eos píše:Boříku, prosím tě, kde mívají běžné modely ukostřen mínus pól? V životě jsem se s ničím takovým nesetkal. Ani v manuálu DSYS jsem neviděl nic o nějakém kostření jakýchkoli vstupů, nebo výstupů regulátoru. Proč bychom pak měli, na rozdíl od velkých aut, všude zásadně dvojdrátové rozvody? Pokud budu mít některý pól motoru spojený s kostrou bude to mít následky pouze v překlenutí jednoho z odrušovacích kondenzátorů na motoru a v případě celokovového šasí teoreticky zvýšené riziko dotyku jiné, z nějakého důvodu špatně zaizolované části rozvodu.
Nejlépe nikde. Pokud jeden pól ( a je jedno, jestli plus nebo mínus ) spojím s jakoukoli další částí modelu, okamžitě vznikne nebezpečí, že se tím druhým pólem nechtěně dotknu té části, co je spojena s opačným pólem. Pokud budou připojeny třeba tvrdé Li-polky, bude hodně co na dívání - takové svařování obloukem se hned tak nevidí a v kombinaci s dalšími částmi modelu dojde i na pachové projevy a barevné čmoudíky.
Je to fakt blbost, nedělá se to nikde v modelech, to nebezpečí zkratu se podstatně zvýší a přínos to nemá žádný.