Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

:lol: Ještě než odjedu tak vám dám další tip. Karoserie pro C3 musí být lehká, takže tahle italská firmička dělá pro "pure spideristy" kastle: http://rclightmodel.wixsite.com/index/scaler
Ty nejtenší jsou sice lehké, ale prd vydrží, takže lepší jsou ty střední tlouštky......:)
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Pár fotek auta od rakušáka Danielse, který poměrně úspěšně C3ky jezdí ... relativně jednoduché auto

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


já už to tady sázím dokupy, trialka posloužila jako dárce orgánů - převody předek 2,57 a zadek 3,13, zvětšený záklon rejdového čepu, gumy falken 1.9 - vpředu 160g + vyztužené bočnice, vzadu 75g bez výztuhy (anebo prořezané Maxxisy se stejným setupem), přední poloosy Slick, velký rejd, baterka 3S, motor nevím, servo turnigy 30kg, DIG tam mám, ale to asi nestihnu, naviják katoni ...

Obrázek

Obrázek
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
tomas71
Píšu hodně
Příspěvky: 1173
Registrován: 30.01.2011 0:00
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Jen tak dál řediteli :FINE:
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"
Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4839
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Takže i do trialu se dostalo CS,myslím z drift cars. To by mé zajímalo jak tohle jezdí.....
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

No je to obrácené CSko no, předek je rychlejší :-)

Není to žádný pokus-omyl, jezdím to v trialu dva roky a rozdíl je dost slušný bych řekl. Prostě to zadek tolik nevytlačuje ze zatáčky a jede to přesnější stopu, při jízdě na milimetry to fakt pomůže. Byl jsem tomu zprvu skeptický, protože u skutečného auta bys to vykřápal hned. Tady se to ale ztratí a nic neodchází, jsou to heavy duty steel převody se zahnutým zubem.
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

:mrgreen: ..hlavně dej pryč ty nášlapy, jen tě budou omezovat..:)
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

..ještě malá poznámčička-to auto, co má Daniel a tedy i ty fotky cos zveřejnil, není zas tak obyčejné auto, je sice konstruováno původně na RECON 2014, ale dělal ho manu a farmertom ze švýcarska, má to carbonový rám s celkově nízkou stavbou a řadu vychytávek, takže je to poměrně speciál - právě u této kategorie jednoduchost a účelnost píše....:)
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Mám dotaz ohledně toho DIGu, je na obě nápravy, nebo jen na zadní?
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

DIG je ovládání zadní nápravy. Má tři pozice: náprava připojena, náprava odpojena tj.beží na volnoběh a model je poháněn pouze přední nápravou aposlední, třetí pozice, je zadní náprava zamčena a tedy obě zadní kola stojí a model se jakoby okolo zadní nápravy "otáčí", tím se dosáhne efektu "otočení na místě"...
Celé zařízení je napojeno na převodovku auta....
Pak jsou i jiná "řešení" DIGU, která ale nejsou spolehlivá a účinná.....takže pro opravdu extrémní použití nevhodná a o těch nemá cenu ani mluvit.....
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Ahoj kluci.
Tady máte pravidla, tak jak jezdíme CISE C3 ted. Přeložil jsem vám to do našeho abyste si mohli popřemýšlet jestli vás to bude zajímat..tímto odpovídám na dotazy jak čížovi, tak swine...:)


C3 CISE Pravidla:
Stav 2016
Závod má minimálně čtyři sekce: dvě Trophy a dvě Trial sekce.
Závod není týmový, každý závodník jede za sebe. V sekci se smí pohybovat pouze jeden závodník a rozhodčí, není-li stanoveno jinak.

Bodování sestává z času a trestných bodů

Trophy sekce
Při trophy sekci je každá vteřina jeden bod. Následně se počítají trestné body takto:
Vítěz je jezdec s nejrychlejším časem. Každý další dostane za každou vteřinu trestný bod.

Přejezd branky vice než jedním kolem 60 bodů
DNF Časový limit + chyby +180 za každou neprojetou branku
Repozice k poslední projeté brance 180 bodů

Branky musí být projety všemi čtyřmi koly, ale vozidlo se může branky beztrestně dotknout. Použití navijáku je bez trestných bodů. Couvání je povoleno bez trestných bodů.

Rozhodčí pozoruje celou jízdu v sekci. Časový limit je 10 minut, ale může být upraven dle místních pravidel.

Start a cíl jsou plnohodnotné branky.



Trial Sekce

Při trial sekci je čas méně důležitý, musí se však dodržet časový limit na sekci. Maximální čas je např. 10 minut (nebo dle rozhodnutí rozhodčích může být i 15, podle náročnost sekce)
Hodnocení se provede takto:

Couvání 5bodů
Dotek branky 15 bodů
Naviják 60 bodů
Přejetí značení vice než jedním kolem 360 bodů
Repozice k poslední projeté brance 150 bodů
DNF 360 b za každou chybějící branku

Start a cíl platí jako plnohodnotné branky


Celkové hodnocení závodního dne

Závodní den pozůstáva ze 4 sekcí (2x trophy 2x trial) Může se rozhodnut, že každá sekce se jede v obou směrech.


Jezdcům se sečtou body za trial a trophy sekce. Nejlepší obdrží 100 bodů/%. Každý další obdrží dle dosaženého součtu bodů Body/procenta v porovnání s prvním. Ten kdo dosáhne nejnižšího počtu bodů/procent je vítěz.

Příklad : první má 500 bodů z trophy hodnocení, takže dostane 100 procent
Druhý má 600 bodů takže dostane 120 procent .
Takto se hodnotí trophy a trial sekce zvlášt.
Pak se sečtou procenta a vyjde celkové hodnocení.
Tedy: jezdec má z trophy sekcí 120 procent /bodů a z trial sekcí 110 procent/bodů, dohromady tedy 230 procent.
Vítez obou částí závodu, tedy trophy sekce a trial sekce má 200 procent/bodů.


Tak si myslím, že to není až taková věda, ale zážitek ze závodů je vždy super...:)
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Radku moc děkuji, paráda.

Nášlapy určitě sundám, to byla fotka jen tak nanečisto.

Našel jsem na fb jednoho dost zapáleného itala a hltám stovky fotek ze závodů ...

Takhle bych si představoval, aby to příští rok vypadalo na startu závodu v C3 u nás, je to reálné? :lol: :lol:

Obrázek
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

...no, snad se nám to povede tady rozhýbat...:) bylo by to fajn jezdit extrémní kategorii u nás a třeba nalákat i zahraniční jezdce....
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Další bohaté fotoalbum z italských závodů

http://scale11.altervista.org/forum/sho ... hp?t=63391
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Promo video na závody v Itálii, takové vyvrcholení sezony ... :-)

[youtube]rmvN6eZZurY[/youtube]
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
raun
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

..ahoj, tak mám další malý tip..seznámil jsem se s novým materiálem je to slitina 7075, nazývaná Ergal.
Jedná se o ultralehký materiál s velmi dobrými mechanickými vlastnostmi, pevnost, odolnost stálost...
Tady je odkaz na wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/7075_aluminium_alloy
Tak jsem si začal hrát a koupil jsem od svých italských kámošů šasi z tohoto materálu.
zkouším různé konfigurace a nastavení, zatím teda dosti dobré, šasi mně docela baví...
fotky tady: http://raun.rajce.idnes.cz/Ergal/#IMG_6550.jpg


Obrázek

nápravy axial, beef tubes vložky, řízení crawlster BTA, regl DSYS MDD90,motor Axial 27t, převodovka SSD se zrychlujícím kitem (jiné převody)servo ORION titan 20kg, linky titan, kola vanguish-gumy rockbeasts Pittbul, tlumiče LOSI crawler,baterie 3S, váha kolem 2400g.
Karoserii mám od RC light model JEEG...zatím nedoděláno....
...:)
#RTR.CZ member and driver

Zpět na „RC Adventure Scale Trophy - C3“