Axial som nazval prezitok preto, lebo nic nove nema. Vattera prisla s vacsim raidom, Komodo prislo s vacsim raidom a axial prisiel s novou karoseriou.
Ked Axial vyjde s novym modelom, tak ok, ale co viem, tak novsie SCX10 nemaju ( pokial sa nemylim tak 1ve SCX10 bolo vydane v 08/2008 a ked sa nemylim, tak je 08/2015 ) :-(
Ano, je najrozsirenejsie a ma aj najviac dostupnych dielov a upgradov ( za 7 rokov by som sa divil, ze nie je najrozsirenejsie ). Nebudem sa tu hadat, pretoze pre niekoho je super Axial, pre niekoho Vattera a pre niekoho Gmade, Mex ci RC4WD.
Kazdy ma to svoje a aj ine nastavenie modelu.
Tak ako som pisal, prevedenie mozno je horsie ale ked Axial, Vaterra a Komodo stoja rovnako, tak Komodo ponuka viac, ma spatne zrkadla,snorchel a roof rack.
Ma uzsku karoseriu podobne ako Axial. to su 2x + oproti konkurencii ( doplnky, raid a uzska karoseria )
recenziu si mozte pozriet tu:
https://www.youtube.com/watch?v=oj4iG4-FQ6gMa aj unboxing video
PS: nikoho nebudem naberat zboku, Mex ma cez 5KG a to by bolelo. Nikto ju nechce chytat a je vopred upozorneny, ze ani nesmie, ked sa kotula :-D
PS2: je to moj nazor, ked niekto s nim nesuhlasi, som s tym ok, ja by som Komodo kupil na trialy urcite, akurat by som lexanku vymenil za ABS
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1