jsem začátečník v kategorii expedičních modelů. Pro začátek jsem si koupil osminu cfx. Asi je úžasná dle recenzí, ale mně připadala jako tank, který všechno přejede a projede a to mně docela vadilo....asi jsem se nevydal správným směrem. Tento podvozek jsem prodala a nyní tápu zda koupit cmx nebo cfx....poradíte mně někdo? Vím jen, že cmx nemá kuličková ložiska a kovové převody v převodovce. Uspořádání podvozku je mně celkem jedno. Dík
Naposledy upravil(a) jirkan dne 17.04.2017 14:55, celkem upraveno 1 x.
Čau to bude moc zajímavá diskuze :OK: Chceš jako poradit auto které nic neprojede? Nebo jestli projede méně CMX nebo CFX? :-D Nepřemýšlel si třeba nad tím kde s tím jezdíš?
maztekk píše:Čau to bude moc zajímavá diskuze :OK: Chceš jako poradit auto které nic neprojede? Nebo jestli projede méně CMX nebo CFX? :-D Nepřemýšlel si třeba nad tím kde s tím jezdíš?
Ne nechci poradit auto, které nic neprojede, to zvládnu sám, jen spíš zkušenost s těmito dvěma podvozky, jestli ji někdo má, který podvozek je bezproblémovější pro normální expediční ježdění.....žádně extrémy
Já mám cfx a potenciál vidím proti cmx v umístění motoru, místo pro interiér. Ale je potřeba zvážit jakou kastli. Protože má motor vysoko a třeba můj Wrangler leží kapotou přímo na něm. Pokud pouzijes větších kol, než originál tak by problém být neměl.
Nevravím, že podvozky od MST sú zlé (čo nie sú), ale pokiaľ máš jasno, že Crawler nechceš, prečo uvažuješ len nad MST? Pre expedície sú tu lepšie podvozky, ktoré majú rámy zo zváranej oceli. Dokonca sú na trhu zvárané kovy, ktoré si môžeš upraviť podľa seba ak máš na to prostriedky. Ale ak nie, tak minimálne RCmodelex alebo Lee Ti dodajú podvozok, ktorým budeš nadšený ak máš rád scalové veci. Viem o čom hovorím ..
Ja som začal s CC-01 Pajerom z ktorého som presedlal na Vaterru Ascender .. no a tak isto som bol znudený tým, čo ten podvozok dokáže prejsť bez mihnutia oka .. na koniec voľba padla na Mex D90 a ver, že každý kto má podvozok zo železa, by už za hliníkový/montovaný nikdy nemenil :wink:
No to já teda znám dost lidí, co pustilo mexe a šli do něčeho použitelnějšího ...
A pokud je někdo znuděný tím, co jeho auto projede, tak mi to dává jednoduchou odpověď - dotyčný si není schopný najít adekvátní terén svému modelu. Já mám široké spektrum aut a nikdy jsem teda netrpěl na to, že si nemůžu najít terén, kde bych se dostatečně nevyřádil ...
Jako je jasné, že mezi deseti cécéčkama bude CFX-W trochu jinde, že jo ...
gecko-x píše:Já mám cfx a potenciál vidím proti cmx v umístění motoru, místo pro interiér. Ale je potřeba zvážit jakou kastli. Protože má motor vysoko a třeba můj Wrangler leží kapotou přímo na něm. Pokud pouzijes větších kol, než originál tak by problém být neměl.
právě z tohohle mám trochu strach, aby motor nevadil kastli, větší kola bych nerad
sWiNe píše:No to já teda znám dost lidí, co pustilo mexe a šli do něčeho použitelnějšího ...
A pokud je někdo znuděný tím, co jeho auto projede, tak mi to dává jednoduchou odpověď - dotyčný si není schopný najít adekvátní terén svému modelu. Já mám široké spektrum aut a nikdy jsem teda netrpěl na to, že si nemůžu najít terén, kde bych se dostatečně nevyřádil ...
Jako je jasné, že mezi deseti cécéčkama bude CFX-W trochu jinde, že jo ...
pokud budu jezdit sám, tak si terén zajisté najdu, ale na expedici?????????
Hele, pises o tom, ze koncepce motor uprostred/vepredu je ti jedno, ale to je to jediny cim se cmx a cfx odlisuji. Koncepce je jasna - motor vpredu je vic "skejl", je tam technicka vyfikundace - planetova prevodovka, dole na plate klasicky rozvodovka. Je to trochu slozitejsi reseni nez motor uprostred. Hodi se pro skejlovy boudy s interierem, dobre se to vejde.
Cmx ma motor uprostred, rozvodovku rovnou z prevodovky, je to jednodussi reseni, da se rict ze i nizsi teziste, je tam min dilu, vse uprostred a nejniz. Hur se na to davaj boudy s interierem, ale kdo se neboji riznou do kusu plastu ten si poradi. Ale v zasade logika je napriklad placnout lexanku a vyrazit na trial.
Jestli jsou tam loziska nebo ne snad neni urcujici. Loziska si tam das snadno.
Ovsem je to jen teorie :-D kazdy podle sveho gusta.
Jestli se ti nelibi ze to dobre jede, tak si porid klido cfx s pevnou boudou, udelej skejlovku, neprohloupis.
Těma většina kolama jsem myslel i 100mm, originální mají 87, což je jak puky od tamiye. Vypadají dobře, ale na trial to není. Já s něma jezdím expedicku a v pohodě. Je to i výběru trasy, jak u cc01.
Naposledy upravil(a) gecko-x dne 09.04.2017 2:22, celkem upraveno 1 x.