Civoe až zas budu někde někomu radit, ať zkusí udělat panhardku, že je to vlastně strašně jednoduchý,tak mi prosím nakopejte koule. Madrfakr panhardka, jinak to říct asi nejde.
Zadek na 4linku je takovej pěknej, čistej a úhlednej.
Jenže vepředu je převodovka a servo na rámu, takže se tam vejdou dva spodní linky a jen tak tak jeden horní.
Takže sem vyhobloval držák panhardky na nápravu
a na rám.
No a teď už je stačí jenom spojit, žejo. Jsou proti sobě postavený stejně, jako konec servopáky a levej kámen řízení, dokonce i takřka na chlup stejně daleko, takže ideální situace, žejo.
Jenže to by tam nesměla překážet &^**#@ páka serva a @@)#(#%$ obal diferáku.
Po asi hodině se mi povedlo navohejbat první prototyp, kterej nikde nenaráží. Ale nějak s nim nejsem úplně spokojenej a nemám v něj úplně důvěru, no posuďte sami :-D :-D
Ale vono to pude. Až se na to vyspim a uklidnim se. Jiná možnost není. Teda jako je, vyhodit dvoukvalt a rozvodovku, vrazit tam klasiku z axíka, 4link dopředu a servo na nápravu. Ale kde je v tom nějaká výzva, žejo.