidíme co se stane ...

Re: Pickwickova Vaterra Twin Hammers

Napsal: 27.10.2013 11:17
od Pickwick
ještě jeden postřeh ke kolům..když je problém, že z výroby "hází" což u mě se jednalo jen o jedno, je pomoc opravdu snadná.
Stačí kola rozebrat a vložku kterou tam soudruzi ve spěchu nacpali jak jim to sedlo a tím pádem je celá zkroucená vyndat a namočit do horké vody.Ona se okamžitě krásně srovná.Pak už jenom usušit a v klidu pečlivě sestavit z5 a je po házení..já když vložku vyndal myslel, že je prostě tak křivá a budu muset udělat novou jak byla pokroucená a jaké bylo překvapení po namočení :wink: Možná jsem nevymyslel nic nového ale někde jsem tu četl že někdo s tím problém měl a že je nemohl srovnat tak třeba se to někomu bude hodit.. :wink: