Regulaci jsem namontoval (je o dost menší jak x-car, tak se líp vlezla) a taky projel. 3A bec má dost šťávy i pro 20kg servo, ale brzda se mi zdá stejně jedovatá, jak robitronik speedstar 2 crawler edition, který jsem měl kdysi. No uvidím při sjezdech. Mimochodem, se swiňakem a s bowlem jsem na xichtbooku tento regl řešil. V praxi vyzkoušeno a ma brzdu v neutrálu, musi se úplně vyhodit ta skratovacka. ;-) Taky jsem konečně namontoval volant a z tkaničky udělal 5-ti bodové pásy :-D
Nějak nemůžu najit vlakno od Mr. Monty o jeho špatné zkušenosti s CMX. Záhada jeho převodovky vyřešena, omylem otočil ozubene kolo na výstupní hřídelce. Je tam kolik, co přenáší kroutici moment a on to ozubene kolo navlékl z druhé strany tohoto koliku, ze strany segrovky. To bylo příčinou toho, že mu tento kolik trčel ven z drážky tohoto kola a opiral se o zuby toho prostředního. Otočení pomohlo a vse facha jak má. Nepíšu to, abych nějak snižoval Montyho schopnosti, ale proto, aby si na to stavitelé dali pozor, protože je to blbost, kterou neni těžké přehlédnout.
Tak ještě jeden dnešní postřeh. Z projížďky jsem se vrátil jen se zadnim nahonem, tak jsem udělal neplánovanou rozborku přední nápravy. Povolil a vyšrouboval se mi nezalepeny šroubek M2, co drží pohromadě hrušku v nápravě a hřídelku, co jde z nápravy na kardan. Zrovna jsem zkontroloval vnitřek nápravy. Při montáži jsem ji nenaplnil vazelinou, jednak jsem to skládal v obýváku a taky jsem chtěl zkusit těsnost. K mému milemu překvapení byl vnitrek naprosto čistý, bez jakéhokoli náznaku netěsnosti. Jediný, co bylo, tak ložisko na kraji pod c-hubem začalo chytat lišku, takze tam vsechna voda končila, dal se nedostala, coz je myslim sqěly vysledek. Převody jsou po několika měsících ježdění taky jak nové, takže jsem spokojen.