jak jste jiste pochopili, tak jsem o vikendu kompletne rozebral CR-01 Toyotu, kompletne promazal vsechny prevody, loziska a tak vubec, zase slozil (k me radosti to i jezdi, takze snad dobre) a vyzkousel venku
Petr KomareK
HPI Wheely King "Hello Kitty" Defender, Tamiya CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, MST CMX C-10 Hummer H2, Tamiya TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR http://rcexpedice.pkomarek.cz http://www.rcvidrholec.cz
v patek jsem si procetl vse co bylo v tehle casti o CR-01
puvodne jsem nemel v planu delat zadne upravy, jen rozebrat namazat a slozit a samozrejme pri tom poznat
nakonec jsem jeste vyndal stabilizatory
diky foru jsem si usetril problem s kardanama, resilo se to tu tolikrat, ze jsem si dal pozor
hraju si jeste se svetlama, coz by snad mohlo byt hotovy behem nejblizsich dnu (pak ukazu)
zkusil je ho venku a vypada, ze jelo bez problemu, trochu me ale prekvapilo, ze celkem lehce jde na bok
a jede dost pomalu, fakt krokem
sice by s nim asi byla sranda s rychlejsim motorem, ale docela bych se bal o kastli
co vlastne delaj ty stabilizatory ?
Petr KomareK
HPI Wheely King "Hello Kitty" Defender, Tamiya CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, MST CMX C-10 Hummer H2, Tamiya TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR http://rcexpedice.pkomarek.cz http://www.rcvidrholec.cz
Jak uz sem rovnez nekde psal 55-ka je do CR-01 nesmysl (sam sem taky jednu takovou koupil a sel hned pryc). Idealni je original motor, kterej
ma tak akorat rychlost, aby se s tim dalo trochu zablbnout i jezdit pomalu.
Stabilizatory stabilizuji..... :CIAO:
Muzes si to zkusit v praxi, chyt auto do ruky, nadzvedni jedno kolo a sleduj to na druhy strane.
V praxi omezuji u tohoto typu odpruzeni krizeni a auto by se melo min naklanet, ale zadny zasadni posun sem nepozoroval. V kazdem pripade sem je vyndal a vyuzil maximalni krizeni do terenu.
No já tam 55tku mám a jsem s ní spokojený. Na expedice je to akorát. Ta 27cítka je fajn, ale když jsem se někde zasekl o pařez tak s tím autem nehla. 55átka je sice pomalejší, ale zase silnější, což já upřednostňuji :lol:
Ale co člověk to názor :mrgreen:
Tez se priklani k zakladu, mam ho taky a ta sranda tam fakt je. mam krasne nastavenou citlivost na plynu a v tomto pocasi je to hracicka, jinak na leto, trialek a pohodu planuju 45 Novak, co mam v Tundre HL a naprosta spokojenost..... :wink: :wink: :wink: :wink:
OFF-ROAD 1: HPI BAJA 5T
OFF-ROAD 2: Toyota Tundra HL. Uz je komplet.....je to konecne mazlik, ve kterem je vse..dle meho vkusu...
OFF-ROAD 3: Tamiya CR-01 ... v přípravě na těžší terén
www.rckv.cz
Jinak jsem celý víkend také dělal generálku náprav a byl jsem překvapen, že po dvou letech byli nápravy vevnitř absolutně čisté. Někde jsem tady na fóru viděl fotky náprav axíka po rozrbrání, tuším, že to byl strejda a byli plné bláta. Tak jsem byl z těch mích celkem překvapený. Ještě mě čekají převody a jsem připraven na sezónu.
svetla jsou rizeny elektronikou ze serva
ovladany je to 6-ti kanalovou vysilackou
zakladni svetla predni a zadni se poustej rucne, prislo mi to jako skoda kanalu, kdyz stejne sviti vlastne furt
na vysilacce mam 4 kanaly na pakach, 3 jsem nechal na rizeni + navijak, 1 jsem na pace vypnul
na zbyle 3 kanaly mam pripojenou elekotroniku ze serva (3ks)
2 muzu ovladat potakem obema smerama, 1 dvoupolohovym vypinacem
misto motoru je do serva pripojena ledka nebo dve proti sobe a vyuziva toho, ze kdyz se otoci plus tak nesviti
servo otaci motorem prepinanim polarity
nechova se to jako spinac (dam paku nahoru zapne se, pustim na stred a stale sviti, dam dolu vypne se), ale kdyz chci svitit na jednom okruhu musim mit paku nahore, na stredu nesviti nic, na druhem okruhu musim mit paku dole
na vypinaci mam rampu
na jednom potaku predni dolni rampu a zadni svetla (svitit tedy muze jedno nebo druhe)
na druhem potaku blinkry (takze pripadne jeste jedna volna pozice pro neco)
Petr KomareK
HPI Wheely King "Hello Kitty" Defender, Tamiya CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, MST CMX C-10 Hummer H2, Tamiya TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR http://rcexpedice.pkomarek.cz http://www.rcvidrholec.cz