:-D Málo, málo, právě jsem objevil v šuplíku přímo ukázkové plechy 160 mm :-D
No, ale je pravda, že originály jsem našel max 150cm :-p
Tak je asi se slzou v oku upižlám :ILL:
Redneck440 píše:Mohu poprosit o vysvetleni tyhle pasaze v pravidlech? :
''• DIG a jemu podobné přístroje nejsou povoleny (připojování a odpojovaní jednotlivých naprav je povoleno)''
Vygooglil jsem ze DIG znamena servo na odemykani/zamykani nekteryho z diferaku... Nebo tady je tim mysleno neco jinyho?
mirovito píše:Povinné vybavení je povinné i pro Ultimate class?
Číža píše:• Baterie musí být pevně spojena s podvozkem, nesmí být instalována na nápravách nebo na lincích
Číža píše:tak jsme provedli valecnou poradu nooo a u plechu tedy udelame ustupek na 146x40x6 co???? :YOP:
Číža píše:Redneck440 píše:Mohu poprosit o vysvetleni tyhle pasaze v pravidlech? :
''• DIG a jemu podobné přístroje nejsou povoleny (připojování a odpojovaní jednotlivých naprav je povoleno)''
Vygooglil jsem ze DIG znamena servo na odemykani/zamykani nekteryho z diferaku... Nebo tady je tim mysleno neco jinyho?
co je to DIG ti mozna lepe vysvetli jini ale zkusím to...
DIG je el. zarizeni pomoci ktereho muzes vybirat mezi 4WD; 2WD; dale muze priprzdovat napravy; a myslim, ze jeste odemyká/zamyká diferencialy....
v pravidlech je to trochu nestastne (upravíme a děkuji)... DIG jednotka je zakazana(u nás, v evropě i USA)...u nás je ale povoleno otevrit/zavrit diferencial napr. pomoci serva .. Kuba93 možná doplní odkaz a lepší vysvětlení
MikeP píše:Číža píše:• Baterie musí být pevně spojena s podvozkem, nesmí být instalována na nápravách nebo na lincích
Bye Bye Vaterra :NO:
Kuba93 píše:DIG nema s uzaverkou diferencialu nic spolecneho aspon ne teda v pripade kdy je montovan do Axialu jak je nejbeznejsi..
Uzaverka diferencialu, ktera zamyka/odmyka dif je povolena, je to maketove, maji to napr. venom napravy, pripadne mrakem upravena zadni CC, pripadne jsem videl i dalsi varianty..
Chtelo by to v pravidlech trochu zpresnit.. :-)