Dik.No tu kastli dolu uz nedam mam tam totiz drzaky tlumicu . Stim uhlem kardanu uz moc neudelam jeste zkusim naklonit trochu napravu ale tim to asi moc nepomuze co ? Zatim tam mam tamiya kardan (smejd) kterej vymenim az prijdou novy .
No kdybys dal lechce kratší tlumiče, tak dostaneš kastli torchu níž stejně jako zmenších úhly kardanů a zlepších maximální možný boční náklon, bohužel ale i snížíš podvozek :wink:
Bohuzel sis vybral ten nejhorsi priklad. Pride mi to, ze to takhle maji jen na nafoceni, protoze to snad ani nemuze jezdit. Ja se ani nedivim, ze pak odchazej ty prevodovky a dalsi veci.
Na druhy strane v realu to snad ani u TF neni tak hrozny, prijde mi to, ze tady jsou extremne dlouhy tlumice.
No prave kdyz sem to videl tak sem si rikal ze ja ten uhel mam jeste dobrej a ze to bude fungovat kdyz to fugu je jim a ono ne :-D Jak dlouho myslite ze mi vydrzej novy kardany pri tom to uhlu ?
No mě vydržel kardan než se roztrhl v kříži asi tak pět expedic!
Což v průměru tři hodiny na expedici vychází? :TIME: :-p
Asi tak patnáct hodin jízdy! :mrgreen:
Jeep Wrangler JK - SCX10 - Toyota Tundra - SCX10 - (v depozitu) / Spektrum 2.4Gh -->FOTOKUKUČ<--
bavorak píše:No mě vydržel kardan než se roztrhl v kříži asi tak pět expedic! Což v průměru tři hodiny na expedici vychází? :TIME: :-p Asi tak patnáct hodin jízdy! :mrgreen:
Ajajaj 8( 8( 8( tak to je pro me spatny . No zatim hjsem to viresil tak ze u HL naprav se ty tlumice chytaj za tu diru nehore tak ja sem to chyt dole hned mam mensi uhel kardanu ALE ve predu to nejde mam tam zataceni takze v p...... Ten tlumic tam chytnu ale pri zataceni mi pude kloubek do tlumice a to je spatny a na druhou stanu to dam obtizne ponevac tam mam 3link a nedam tam nikde servo 8( 8( 8( 8( POMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOc