Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1062
Registrován: 06.11.2013 21:28
Bydliště: Hořice

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Matvey píše:
Max píše:Jestli se nepletu,není to Tatra ze stavebnice z Číny??

Je to cina, ale cekom solidne spracovana...

Pokud pominu ty bronzove prevody kterym moc dlouhou zivotnost nedavam.
Jinak luxus.
RCSpark na YT daval video ze stavby.
Uživatelský avatar
tiesto8
Nově příchozí
Příspěvky: 72
Registrován: 03.12.2011 0:00
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

parádní model:-) hlavně udělej hodně fotek:-) a k těm převodum co sehnat šikovnýho nástrojaře a nechat si je rovnou udělat nový?
Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1444
Registrován: 16.10.2011 0:00

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Jak jsem koukal na převody na netu tak bych doporučoval to samé jako kolegové.
Vyměnit převody za pořádná kvalitní ozubená kola.
Jinak kastle bude povrchově skvělá.
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:
Uživatelský avatar
flateric
Častý přispěvatel
Příspěvky: 578
Registrován: 18.05.2011 0:00
Bydliště: Stupava

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Ja by som ich nevymienal, riesil by som to az ked sa opotrebuju
Matvey
Uživatel
Příspěvky: 103
Registrován: 03.02.2012 0:00
Bydliště: BA SK

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Kolesa su mosadzne, aj ked google prekladac z cinskej stranky ich nazval bronzovymi. :NO:
Ked to dobre nastavim, malo by to nejaky cas slapat, ale mate pravdu v tom , ze ta
zivotnost tam bude nizsia v porovnani s ocelovymi kolami.
Cinania tvrdia, ze zvolili materialovy kompromis medzi inym ,
aj koli hlucnosti. Extrem s tym nemam v umysle jazdit,
takze originalne ozubene kolesa dostanu sancu ukazat, ci za nieco stoja.
Mozem ich ale zmerat a predbezne najst za ne vhodnu nahradu.
Co sa tyka mosadze ako materialu , mam dojem, ze som ozubenia s nej
videl v scaleart napravach. Viete to niekto potvrdit ?
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba
Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1062
Registrován: 06.11.2013 21:28
Bydliště: Hořice

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Podle RC sparks ten material zvolili kvuli obrobitelnosti. Ne kvuli hlucnosti.
Matvey
Uživatel
Příspěvky: 103
Registrován: 03.02.2012 0:00
Bydliště: BA SK

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Mas pravdu v tom ,ze je rozdiel obrabat ocel alebo mosadz...
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba
Matvey
Uživatel
Příspěvky: 103
Registrován: 03.02.2012 0:00
Bydliště: BA SK

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Uvadzam co pisu cinania, prekladal to google, ale co-to sa vyrozumiet da...
1: CD15821 je celokovová, že?
: Áno, celokovové telo, organ sa odstráni súbory nápravy, kryt proti prachu a pneumatiky. Takmer všetky kovové. 2: Prečo ste si vybral meď zub, Chatrný prácu, že? : Prechádzame radom testov. Dôvodom je použitie bronzu zariadenie vyššia, než je hustota ocele, tvrdé a pružné než hliník. Nízka kovové živé stupňov. Sila nie je priamo v bode vodivosť, nízky index oteru. Oveľa hladší než oceľových materiálov a riadenie hluku nízke prevodovky. Pochopte prosím, že neexistujú žiadne osekávanie len hovoria, medené materiály hodnotné než konvenčné univerzálny materiál, jo, jo.

Spominaju tam raz med, raz bronz ale ako som povedal, kolieska su z mosadze:
Obrázek
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba
Matvey
Uživatel
Příspěvky: 103
Registrován: 03.02.2012 0:00
Bydliště: BA SK

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Takze som sa pustil do rozoberania rury a nastavovania voli medzi pastorkami a tanierovymi kolesami.
Prva vec na ktoru som narazil bola absencia cervikov v pastorkoch zadnych dvoch "rozvodoviek"
Obrázek
Vela nahradnych skrutiek bolo pribalenych, takze stacilo vybrat a naskrutkovat.
Dalej sa mi nepacila vzdialenost tanieroveho kolesa od pastorku , medzi tanierove koleso a lozisko v rure polnapravy
som z mosadze vysustruzil podlozky hrube 0,5mm a v ramci moznosti tak zmensil vole v ozubeni...
Toto som urobil v dvoch zadnych napravach, potom prisla na rad prevodovka.
Vnutri bola sucha, ale prevody vyzeraju byt dobre dimenzovane.
Obrázek
Myslel som , ze bude stacit namazat a zlozit, ale zistil som, ze objimka "zubovej spojky" nezapada dobre do kolikov ozubeneho kolesa 1. rychlostneho stupna, resp. v niektorych polohach nejde vobec zaradit. Musel som jemne prefrezovat vybrania v objimke zubovej spojky Obrázek
Obrázek
, nasledovala spatna montaz a namazanie prevodovky. Radenie uz fungovalo bezproblemovo.
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba
Uživatelský avatar
skidy
Nově příchozí
Příspěvky: 75
Registrován: 22.07.2013 14:59
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Docela mě překvapuje, že za ty peníze je to stavebnice typu DODO (DOdělej DOma) :-(
Tatra 815 Livescore 2011 1:10
Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

vědi o tom prd, hoděj ženskou k pasu a ta dává věci dohromady a neřeší nic. Ještě že existuje lidská zvědavost.
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
Woyta
Píšu hodně
Příspěvky: 1062
Registrován: 06.11.2013 21:28
Bydliště: Hořice

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Jak se neco dela v male serii tak se projevi nedostatky puvodniho navrhu. Tady to byla evidentne vule pro povrchvou ochranou vrstvu a mozne nepresnosti ulozeni cepu.
Na podobnou nepresnost jsem narazil i u meho klonu SCX10.

Problem je u montaze. Malo casu, malo penez a tak se moc soucastky vzajemne nespasovavaji coz je u maloserie nutnost.
Uživatelský avatar
Hanys
Uživatel
Příspěvky: 289
Registrován: 25.02.2011 0:00
Bydliště: kósek na sever vod Brna
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Matvey:
někde se to řešilo, že z technického hlediska jsou dva červíky proti sobě nesmysl. Pro výrobu ozubeného kola je to jednodušší, vrtneš díru skrz, šup tam závit a dva červíky a nazdar.
Ale technicky správně je buďto pouze jeden červík a pokud dva, tak pod úhlem 90°.
Jde o to, že při použití dvou proti sobě, to ozubené kolo drží pouze na těch ploškách červíků, kdežto dva v 90° "natlačí" tu hřídel do těch zbývajících 270° a opravdu drží.
Hanys.
rctruckercom@seznam.cz
http://www.rc-trucker.com
http://www.youtube.com/rctruckercom

"Není problém něco vyrobit, jen je potřeba nejdřív přijít na to jak...?"
Matvey
Uživatel
Příspěvky: 103
Registrován: 03.02.2012 0:00
Bydliště: BA SK

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

Hanys píše:Matvey:
někde se to řešilo, že z technického hlediska jsou dva červíky proti sobě nesmysl. Pro výrobu ozubeného kola je to jednodušší, vrtneš díru skrz, šup tam závit a dva červíky a nazdar.
Ale technicky správně je buďto pouze jeden červík a pokud dva, tak pod úhlem 90°.
Jde o to, že při použití dvou proti sobě, to ozubené kolo drží pouze na těch ploškách červíků, kdežto dva v 90° "natlačí" tu hřídel do těch zbývajících 270° a opravdu drží.

Ano Hanys s tymto suhlasim, pokial je pastorok nasadeny na plny a hladky hriadel,
v tomto pripade islo o drazkovany duty hriadel, takze cerviky ho zaistovali hlavne v axialnom smere.
Ze je to DODO ma neprekvapuje predsa len, je to cina a nerobi mi problem drobne detaily doladit,
hodnotu auta to pre mna neznizuje, naopak bavi ma to, je to krasny stroj.
Samozrejme som si vedomy toho, ze nie je tak neznicitelne dimenzovany ako Tvoj stroj Majstre,
na druhej strane je podvozok maketovejsi, cim v ziadnom pripade nechcem zhadzovat Tvoju Tatru,
naopak je to pre mna vzor v mnozstve krasnych detailov, ktora Tvoja T815-7 ma.
Dalsia vec, cinania mi pisali, ze onedlho vyjde upgrade - capo cd 15822
Nech sa paci, tu je blizsie info:
Veselé Vianoce !

Ospravedlnenie , že Capo neodpovedal vás v čase.

Naša spoločnosť je nastavenie personálnu štruktúru teraz , a my sme nejaký nový dizajn , upgrade CD15821 k zlepšeniu nejaký výkon , to je dôvod , prečo sme sa odložiť na zahraničných trhoch predávať . Tak sme úprimne dúfam , že chápete .

 

Pre túto chvíľu , Capo pokrok je :

1. . Naše anglická verzia webovej stránky sa objaví v asi 2 týždne . Pre pohodlnejšie , bude webová stránka k dispozícii na oboch PC a prenosných zariadení . Potom URL : rc - capo.com sa zmení .

2. V asi 3 týždne , bude CD15822 byť dokončená v prvom kole výrobu , množstvo bude približne 100. CD15822 budú predávané na globálnom zákazníkom prostredníctvom DHL .

 

Zlepšenie CD15822 je :

1. . Realistické Ventilátor chladiča môže otáčať s motorom synchrónne .

2. Vylepšené vetranie výkon motora .

3. Zmenené prevodový pomer , a lepšie navrhnuté prevody . Vyšší výkon krútiaci moment .

4. Nový upgrade časť , nákladná súprava a markíza kit . Jednoduchšiu montáž a môžu byť zmenené s sklenené sady .

5. Nadštandardné živicových stúpadlo kabíny , zlepšiť svetlú výšku .

Je to preklad z googlu, tak prosim ospravedlnte nizsiu kvalitu prekladu :lol:
AXIAL SCX10 Jeep Rubicon
Toyota (TF2) - na 90% hotova
LR Defender (CC-01) - zatial vo faze prestavby na portalove napravy
Tatra 815-7 (RC CAPO) - prebieha stavba
Uživatelský avatar
PALI
Píšu hodně
Příspěvky: 1232
Registrován: 19.06.2011 0:00
Bydliště: Štětí
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: TATRA 815-7 8x8 (CAPO)

to je pěkný že tě takhle informujou o upgradech to se mi líbí
RC4WD Gelande II

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“