maztekk píše:Musím se zastat Mraka. Pokud to chápu tak zmizí kategorie CC a TT. Bude se tedy jen řešit co je scale (vzor 1/1) a co open (všechen zbylí bastl)((to jsem trochu přehnal ale každý snad pochopí jak to myslím)), tudíž už se nebude řešit jestli jedeš stím(CC) či oným(axial) ale půjde jen o vzhled. Všichni zbylí o nic nepřijdou páč byli stejně v TT a kategorie CC bude oživená tím že už nemusíš mít jen CC. Chápu to nebo jsem úplnej mimoň?
stiifii píše:na velkejch autech na trialu narazniky taky nemaji , ja myslim ze omezovat prujezdnost techniky z jakehokoliv duvodu neni ta spravna cesta
stiifii píše:na velkejch autech na trialu narazniky taky nemaji , ja myslim ze omezovat prujezdnost techniky z jakehokoliv duvodu neni ta spravna cesta
stiifii píše:osobne si nevzpominam na situaci tak krkolomnou kde by pomohlo to ze se zkrouti lexanka, myslim ze tomu prikladate vetsi vyznam nez to ma... kdyz nekam zabodnes roh lexanky tak je proste zabodlej nikam ti neuhne jen se ti ta karoserie nakrci a jestli pak odskoci a jedes tak pokud takhle zabodne abs tak ti to vyreje , definovat jak ma byt naraznik je proste nepopsatelny do pravidel, jde tam o predni previs ne o naraznik... ale jestli budou zavodu v duchu posledniho nebo poslednich dvou tak naraznik nikoho trapit nebude to by se dalo projet i s pluhem 8)
mrak03 píše:no, vzhledem k tomu, že jsou tu odpůrci, a zastánci se nehlásí tak nárazník se nebude řešit, takže to zůstane po staru - přední část bez omezení