Tak obe prevodovky doma.
Kvalitu zpracovaní hodnotím velmi dobře. Jen ze spojky moc nadšenej nejsem.
1) Ozubené kolo je strašně od těla převodovky. Skoro mi nestačí osa na motorku.
2) U jedné převodovky trochu házela.
3) Spojka se tvářila jako slepena. Jednotlivé díly při rozbaleni u sebe drži fest. Rozlepit se mi ji podařilo asi tím, ze jsem montoval jiný spur a šroubky trošku prošli skrz.
Samotné řazení je pomocí vidličky která posouvá disk s čepy do ozubení která mají vybrání. Uvidíme jak dlouho vydlička a posuvné vydrží. Čepy by možná mohli bát lehce zabroušené pro snadnější řazení ale to už je drobnost.
Co mě trochu zklamalo, tak je uložení motoru které má trochu jinak umístěné montážní otvory. Takže nelze použít Axial kryt spuru. Ale už mám vymodelovanou náhradu pro 3D tisk.
Jelikož spojku nepoužívám, tak jsem objednal hliníkovej unašeč spuru pro Wraith u RC mart. Používal 1,5mm osičku oproti 2mm na převodovce. Nic s čím by si stojanová vrtačka a trochu pilování neporadilo. Po téhle úpravě už je spur na správném místě.
Převodovka počítá se servem standartní velikosti Ale při použití původního držáku se mi už opírá bouda Silverado (Honcho) o držák. Řeším to 9G metal servem a vlastním tištěným držákem.
Poslední problém je, že jeden výstup převodovky je asi o 3cm jinde. Musel jsem dát kratší kardan (z délky pro Honcho zadni na Dingo) a ohnout jeden link nápravy aby nedocházelo ke kolizi. Pro Dingo to tady asi není vhodný upgrade.
Zatím pár fotek. Někdo mi přenastavil foťák, takže fotil do jpg misto do raw a dost fotek nešlo použít.
https://photos.app.goo.gl/mltJpiQ7Zh5Zj8u43