Stránka 1 z 1

kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 16:10
od jirkan
Poradíte mně prosím někdo zda na cfxko jde bez problémů nějaká kastle? Nejraději bych jeepa nebo pajero ale v ABSku.....mám pocit, že ten motor nahoře tam bude vadit. Děkuji moc za případné zkušenosti.

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 16:30
od Mark22
Aj ja sa pripajam a tiež na cfx w mohla by byť aj lexan

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 17:21
od gecko-x
Pokud se ptáte na 1/10, tzn cfx bez "W" tak Pajero i Wrangler od Tamiya pasuje parádně

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 17:33
od Mark22
A 1/8 s w?

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 17:35
od jirkan
gecko-x píše:Pokud se ptáte na 1/10, tzn cfx bez "W" tak Pajero i Wrangler od Tamiya pasuje parádně

Tak to je super zpráva, díky moc za toto sdělení.....a fakt tam ten motor nevadí?

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 17:36
od Hofy
Cfx-w má rozvor 300mm takže buď +13mm na JK od axialu apod nebo ubrat dle potřeby. Vše se dá. Šíře je taky více méně stejná takže by neměl být problém. Já na to dal deadbolta a skoro byla stejná i rozteč děr

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 17:49
od gecko-x
Hofy sorry, ale zřejmě nevis o čem píšeš. Právě v šířce je ten zásadní rozdíl. "W" má šířku jak axial scx10 a bez"W" je jak cc01.
U wranglera s použitím původních malých kol sedí kastle přímo na motoru. Když pouzijes větší kola, budeš ju muset posadit výš, tudíž ještě lepší.
Tady máš fotku, jak mi sedí Wrangler na cfx
Obrázek

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 18:41
od jirkan
gecko-x píše:Hofy sorry, ale zřejmě nevis o čem píšeš. Právě v šířce je ten zásadní rozdíl. "W" má šířku jak axial scx10 a bez"W" je jak cc01.
U wranglera s použitím původních malých kol sedí kastle přímo na motoru. Když pouzijes větší kola, budeš ju muset posadit výš, tudíž ještě lepší.
Tady máš fotku, jak mi sedí Wrangler na cfx
Obrázek

mluvil jsem stále o cfx bez w

Re: kastle a cfx

Napsal: 22.04.2017 19:23
od gecko-x
Já taky :-)

Re: kastle a cfx

Napsal: 23.04.2017 18:06
od Kuba93
Pripadne jde v sasku motor s prevodovkou umistit dozadu, kde nicemu nebude vadit, vetsina lidi stejne zatmavuje okna vzadu a interier tam nedela, pripadne rovna deska pod hranici oken to spravi. Otoceni v sasku neni problem, je symetricky, takze jde jen o presroubovani dilu.. :-) Baterka se pak umisti kolmo na ram za predni napravu a vyvazeni zustane prakticky stejny.. ;-)

Re: kastle a cfx

Napsal: 23.04.2017 18:49
od gecko-x
Kubo, ale co když chce pick up? A s tím vyvážením si taky nejsem uplně jistej. Převodovka s motorem vzadu a vysoko, to není cesta zprávným směrem.

Re: kastle a cfx

Napsal: 24.04.2017 12:01
od Mark22
Povedal by som to tak že ten podvozok aj 1/10 aj 1/8 CFX vyzera fakt dobre ale myslim že keď chce niekto niečo predavať tak by to mal byť dotiahnuť do konca teda aj s kasňou. Keď dá človek za to toľko peňazí chce aj funkčnú kasňu.

Re: kastle a cfx

Napsal: 05.05.2017 13:40
od krpi
Ahoj, já jsem na "W" dal Toyotu LC 80, rozvor asi 313 mm. Motor teda sedí přímo pod kapotou, ale je to myslím akorát.

Obrázek

Re: kastle a cfx

Napsal: 03.11.2017 7:49
od socanek
Kuba93 píše:Pripadne jde v sasku motor s prevodovkou umistit dozadu, kde nicemu nebude vadit, vetsina lidi stejne zatmavuje okna vzadu a interier tam nedela, pripadne rovna deska pod hranici oken to spravi. Otoceni v sasku neni problem, je symetricky, takze jde jen o presroubovani dilu.. :-) Baterka se pak umisti kolmo na ram za predni napravu a vyvazeni zustane prakticky stejny.. ;-)


Kubo, ve vlakne ohledne Lencina LJ70 jsem si vsiml, ze tam primo pises, ze pod tuhle kastli se CFX nevleze, pokud chce clovek zachovat uchyceni od Tebe. Dokazes odhadnout, o kolik je potreba dat kastli vys, abys e to tam vlezlo? Predpokladam, ze BJ75 bude mit stejnou vysku a tudiz stejny problem. Jenze tam se motor dozadu urcite nevleze.

Edit: Prodiskutovano na FB, odpoved dam i sem, kdyby to nahodou zajimalo nekoho dalsiho. CFX se pri pouziti drzaku dodavanych pro CMX nevleze pod LC70 kastli o nejakych 5 - 8 mm.