úprava pro vložky do náprav, úprava plastových dílů bočnic, změna geometrie formou tvaru linků, alu věže -mají jiný tvar než originály a umožnují více poloh tlumičů a jiných drobných detailů, alu příčníky na věžích a šasi, závaží na těhlice (nejsou na fotce) úprava geometrie panhardky (délka) úprava geometrie spojovačky, úprava pístků tlumičů, vnitřní vložky tlumičů (pro omezení zdvihu), změna délky pružin tlumičů , dále následuji drobné úpravy plastových dílů pro uchycení karoserie -přední a zadní příčník... takže nic zásadního - SCX10II je výborné šasi a funguje výborně:) a toto není z mé strany pokus šasi přestavět, pouze se jedná o lehký tuning pro radost....:)
Naposledy upravil(a) raun dne 05.04.2017 23:26, celkem upraveno 1 x.
..pokud toto řešení, které jsi sem vložil nazýváš onou podstatnou úpravou, tak s tím zásadně nesouhlasím, je to krok zpět, který axial opustil a umístil baterii tak jak ji umístil, vůbec není pravda, že je umístěna "mimo osu" a "vysoko" naopak je potřeba si uvědomit, že podélně jsou uložena za sebou dvě serva a baterie (takže se hmotnost těchto komponent dostává blíže podélné osy)...dále baterie takto uložená je naopak o dost níž, než jsi ji uložil ty, takže tvé řešení je krokem zpátky a nikoli vylepšením podvozku. ...odpověděl jsem ti pouze proto, žes to dal do mého vlákna...myslím, že to patří do tvých "zlepšováků"
Zákazníci, kteří ho použili, říkají pravý opak a ti mohly srovnat řešení od Axialu a tohle řešení. I jednoduchá podstata věci, že je baterie (těžiště) umístěno min o 2 cm níž, než původně říká, že je to lepší, ale jestli se něco změnilo ve fyzikálních zákonech, pak tedy už mlčím. Další nepopiratelné zlepšení je v celkovém zpevnění toho šáska a to jsi měl přeci taky za cíl, tím, že jsi použil, co jsi použil.
:) prave proto, ze se fyzikalni zakony nezmenily je potreba je respektovat.... tvoje reseni neni dobre a zhorsuje vlastnosti tak dobreho sasi,jakym axial scx II bezesporu je. Vyvoj trval axialu dost dlouho takze nepochybuj o tom , ze jejich reseni funguje, ja mam nekolik sad scxII, a vyzkousel jsem, ze ulozeni baterie je ok, to, ze tvrdis, ze mas batterii o 2cm niz je iluzorni a pricne ulozeni je diskutabilni. Pokud ti jde o vec tak bys toto mohl akceptovat. Testovacich jizd s novym scx jsem absolvoval nespocet :)
Se teda nechci vysirat, ale Raunovo ulozeni mi prijde niz. Vzdyt spodni rantl baterie mi prijde pod urovni obloucku ramu.... A taky ta bat lezi vahou pekne nad napravou, cim vic doprostred ji das tim vic rozkladas hmotnost na vsechny 4 kola.. Rozhodne se mi to jako tuning podvozku libi, ja ale nejsem zastancem podvozku a na to extra boudu ale o provazani podvozku s boudou vic skejlove. Cili nektery reseni by muselly ustupovat mistu a uz by to bylo vetsi stouranicko a individualni podvozek. Todle je moc univerzalni :-D
Akorat ja bych teeda dal plechovej naraznik dopredu i dozadu (i kdyz chapu ze tohle je lehky pekny a funguje to) a do fendru bych vlepil nakou ofroudackou gumu, klidne at to lize vykrizeny gumy, takovy decentni prodlouzeni ... (A taky chapu ze to delat patrne fakt nebudes :-D )
Dobrý,ale nechybí ti nějaké omrvinky ? Pro splnění pravidel.
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/