MikeP píše:No tak to gratulace. Doufam, ze ji pekne zrepasujes.
Ja mam proste tyhle stary kary rad. A ze tu nejaky mam... :mrgreen:
Mimochodem, co tak muzu z me male zkusenosti posoudit, tak v nejhorsim stavu byvaji převodovky, hlavne teda pokud s tim někdo hodne drandil. Tyhlety první tojky mely cast ozubeni v hliniku, pak to upgradovali na celomosaz, to bylo az v bruiserech.
Obcas sou tam hodne vymlety predni naboje kol, no a o vůlích na obou nápravách ani nemluve. Holt tenkrat nebyly ty materiály.
Bohuzel sehnat za dobrej peniz podvozek mechanicky v super stavu je problem.
Ale tohle sou stejne polickovky.
dik, presunte to kde chcete, ja som nevedel, kde to dat. mam kopiu manualu a este som to nerozoberal cele, nejake vole tam su. Zatial vizera byt funkcna, tak uvidim ake vnutornosti ma. Zacal som karoseriou a ta, potom sa pustim do podvozku. ci to bude polickovka, uvidi sa. urcite si zasluzi jazdit na akciach ako predvadzacka. to co tento model ma, tak modely na trhu mozu o takych rieseniach len snivat ( a asi ma TRX fanusikovia za to ukamenuju ). Mam dilemu preto, ci nechat povodne pneu, ci kupit z Japonska nove postvyroba, alebo ich nahradit rozmerovo zhodnymi RC4WD. napady vitane
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1