virtual píše:Zatím neznám výsledek, ale právě lenost mě vedla ke koupi fixy. :oops:
Pozor, ty KLRka se dělají v 4,7" a 4,19", první jsou obrovský, ale 4,19" je asi jen 106 mm, a to dělá na JéKáčku viz. obr. (BTW Proline Hyrax 4,19") celkem rozumný rozměr, docela sedí na 37" u velkých aut. Na druhém obr. je porovnání Ottsix KLR AT 4,19", PIT BULL 1.55 GROWLER AT/Extra (4,19"), PBX 1.9 A/T HARDCORE (papírově 4,05") a PBX BRAVEN IRONSIDE 1.9 (4,19")...
díky, na tyto mám zálusk PBX BRAVEN IRONSIDE. Čekám až bude na RPP Hobby nějaká lepší cena. Dnes (jen dnes) tam mají 20% na vše od Gear Head. Disků ale už od nich mám dost.
Tyto mám Team Ottsix Racing 1.9 Voodoo KLR Tire - Gold s 4.75" na Hilux Truggy. Tam se ta velikost snese a je dokonce žádoucí. Jedou výborně.
Každopádně (asi až na jaře) chci udělat test pneu co mám a co mi třeba kdo půjčí na test. Na jednom autě a na jednom místě. Hyrax jsem na autě ještě neměl, ale zatím u mně vedou KLR a Pitbull.
No práce je přede mnou dost. I s tím Jeepem.
Já už tam mohl mít i nášlapy. Mám od p Štiky nové, nepoužité, ale po úpravě jsou nepoužitelné.
Potřeboval jsem je trošku ohnout, aby mohly přímo do šasi a pod hranu boudy, protože ta karoserie má extra úchyt, hrana je níž a tak. Každopádně, když jsem se jal to ohýbat "domlouvákem", tak mi naše 3 děti chodily radit a neustále něco chtěly.
Jejich neustála "pomoc" mne bohužel tak rozhodila, že jsem do toho mignul pokaždý obráceně, protože jsem zapomněl jak to mám v ruce tak z jednoho nášlapu mám vrtuli.
Takže p. Štika už dělá extra nášlapy jen na moje auto. ;-) s drážkou místo díry na šroub. Což je stejně lepší, takže, já to takto vlastně chtěl. Díky dětem.