Stránka 4 z 7

Re: Tatra t810

Napsal: 10.08.2014 9:08
od mara126
Sismo pošli mě pak nějaký ty podklady, mrknu na to a uvidíme co se s tim dá udělat.

Re: Tatra t810

Napsal: 11.08.2014 21:17
od Sisma
Jak tu naznačil Mára, něco se děje... :-(
Vzal jsem o víkendu Tatru na kukačku na Pražskej trial, aby místní trialoví odborníci omrkli podvozek a hlavně aby mistři stavitelé PSH kastlí omrkli tu boudu..
Mno bohužel se mi dostalo víc negativních názorů, než na které jsem byl připravenej...
Ohledně podvozku to nebylo tak hrozný, je na něm pár nedokonalostí a pár hrubejch chyb, ale většinu jsem už věděl a není to tak šílený, dá se to předělat a opravit, aby to fungovalo na výbornou. To že je auto teď už těžký jak prase a že většina tý váhy je nesmyslně vysoko, to jsem taky věděl, proto je to v bočním náklonu dost tragický. S tim se dá taky ještě dost dělat...
ALE.... Na kabinu jsem slyšel jen samý ošklivý slova, shrnu-li to, tak mohu napsat jen: Hrůza, děs, prasárna - opravit, těžko, lepší postavit znova... :NO:
Tak mám před sebou rozhodnutí- obětovat mošnu a postavit znovu, aby to bylo opravdu hezký auto, nebo to zkusit opravit, ale rozhodně to nebude pecka, kvůli špatný konstrukci to bude asi i praskat a některý proporce už budou prostě špatně...

Re: Tatra t810

Napsal: 11.08.2014 21:48
od mara126
Opravit=uříznout střechu a udělat novou rovnější a lehčí, vylámat ty vylepovací proužky zevnitř a doufat že se to nerozpadne, vyříznout dveře a udělat nový, tunel udělat taky novej, zadní stěnu upravit.

Re: Tatra t810

Napsal: 11.08.2014 22:16
od Temido
přitom na fotkách ta kabina vypadá vcelku přijatelné. Asi problém, s jakým jsem se u svého patlání také setkal - praskání ve spojích. Ono to slepené PSH často neustále pracuje i když je to i několik měsíců odležené. nevím proč, jestli to je lepidlem nebo tmelem...

Re: Tatra t810

Napsal: 12.08.2014 10:38
od plutoone84
To je docela škoda. Hlavně to neříkej doma, že jsi dal 17000kč za auto, ze kterýho jsi nešťastnej.

Re: Tatra t810

Napsal: 12.08.2014 10:49
od Sisma
No tak moc nešťastnej nejsem, za peníze, který to stálo, to taky stálo, jen na tom bude hafo práce. Buď to teda ještě něco stát bude - což je varianta nové kabiny, nebo holt to risknu a překopu to, ale to se s tim autem ještě nějakej ten měsíc nikdo nesetká...
Každopádně toho až tak nelituju, už jsem koupil i větší vraky, ze kterých se mi nakonec povedlo udělat docela hezký a funkční auto...
Jinak s tim praskáním ve spojích, já dělal už 2 nástavby a vše ok, tady je spíš problém, že na nějaký části je asi použitý špatný lepidlo, nebo špatná technika lepení..

Re: Tatra t810

Napsal: 27.08.2014 11:02
od Sisma
Jelikož jsem přislíbil účast na víkendové akci v Letňanech a chtěl jsem vzít kromě Hiluxe ještě něco, napadlo mě vzít T810 mezi lidi. Sice to s tou kabinou nebude až taková paráda, ale třeba se mi povede jí narychlo láknout a bude vypadat líp. Každopádně vzhledem k tomu, že už se pracuje na jiné, tak s touhle můžu dělat psí kusy.. No ale hlavně jsem včera sundal zadní trialovou nástavbu a potvrdilo se mi moje očekávání. Takhle by to auto trial jezdit fakt nemohlo. Ještě jsem to nerozříznul, ale trochu nechápu, jak a hlavně z čeho je nástavba udělaná. Má 910 gramů!! Na takovou váhu bych se snad nedostal ani s velkou skříní... :-( Takže jde okamžitě do koše, jen jí říznu, abych viděl, co za kus železa je vevnitř schovaný..

Re: Tatra t810

Napsal: 27.08.2014 21:57
od mara126
Pak hoď na váhu i kabinu ;-)

Re: Tatra t810

Napsal: 28.08.2014 12:18
od Sisma
Mno, dnes jsem rozkuchnul tu "trialovou" nástavbu a světe div se- ono to bylo ze dřeva - masivu a potažené nějakou PSH deskou, nebo co. Každopádně už se nedivim, že to mělo takovou váhu - kus dřeva je prostě masa materiálu.. :-)
Zvážil jsem i tu kabinu - má nějakých cca 650g, což je dost, ale není to až tak hrozné jako ta nástavba.
Máme trošku starosti se socháním nové kabiny, nevíte někdo, jestli skutečná T810 není k vidění někde v okolí Prahy-východ? Potřeboval bych něco přeměřit a nafotit a google je v tomhle nějakej špatnej..
Jinak když teď připravuju tu starou budku na nějakej rychlolak na Letňany, tak nacházím stále víc nepřesností a chyb. Ona ta stará kabina asi opravdu ve finále s T810 moc společného nemá... :-(

Re: Tatra t810

Napsal: 07.09.2014 11:06
od mara126
Tak nová kabina už pomalu roste, dneska sem teplem vytvaroval střechu a můžu ji konečně začít pasovat na hrubou kostru. Střechu sem tvaroval na sádře za pomocí trouby a vákua. Pokusím se nějak nahrát fotky a něco k tomu napsat.

Re: Tatra t810

Napsal: 07.09.2014 12:25
od swab
Sisma: tak sem koukal do fotek co mam a prolisy sem nasel na zadní straně kabiny a na střeše jen náznaky ale v žádném případě to nemá jako 815 nebo 816

Re: Tatra t810

Napsal: 07.09.2014 12:48
od mara126
Zadní stranu kabiny sem našel taky, horší to je na střeše. Tam jsou spíš výstupky.

Re: Tatra t810

Napsal: 07.09.2014 22:33
od rc-vitek
Zkuste hledat i u Renaultu, je to jejich bouda, myslím že Midlum ;-) tam by se dalo asi najít víc

Re: Tatra t810

Napsal: 07.09.2014 22:57
od Fryštenský
rc-vitek píše:Zkuste hledat i u Renaultu, je to jejich bouda, myslím že Midlum ;-) tam by se dalo asi najít víc

přesně je to Midlum,jen je jiné logo máme ho u nás na hasičárně ale dvoj kabinu :OK:

Re: Tatra t810

Napsal: 07.09.2014 23:12
od mara126
tak až budeš mít cestu kolem tak vem štafle a udělej fotku, určitě by mě to pomohlo :OK: