JirkaCH píše:Chtěl bych se Vás zeptat na názor jaký aku do expedičního auta.
určitě to bude Li-pol, ale dvou(7,4V) nebo tří článek(11,1V). Regulátor i motor zvládne oba typy.
U 3čl. bude z aku odebírán menší proud takže by měla déle vydržet ale je těžší a větší.
U 2čl. bude z aku odebírán větší proud tzn. napětí bude rychleji klesat, ale je menší a lehčí.
a druhý dotaz jaký to bude mít vliv na rychlost auta, motor je 55T
děkuji
Jak bylo řečeno, hodně zaleží co budeš jezdit a s čím.
Každopádně tvoje prvotní úvaha je špatná. Při stejným motoru to platí přesně opačně.
3čl = větší napětí = větší proud = větší otáčky motoru.
Na expe bych se na na 3s LiPo vykašlal. Raději tam dej 2s s pořádnou kapacitou.
55z motor je hodně pomalej, hodí se spíš na trial. Na expe je vhodnější něco rychlejšího - záleží na zpřevodování.
Já třeba na expe používám aku. 2s Lipo 3600mAh (je to málo), motor hpi saturn 35z.
Možná že motor 55z na 3s bude jezdit stejně jako motor 35z na 2s.
Časem jsem vypozoroval že čím má aku víc článků tím je větší šance že některej půjde do kopru.