Přijde mi to celé trochu zmatené. Budu tedy předpokládat alespoň trochu pravděpodobné důvody, které by mohly k tomuhle řešení vést, kdyžtak mě oprav. Chceš jezdit na 3S (jinak by tam byla ta 3s baterka na nic), máš servo na vyšší napětí (jinak by šlo napájet přímo z přijímače.
Pokud chceš napájet servo 6V, stačí ti obyčejné nízkonapěťové, které to normálně vydrží, stejně, jako přijímač. Takže pak je nejjednodušší řešení: pohon 3S, externí BEC 6V, na něm přijímač i servo. Zvláštní baterka pro napájení elektroniky je u auta nesmysl, když dojde trakční, tak stejně nejedeš. Obyčejný servo 6V snese, s vysokonapěťovým servem si na 6 voltech stejně nepomůžeš.
Pokud chceš servo na 7,5V, dej externí BEC na vyšší napětí (blbě se to shání a je to drahý, např
https://hobbyking.com/en_us/7-2v-4-5a-u ... tore=en_us ) na něj jen servo, přijímač nech na interním 5V BECu z reglu, vyhoď nesmyslnej přepínač i zbytečnou 2S baterku.