Ahoj, protože je SCXII cheero hodně průhledná karo, tak jsem pro vytvoření interieru použil starou JK karo, ze které jsem vystřihl interier. Na podvozek SCXII kupodivu i velmi dobře jde lexanový podběh od Axialu. Tím získalo moje cheero na "scale" vzhledu....Pár fotek je tady: https://raun.rajce.idnes.cz/SCXII/
Díky kluci, ještě jsem vyzkoušel na druhé karoserii jinou barevnou kombinaci a navíc použil jsem přední nárazník z Dinga, má lepší nájezdový úhel-to je další malý tip, protože v kitu obsažený Vanguard je poměrně široký a zhoršuje nájezd na překážku. Kola jsou Gear Head...
Radku v tvém podání je to moc pěkné, víc se mi líbí ten fialový :OK: Doufám že taky dorazíš na předváděčku, dlouho jsme tě neviděly a pár věcí bez tebe rozbily :-D
Ládo, dík, mě se taky líbí víc ten fialový....mám tu kastli radši, tu modrou budu mít na "testování" a otloukáníčko...jinak samo, už se do Brd těším, dlouho jsem nic nespálil a nezadřel...hihi:)
raun píše:Ládo, dík, mě se taky líbí víc ten fialový....mám tu kastli radši, tu modrou budu mít na "testování" a otloukáníčko...jinak samo, už se do Brd těším, dlouho jsem nic nespálil a nezadřel...hihi:)
Radku z mého pohledu je ta fialka také lepší. :hura: Zadírat a pálit jedem v sobotu tak se přidej :OK:
....ještě další malý tip...řídící servo jsem trochu přizvedl za použití podložek 3mm, tím se zvětšil prostor pro práci panhardky-oka linků axial jsou relativně robustní, takže ne každé servo přesně sedne a dochází někdy ke kontaktu při propružení.... ....další tip je motorizace: použitá převodovka v kitu je původně konstruovaná jako dvourychlostní (Yeti) a je určena pro víceotáčkové motory (viz Bomber 35T). mně se to jen potvrdilo-když jsem jel 55T motor tak to bylo velmi "zvadlé" auto, při použití 27T se zdá, že je to ono. Jinak mám vyzkoušen i sřídavý pohon-střídavý sensorový motor ekvivalentní 35T stejnosměrnému je velmi příjemná kombinace.... ...co se tlumičů týče-pokud se vám doma válí nějaké starší axial tlumiče s "machined" pístky a na pístní tyč instalujete před oko gumové dorazy, které byly na všech axial tlumičích, tak je po po problému se zadrháváním...výměna pístků udělá s tlumiči divy...použité žluté a bílé pružiny v kitu plní svou práci velmi dobře. Jak jsem vypozoroval zadrhávání se dělo ze dvou důvodů :první je pístek a druhý, že pístní tyč bez gumových dorazů před okem vyjížděla příliš vysoko ve válci tlumiče a docházelo i ke "křížení" pístní tyče ve vedení o kroužky v ucpávce- ikdyž asi to, že tam dorazy axial nedal-chtěl tím zvýšit pracovní zdvih tlumiče ...???).. ...tip pro zlepšení práce tlumiče je použití TRAXXAS 5859 pružin, je ale nutné si "vyhrát" s olejovou náplní-místo 30WT dát 20WT ¨třeba....
Stavím toto auto a dalším krokem je naplnění tlumičů.... a narazil jsem...
Jak moc má být pouzdro tlumiče olejem naplněné? Podle návodu se zdá, že vrchovatě. Tlumič naplním olejem, uzavřu a: - když to udělám s vysunutou tyčkou pístu, tak potom nejde tyčka zasunout do tlumiče (protože by se tím zvýšil objem hmoty uvnitř, a olej ani pístek nejdou stlačit) - když to udělám se zasunutou tyčkou pístu, tak při vytahování vzniká v tlumiči podtlak a tyčku to vtahuje poměrně velkou silou zpět.
Tlumič olejem vrchovatě neplň, stačí tak do dvou třetin válce při pístku v dolní poloze. Při otevřeném tlumiči opatrně projed pístem směrem vzhůru až těsně pod hladinu oleje. Pokud se vytvoří bublinky-nech je vyprchat, což je tak do dvou minut. Pak opět projed pístem dolů a ještě jednou nahoru, pokud tam již žádné bublinky nebudou, zajed pístem dolů a uzavři horní část tlumiče. Pokud máš správné pístky, mělo by to bez problémů fungovat..:)Olej použij 30WT ze stavebnice.