Kdyz nalijes tlumic, zbavis bublin atd, tak bud uzavres s tyckou vysunutou nebo zasunutou. Kdyz zustane zastrcena, nalijes normalka po okraj a po utazeni zustane tlumic zastrceny. Rukou ho povytahnes - a on sam zajede zase dovnitr. Tzn podtlakove.
Kdyz tycku vysunes a utahujes s vysunutou, tlumic bude "high pressure" a tam se musi davat bacha aby zvostala mala bublinka nebo to uz nezastrcis, ztvrdne to a ani se to nehne. Nechas pidibublinku (to v rukach poznas, jak na to, aby to fungovalo) a tlumic bude po utazeni vylezlej a po smacknuti zase sam vyleze.
Da se to pouzivat s naladenim pruzin treba na nizsi auto a nebo tim nekdo celkem efektivne eliminuje torque twist. Na jednu stranu tak a na druhou onak.
Na rychly auta pouzivam jedine pretlak, tzn takovy to klasicky plneni. Aby to po odpruzeni na nerovnosti zase co nejrychleji naslo trakci. Na expe ma obcas smysl pouzit i podtlak, ze ti tlumic pomuze smackavat pruzinu - muze to mit pri spravnem naladeni zbytku veci mit dobrej vliv na plynulou jizdu pres nerovnosti - auto nebude tak hopkat, tlumic pomuze pruzine a ta se pekne smackne misto aby delala zagorku a zbytecne to tak nezveda a nepreklapi auto, jestli mi rozumis, pointa je mit kastli co nejcasteji rovne a kola kopirujici nerovnosti, tak tohle tomu pomuze.
Ale chce to laborovat, tech nastaveni bude okolo vic (vaha, vaha v kolech, tvrdost a utazeni pruzin, nakonec i pouzity motor a zpusob jizdy..)